Ja, Amazon USquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:15 schreef ASSpirine het volgende:
En de accesoires van de kitchenaid in een pakket:
http://www.amazon.com/Kit(...)id=1319128727&sr=8-2
Tegen ongeveer 87 euro?
De moeite waard?
Ik heb het ondertussen ook al gelezen bij de reacties dat de ijsmachine idd niet compatibel is.
Suckt wel, qua prijs is het nog altijd een wereld van verschil.
Amerikaans spul is in heel Europa duur, Jeans, Kitchenaids, JellyBelly, Etc etcquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef Erasmo het volgende:
NL is sowieso belachelijk duur, ik zocht een plastic spatscherm maar daar vragen ze ¤30 voor![]()
¤30 voor een klein stukje spuitplastic
Buitenlands merk dus sjiek, net zoals Heineken in de rest van de wereld als Premium bier wordt gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Amerikaans spul is in heel Europa duur, Jeans, Kitchenaids, JellyBelly, Etc etc
Vraag me af hoe dat komt.
Das het voordeel van een collega die even terug gaat naar de US om daarna terug te keren naar China (waar ik ook zit momenteel). Dan verstuur ik het gewoon terug naar huis of ik neem het met mijn bagage mee terug of ik laat het door mijn collega's terug meenemen naar België.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, Amazon US
Dan komt daar BTW bij voor de Douane, zit je aan 100 Euro, en handelingkosten van TNT 125
Edit, shit, dan zelfs nog stukken goedkoper dan in NL.
Het is een handig dingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef DrukVout het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik niet een klopper met zo een rubbere rand koop. De gewone klopper doe het goed. Maar een kleine hoeveelheid boter witslaan lukte niet. Daarvoor kwam hij niet goed tegen de kom aan.
Die site ligt meteen platquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef progje het volgende:
http://www.cookplanet.co.(...)221_420_224_499.html
volgens mij is dit best een goede aanbieding!
Waar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Omg, ik kan morgen (als ze er nog zijn) een witte KA classic kopen voor 300 euro....![]()
twijfel twijfel twijfel, wil er heel graag een en dit is echt een mooie prijs maar lees net een paar paginas terug ineens dat de witte classic 250w ipv 300w is, is dat dan wel voldoende?
Ongeveer 800 g cakebeslag, pizzadeeg enzo. Lastig in te schatten, moet hm eigenlijk eerst hebben om dat uit te vindenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:54 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel kilo wil je er mee gaan kneden?
Kan ie wel aan.quote:Op zondag 6 november 2011 09:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ongeveer 800 g cakebeslag, pizzadeeg enzo. Lastig in te schatten, moet hm eigenlijk eerst hebben om dat uit te vinden
Die conclusie deel ik ook voor de cooking chef inderdaad, hoewel ik de cooking chef nuttiger vind dan het apparaat dat Klookwijk daar heeft.quote:Op zondag 6 november 2011 10:49 schreef Erasmo het volgende:
Ik deel de conclusie van dit filmpje:
http://player.omroep.nl/?aflID=12360180
Zal moeilijk gaan, aangezien ik in China zitquote:Op zondag 6 november 2011 09:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Niet stiekem ze voor mn neus weg gaan halen dan hè?![]()
Betsies kookwinkel, utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |