Naja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja sorry, ik kan echt echt echt niet tegen dat afgrijselijke gejengelzing.
Muse is een slap aftreksel van Radiohead en Tom Yorke kan ik ook alleen maar verdragen als ie met PJ Harvey zingt![]()
Whahaha, dat vogelspinverhaal is echt grappig.
Hij zou vorige week gevoerd worden maar dat is een weekje uitgesteld
volgens mij kon Frank Dane gewoon geen oppas vinden en heeft ie ODOS gewoon in de studio gedumpt...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naja, smaken verschillen. Ik vind Muse eigenlijk wel top
. Wat is trouwens de meerwaarde van het hebben van die spin? Als je dan hoort dat de stekker er niet in heeft gezeten en het is niemand opgevallen...
NIeuwe Caro?? Zou het Stuck zijn? Die plaat vind ik echt GEWELDIG !
en Mrs. Ekdom maakt hapjes!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef themauster het volgende:
13 November is Jan de Hoop te gast bij Ekstra Weekend
Oja, die plaat is ook wel sterk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ging hard nadenken en kom niet verder dan Acapella met stip op 1
Ja dat was het, dat vond ik juist wel grappig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij kon Frank Dane gewoon geen oppas vinden en heeft ie ODOS gewoon in de studio gedumpt...
wtf moet die gast met zo'n dierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij kon Frank Dane gewoon geen oppas vinden en heeft ie ODOS gewoon in de studio gedumpt...
alsjeblieft niet zeg. ik hoop dat dat mens op 1 avonden een heleboel glazen raised en dan voorlopig in een drankcoma raakt.quote:
het schijnt dat Domien er een klein stijfje van krijgt......quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Damn, wat is dit nou weer voor een slappe versie van You're not Alone?!
Domienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het schijnt dat Domien er een klein stijfje van krijgt......
ik niet, wat een zouteloze plaat zeg.
Ik zie je springen! jij bent ook helemaal gek van de Megahitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:20 schreef oh-oh het volgende:Na al deze ellende ben ik gewoon blij om Lady Gaga te horen.
And that's a first
hier ook.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:26 schreef -Hans- het volgende:
De zon schijnt en het ziet er prachtig uit, maar uit de zon en in de wind is het echt freaking koud!
waarom niet Riviera Life? dat vind ik volgens mij het enige te pruimen nummer van Caro...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Heeft er weer zo'n 'kenner' besloten dat het toeter gedeelte eruit moest worden gehaald. Zo jammer. Nu is de plaat toch wel vrij standaard. Had verwacht dat Stuck eerder op single zou worden uitgebracht dan A Night Like This.
Nah.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:50 schreef themauster het volgende:
Eigenlijk is dit programma zonder Ramon best beluisterbaar
pannenkoekendans.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja, wat was nu de nieuwe zin?
Ik zat net op de plee
Die ken ik volgens mij nog niet zo goed. Zal 'm eens gaan checkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
waarom niet Riviera Life? dat vind ik volgens mij het enige te pruimen nummer van Caro...
+1. ik heb gemute! en dat doe ik zelden bij 3fm...quote:
Idem hier. Gebruik dequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. ik heb gemute! en dat doe ik zelden bij 3fm...
volgens mij vind jij bij bijna alles precies het tegenovergestelde van wat de rest vind....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van die plaat van Duffy vind.
Valt mee, maar als de zang net dat tikje minder was geweest had ik het een best goede plaat gevonden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij vind jij bij bijna alles precies het tegenovergestelde van wat de rest vind....
Vampire Weekend-White Skyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |