Oftewel: het is bijna op nuquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
Ik heb vanavond alvast tussendoor de paddenstoelenragout voor morgen in elkaar geflansd.
Is erg lekker geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
haha, dat ook.. of gewoon als het een beetje koud isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, lange mouwen zijn lekker ja, kun je over je handen trekken bij vieze trapleuningen
Nee, ik heb geen smetvrees
Nee hoor...een glas Taliskerquote:
Ik heb een kort, strak bruin leren jekkiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Leuk model Tezz.
Valt me op dat de dames in deze SC redelijk dezelfde smaak hebben qua model
Zo een wil ik er ook nog bijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een kort, strak bruin leren jekkie
Ja, ze vallen allemaal op me.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
En openbare toiletdeurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, lange mouwen zijn lekker ja, kun je over je handen trekken bij vieze trapleuningen
Nee, ik heb geen smetvrees
Ja inderdaad!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Leuk model Tezz.
Die heb ik mezelf beloofd als ik weer in maatje 42 pas.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een kort, strak bruin leren jekkie
Dat soort dingen zijn leuk - echt een gloriemoment danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Die heb ik mezelf beloofd als ik weer in maatje 42 pas.
Helaas heb ik het vanavond gruwelijk verpest want ik heb een halve zak Joppie-chips leeggegeten (ja ik móest het gewoon proeven ) en mijn man had eiersalade gemaakt voor op toastjes. Stom. Ik heb te veel gegeten....
Toch voel ik me schuldig... Morgen heb ik een feestje en we gaan naar een hotelletjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn leuk - echt een gloriemoment dan
Enne, morgen lekker wandelen met je hond, die chips is ook weer niet zo'n ramp joh
Ooh, Talisker staat nog op het wensenlijstje!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor...een glas TaliskerTerwijl ik zit te MSN-en en probeer foto's van Kahlie uit te zoeken
Trusten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ooh, Talisker staat nog op het wensenlijstje!
Ik ga d'r in, pfff, voel me echt moe! Vet irritant.
Kom maar proevenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ooh, Talisker staat nog op het wensenlijstje!
Ik ga d'r in, pfff, voel me echt moe! Vet irritant.
Super dank.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom maar proevenSlaap lekker
Morgen vind je foto's in je PM
Jaja praktisch dus. Maar is ie ook mooi ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:19 schreef borisz het volgende:
Heb een prima jas. Van binnen fleece gevoerd. Lekker warm
Hij kan er zeer mee doorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaja praktisch dus. Maar is ie ook mooi ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |