quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef ricky2000 het volgende:
welke 2 basis kleuren geven rood? ik weet dat het een rare vraag is maar heb eff een goed antwoord nodig. ik heb gehoord geel en paars maar weet dit niet zeker. ps het gaat niet om verven ofzo gwn kwa normale kleuren.
alvast bedankt
Rood,geel en blauw zijn de primaire kleuren.quote:
In licht rood, groen en blauw, bij verf: magenta, citroengeel en cyan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rood,geel en blauw zijn de primaire kleuren.
De zogenaamde RGB kleurenquote:
Roses are purple and yellow?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:51 schreef ricky2000 het volgende:
ok paars en geel dus, lol ik was namelijk een gedicht aan het schrijven, ik doe de moeite maar niet om uit te leggen wat dit met die kleuren heeft te makenXD![]()
hartstikke bedankt voor de snelle antwoorden!!!!!!
Geldt dat niet voor printerkleuren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In licht rood, groen en blauw, bij verf: magenta, citroengeel en cyan.
Het zijn elkaars mengkleuren. Elke lichtkleur is een negatief van een verfkleur en vice versa, omdat de andere kleuren geabsorbeerd worden.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor printerkleuren?
Ik zou er naast kunnen zitten, maar ik denk niet dat je rood kan maken door paars en geel te mengen met acryl of alkyd verf.
Je hoeft het niet uit te leggen maar als dank voor alle hulp hier kun je het gedicht postenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:51 schreef ricky2000 het volgende:
ok paars en geel dus, lol ik was namelijk een gedicht aan het schrijven, ik doe de moeite maar niet om uit te leggen wat dit met die kleuren heeft te makenXD![]()
hartstikke bedankt voor de snelle antwoorden!!!!!!
quote:
Het is successful.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Successfull troll is successfull?
He's just that full of his successquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |