quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Neraice het volgende:
Haha Tele bij jouw naam in de OP staat het plaatje van Braddie
Vast wel toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.
Dat kunnen er maar 2 zijn, Tele zelf of Belsen......quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke Kees Piemel heeft dat nou weer gedaan
Belsen zou zoiets nooit doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat kunnen er maar 2 zijn, Tele zelf of Belsen......
Begin er nu mee en je ziet het vanzelf!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vast wel toch?
Of hebben julie nu allemaal zo`n beeld van een gastje die nooit beter zal worden of zo?
Ding,ding,ding!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vast wel toch?
Of hebben julie nu allemaal zo`n beeld van een gastje die nooit beter zal worden of zo?
Dus dat betekent dat jij Braddie-ambities hebt ofzo?quote:
Dankquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Begin er nu mee en je ziet het vanzelf!
Mijn steun heb je
Ik ben schijtjaloers op zijn spel, ja...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat jij Braddie-ambities hebt ofzo?
Die Muddy Waters tele blijft echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef guitarist het volgende:
"gitarist Brian had het naar zijn zin"
http://www.nufoto.nl/foto(...)uxorlive-arnhem.html
LOLOLOLOLOLLL
Nee, dat kan absoluut niet, Elixir, kutsnaren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat is vast een productiefout van Elixer, want die breken normaal nooit.
Het zal niet aan je gitaar en zeker niet aan jou liggen!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:
Doe is netjes op je bord doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Snel plaatsen dan![]()
[ afbeelding ]
Bord ligt nog op de zaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |