* danst mee *quote:
Ken die school trouwens nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
Tyfus, das dus echt wel een grote brand dan
Ik ken hem wel heb er ooit een project moeten doen toen ik de opleiding Onderwijsassistent deedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken die school trouwens niet. Iets te ver uit de richting. Knap lastige opgave om voor 1000 leerlingen een nieuw onderkomen te vinden
.
Ah, dan jij weet vast wel of er veel hout is gebruikt voor de buitenkant en binnen? Ik vind het wat lastig om te zien, maar volgens mij is voor de buitenkant erg veel gebruik gemaakt van hout.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken hem wel heb er ooit een project moeten doen toen ik de opleiding Onderwijsassistent deed
Klopt en ik vermoed maar ik ben geen deskundige natuurlijk, dat het brandstichting is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dan jij weet vast wel of er veel hout is gebruikt voor de buitenkant en binnen? Ik vind het wat lastig om te zien, maar volgens mij is voor de buitenkant erg veel gebruik gemaakt van hout.
Tnx, maar dat is toch niet te hopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt en ik vermoed maar ik ben geen deskundige natuurlijk, dat het brandstichting is.
laat maar...het gaan om een Koen en Frank van de bnn-redactie....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
Coen en Frank gaan voor SR2010 naar DAkar...is dat tijdens SR? dan weten we iig al 2 namen die het huis niet in gaan!
Ik vind haar echt heel goed, ik heb zelfs de cd gekochtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wat_een_crap_damn! Er lijkt geen einde te komen aan dit gejengel.
Dat ja, ook dat het opnieuw wordt uitgebrachtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wat_een_crap_damn! Er lijkt geen einde te komen aan dit gejengel.
Zelfs een re-release. Waardeloosquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind haar echt heel goed, ik heb zelfs de cd gekocht
Hilarisch inderdaadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:Dat was echt heel erg onvoorspelbaar maar wel leuk
Kijk dat vind ik nu echt nieeeeeet om aan te horenquote:
denk dat moeders ook meteen aanschuift....volgens mij heeft die wel zin in een groen blaadje!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad. Zal wat worden als die 2 uit eten gaan
.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk dat moeders ook meteen aanschuift....volgens mij heeft die wel zin in een groen blaadje!
daar heeft papa niets over te zeggen. die wordt gewoon aan de kant gezet voor Tim uit Limburg!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Papa zat ook gewoon in de oto hoor
oh-oh wat zeg je nu toch allemaal ?!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nu echt nieeeeeet om aan te horen![]()
Ben nog nooit zo hard weggelopen als bij dat concert op Pinkpop![]()
![]()
Ow jawel, bij Brian Adams op Werchter wist ik ook niet hoe snel ik ver weg van die herrie moest geraken
LOLquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk dat moeders ook meteen aanschuift....volgens mij heeft die wel zin in een groen blaadje!
ja sorry, ik kan echt echt echt niet tegen dat afgrijselijke gejengelzing.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oh-oh wat zeg je nu toch allemaal ?!. Sommige dingen wil ik echt niet lezen hoor. Weg positief beeld
.
Ik ging hard nadenken en kom niet verder dan Acapella met stip op 1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Ja, Resistance is denk ik de plaat die mijn top 3 voor 2010 compleet maakt. Weet alleen nog niet precies de juiste plek. Alhoewel.. Broken Bells vind ik ook erg goed en Memories uiteraard van David Guetta. Top 5 zou mij wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |