Eurosport zendt het geloof ik ook uit vanaf 20:30quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:19 schreef Disorder het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het live? Ik zie op de site dat er niet zo lang meer te gaan is, maar gaat het om prelims én een main event dat op TV wordt uitgezonden?
Cool!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:39 schreef static het volgende:
[..]
Eurosport zendt het geloof ik ook uit vanaf 20:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door TheSituation op 16-10-2010 19:11:12 ]"I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
ik heb het live bekeken, zie vorige bericht..quote:
Marloes heb ik niet langs zien komen op RTLquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:19 schreef Disorder het volgende:
Vet. Goeie tip. Morgen kijken of Marloes weer wint
Sterker nog, Marloes Coenen heeft die avond helemaal niet gevochtenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Marloes heb ik niet langs zien komen op RTL
Dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:49 schreef Brawler het volgende:
[..]
Sterker nog, Marloes Coenen heeft die avond helemaal niet gevochten
Het gevecht werd op het laatste moment afgezegd.
Hahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren
Is het ook duidelijk waarom het is afgezegd? heeft Marloes toch iets overgehouden aan Kaufman?
quote:Lena Buytendijk zou toch tegen Marloes Coenen vechten?Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef Brawler het volgende:
[..]
Haha
Geen idee waarom het is afgezegd eigenlijkIk kan het ook nergens vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |