Wil je met ons delen welke platen dat zijn? Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan overwegen het 3voor12-jaar aan te houden, dan horen november en december 2009 er ook nog bij. Dan kan het weer wel. Zit ik eerlijk gezegd ook aan te denken, want begin 2010 heb ik wat nummers ontdekt die al waren uitgebracht in 2009, maar die ik toch in m'n jaarlijstje wil zetten.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil je met ons delen welke platen dat zijn? Ben wel benieuwd. M.u.v. David Guetta zijn het bij mij toch wel aardige 3voor12 platen, maar ik stel toch maar de grens hard in op dit jaar. Anders wordt het veel te lastig
.
Die 2e vind ik trouwens wel ok! Plaatje 1 moet je wel voor in de stemming zijn. Ken ze trouwens alle drie niet. Alleen plaatje 2, althans de artiest, is een keer op 3FM te horen geweest. Rest niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiteraard!
(weliswaar een cover, maar dat boeit niet als het zo mooi is)
Eentje lijkt wel een beetje op Domien.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje lijkt wel een beetje op Domien.
dan komt er zo een fijn uruguayaans drama op ned2. als je van trage spaanstalige films houdt is het wellicht wat voor jouquote:
Goede tip, maar niet echt mijn dingquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan komt er zo een fijn uruguayaans drama op ned2. als je van trage spaanstalige films houdt is het wellicht wat voor jou
De Schwalbes van Suarez deel 3?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan komt er zo een fijn uruguayaans drama op ned2. als je van trage spaanstalige films houdt is het wellicht wat voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |