SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogal een vreemde naam inderdaad![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogal een vreemde naam inderdaad![]()
Ik kan mij daar niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:04 schreef wolferl het volgende:
Tijdens het brainstormen kwam ene Martin te laat binnen.
De directeur vroeg aan zijn onderdanen: "We hebben schoonmaakmiddel voor beglazing, hoe gaan we dat noemen?"
"Oh, en Martin, waarom ben jij te laat?"
Martin antwoordde: "Nou baas, ik had net een lekker potje glassex."
I'm having a déja-vuquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens het brainstormen kwam ene Martin te laat binnen.
De glazen deur was echter zo goed schoongemaakt met het nog naamloze product, dat hij er pardoes tegenop liep. De directeur vroeg "Wat was jij daarnet aan het doen?"
Martin antwoordde: "Nou baas, ik had net een lekker potje glassex."
Ja, okee, maar als je dat bedenkt, dan bedenk je toch ook dat dit geen handige merknaam is...?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:34 schreef SiGNe het volgende:
Zal wel Glass-ex aan de basis hebben gestaan, alsof er geen ruit is, dat idee.
nou.. iedereen heeft het er natuurlijk wel over en het is een naam die redelijk makkelijk te onthouden is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, okee, maar als je dat bedenkt, dan bedenk je toch ook dat dit geen handige merknaam is...?
Daar heb je een punt!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
nou.. iedereen heeft het er natuurlijk wel over en het is een naam die redelijk makkelijk te onthouden is.
Zelfde was er een paar jaar terug ook met dat doucheschuim/shampoospul "Wash & Go".quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, okee, maar als je dat bedenkt, dan bedenk je toch ook dat dit geen handige merknaam is...?
[offtopic]quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zelfde was er een paar jaar terug ook met dat doucheschuim/shampoospul "Wash & Go".
Of, zoals die kale Engelsman ook al zei: "I used the stuff. I washed and my hair went!"
SSL? Is dat neuken over een beveiligde verbinding?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:40 schreef MiVer het volgende:
Reckitt Benckiser, het bedrijf achter glassex, nu ook in de condooms:
Reckitt Benckiser koopt Durex-eigenaar SSL
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
SSL? Is dat neuken over een beveiligde verbinding?
Extended?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:56 schreef Monco10 het volgende:
Gewoon uit het engels, Glass ex. In engeland heet het overigens Windex (afgeleid van windows ex).
net als Kleenex, Pattex, etc.
ex komt van extended
Klinkt anders wel geloofwaardigquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Extended?Verlengd, uitgebreid; niet echt logisch. Volgens mij is het gewoon het Latijnse ex: uit, weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |