quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef missy_c het volgende:
Had de kitchenaid gister gebruikt om brooddeeg te kneden. Op hoogste stand gezet, alarm aangezet en weggelopen. Op een gegeven moment hoorde ik toch een lawaai uit de keuken komen!!
Kitchenaid was aan de wandel gegaan en viel in de gootsteen..
Zit een kras op nu..![]()
Gelukkig niet op de vloer geknald..
Idd. Stand 2 is voor zwaardere degen. Ik begrijp niet waarom je dat op de hoogste stand zou kneden. Tenzij je het wil opkloppen ofzo? :-squote:Op zondag 7 augustus 2011 17:16 schreef md89 het volgende:
[..]Wat zonde! Ik lees vaak dat je voor brood hem maar op stand 2 moet zetten..(heb zelf geen ervaring)
Volgens mij langer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb die van mij van marktplaats, die dingen gaan toch een leven lang mee...
Nee, geen last van, wordt ie vaak kletsnat schoongemaakt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:25 schreef kuukuh het volgende:
Ik heb nu de kitchenaid van mijn zus te leen. Heel relaxt om dat ding aan te zetten en zelf nog wat anders te gaan doen. Zeker met een kleintje in huis!
Ik zag wel dat ie een beetje gaat roesten op de scharnieren, hebben jullie daar ook last van?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
En toen keek ik op MP![]()
[ afbeelding ]
Schoonmaken is overratedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, geen last van, wordt ie vaak kletsnat schoongemaakt?
Ik heb voor 50,- meer een nieuwe gekocht. Niet in een fancy kleurtje maar ouderwets en niet aan tijd gebonden rood.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het is de 5ksm150 Artisan maarja al 3 jaar oud en nog 400,- vragen.
Lastig!
Ik heb dezelfde, gekocht in Duitslandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Annebakt het volgende:
Mijn KA vanuit USA, super ding. Ik vind deze trouwens nog een stuk robuuster dan de Artisan. Geen plastic toebehoren, grotere kom en goed stevig voor brooddegen etc. Maar de Artisan is uiteraard een goed Europees alternatief.
[ afbeelding ]
En de benodigde omvormer, niet bepaald chiq of bescheiden...
[ afbeelding ]
Oh wow die is echt huge!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Annebakt het volgende:
Mijn KA vanuit USA, super ding. Ik vind deze trouwens nog een stuk robuuster dan de Artisan. Geen plastic toebehoren, grotere kom en goed stevig voor brooddegen etc. Maar de Artisan is uiteraard een goed Europees alternatief.
[ afbeelding ]
En de benodigde omvormer, niet bepaald chiq of bescheiden...
[ afbeelding ]
Mijn Artisan was nieuwprijs 350 euro.. Had m'n man bij Potten & Pannen gehaald in Utrecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het is de 5ksm150 Artisan maarja al 3 jaar oud en nog 400,- vragen.
Lastig!
Dit hetzelfde model? http://www.horecaworld.biz/index.php?c=486&p=1228quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Annebakt het volgende:
@Pietverdriet. I know ,had ik al eens gelezen, maar al wat jaartjes terug toch? Volgens KA nu geen europese versie meer van te vinden, helaas...
Idd, ander model, kleinere kom en nog zo'n ¤ 200 duurder dan hoe wij 'm uit USA hadden incl invoer en omvormer.quote:Dit hetzelfde model? http://www.horecaworld.biz/index.php?c=486&p=1228
Edit: kzie al is een ander model ...![]()
Gefeliciteerd alvast met de soon to be aankoopquote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Knoop doorgehakt, we gaan in de 4e week v september een KA halen omg. R'dam-Breda-Dordrecht (ivm garantie en vragen dichtbij).
Als iemand daar tips voor heeft, graag!
Gister nog een brood met de hand staan kneden dus ik vermoed van niet neequote:Op maandag 5 september 2011 00:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast met de soon to be aankoop![]()
Ga je geen spijt van krijgen
Geen tips, maar tof!quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Knoop doorgehakt, we gaan in de 4e week v september een KA halen omg. R'dam-Breda-Dordrecht (ivm garantie en vragen dichtbij).
Als iemand daar tips voor heeft, graag!
Jij hebt dus de uitbreidingen erbij?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:45 schreef PKfotografie het volgende:
hadden hem alleen nog voor kneden van brood deeg gebruikt.
maar vandaag maar eens gehakt gedraaid en een worst gevult.
[ afbeelding ]
alleen de gehaktmolen, en worst spuit (voor er op, geen idee wat de juiste benamingen zijn)quote:Op woensdag 7 september 2011 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt dus de uitbreidingen erbij?
Welke?
Wel mooi hoor
Ahaquote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
alleen de gehaktmolen, en worst spuit (voor er op, geen idee wat de juiste benamingen zijn)
verder alleen wat je er bij kreeg, deeghaak, gebruiken we regelmatig,
ander meng ding, nog nooit gebruikt, en de garde, ook nooit gebruikt
Hihi, en dat vraag je in het KitchenAid fan-topic... Welke denk je dat we je gaan aanraden?quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef sjanette het volgende:
Ik ben van plan om een keukenmachine aan te schaffen en nu twijfel ik tussen een KA en een Kenwood Major Premier. Maar ik kom er niet uit. De KA ziet er mooier uit, maar de kenwood heeft meer vermogen, meer capaciteit. Hebben jullie tips???
Ok, bedankt voor je mening! Ik zag dat kookpunt ze voor 490 incl ijsmachine, maar daar zijn ze allang 490. Ik heb ook nog de mail, dus nog eens 10% extra.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef Fixers het volgende:
De Major Premier maakt meer herrie dan de kitchenaid. Dat motorvermogen is een wassen neus, in de praktijk issie nauwelijks sterker. De grote draaiknop is bedroevend gammel en over het algemeen voelt de major premier gewoon minder solide aan dan de kitchenaid.
Artisans zijn nu in de aanbieding vanaf 490 inclusief de ijsmachine.
Ik wilde gewoon eerlijke meningen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Hihi, en dat vraag je in het KitchenAid fan-topic... Welke denk je dat we je gaan aanraden?
De KA natuurlijk!
Nou dan zeg ik, ga voor een leven lang kwaliteit en neem de KA! (Wat een verrassing)quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef sjanette het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je mening! Ik zag dat kookpunt ze voor 490 incl ijsmachine, maar daar zijn ze allang 490. Ik heb ook nog de mail, dus nog eens 10% extra.
[..]
Ik wilde gewoon eerlijke meningen.
Ik vind het te mooi om waar te zijn die prijzen. Dat is nauwelijks meer dan de inkoopprijs voor detaillisten, als het er niet al onder is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik zit ook naar een KA blender te kijken, iemand op marktplaats biedt ze aan voor 130 euro maar dat is toch verdacht goedkoop?
http://link.marktplaats.nl/491691674
"Voorzien van een vliegtuigmotor" ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind het te mooi om waar te zijn die prijzen. Dat is nauwelijks meer dan de inkoopprijs voor detaillisten, als het er niet al onder is.
Ow en er wordt nog onjuiste productinformatie gegeven ook....
Ik dacht niet dat de blender zoveel duurder is dan 130 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik zit ook naar een KA blender te kijken, iemand op marktplaats biedt ze aan voor 130 euro maar dat is toch verdacht goedkoop?
http://link.marktplaats.nl/491691674
Ik heb Kitchenaid USA laatst gemaild omdat ik naar Amerika ging en ook graag de ijsmachine wou aanschaffen. Ik kreeg een mail terug dat de Amerikaanse accessoires (iig de ijsmachine) niet op de Nederlandse Kitchenaid werkt...vond het zelf nogal raar maar goed, heb hem voor de zekerheid dus maar niet aangeschaft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef ASSpirine het volgende:
Zijn er accesoires die jullie me aanbevelen voor de kitchenaid?
Ik heb een collega die momenteel terug naar de US gaat en vraagt of ik iets wil hebben
Kan ik zelf dingen van amazon bestellen en naar hem thuis laten leveren en neemt hij het gewoon mee. Ik heb een ice cream maker gezien wat wel interessant lijkt.
Maar vraag me af of er problemen kunnen zijn met aansluiting. Had een review gelezen van iemand van Australië die er last van had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |