quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar zelfs Limmel heeft zijn charmesNostalgie
Ik kom over het algemeen alleen in de Dorpstraat, Akersteenweg en de Einsteinstraat in Heer. Daar zijn mij eigenlijk niet echt veranderingen opgevallen in de laatste jaren. Eyldergaard kom ik nooit
Vergeet Oostermaas niet....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:04 schreef Monco10 het volgende:
Malberg, Mariaberg, Blauwdorp en Bosscherveld zijn verpauperd
Dat valt echt reuze mee, ik zou nergens anders willen wonenquote:
Dat heet al jaren weer Wittevrouwenveld en is sinds de sloop van de Electrobuurt een stuk minder verpauperdquote:
Nah ok, iets specifieker dan, Jeruzalemweg 1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
TT
Daarnaast Limmel en nostalgie in 1 zin... Wat is er nostalgisch aan dan? Dat de kinderen van 6 je met bakstenen om de oren slingeren?
Ik ben nu heel blij met de Tongersestraat
Maas 212 ftwquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nah ok, iets specifieker dan, Jeruzalemweg 1
Geul 302/305quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Maas 212 ftwWaarschijnlijk al gevraagd maar was je ook op het lustrum?
Geulquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geul 302/305Was niet op het lustrum, jij wel?
Superdeluxe Geulquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Geulwat een luxe, veels te grote kamers!
Lustrum was zeker vetstiekem ook heul dronken geworden
Volgend jaar zoveel-jarig bestaan Amphitryon dus dan ga ik ook weer!
PS: waarom 2 kamers? je huidige vriend/man daar leren kennen
Oh,om die mooie grote op dat grasveld huilt mijn hart nog steeds als ik daar langs komquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik woon nu 16 jaar in de Eyldergaard. Ik merk niet echt iets dat de buurt veranderd. Behalve dan de bomen die verdwenen zijn.
In het grootste gedeelte van de doorgaande straten van de Eyldergaard. De bomen zouden geparkeerde auto's beschadigen. Nu zijn er nieuwe geplant, kleintjes. Het duurt dus nog wel een tijdje voordat het er weer goed uitziet. De grote boom is bij een storm gesneuveld.quote:
Dit is in verschillende wijken gebeurd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In het grootste gedeelte van de doorgaande straten van de Eyldergaard. De bomen zouden geparkeerde auto's beschadigen. Nu zijn er nieuwe geplant, kleintjes. Het duurt dus nog wel een tijdje voordat het er weer goed uitziet. De grote boom is bij een storm gesneuveld.
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik woon nu 16 jaar in de Eyldergaard. Ik merk niet echt iets dat de buurt veranderd. Behalve dan de bomen die verdwenen zijn.
Met die storm is wel meer gesneuveld... Ik heb nog een stuk dak voorbij zien komen toen. Jammer van de bomen trouwens, de bomen bij ons zijn 7 jaar oud nu. Ben heel benieuwd hoe het er over tien jaar uit zal zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:52 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit is in verschillende wijken gebeurd.
Wittevrouwenveld, Oostermaas.... Ik haal het door elkaar. Oostermaas is dan de naam van de begraafplaats?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat heet al jaren weer Wittevrouwenveld en is sinds de sloop van de Electrobuurt een stuk minder verpauperd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |