Bijvoorbeeld. Gewoon allemaal afknallen. Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Dagonet het volgende:
Ah, nou ja, voor crowdcontrol stel ik voor om met een apache of 5 boven het museumplein te gaan hangen. Paar volgeladen Chinooks erbij.
Je vergeet de Marokkanen nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef dylany het volgende:
Begrijp ik nu dat de extreme Groen Linksers, de extreme Wilders aanhangers, de hooligans en de krakers dus eigenlijk iedereen die extreem is en van rellen houdt gaat demonstreren?
met de laadklep open???quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Dagonet het volgende:
Ah, nou ja, voor crowdcontrol stel ik voor om met een apache of 5 boven het museumplein te gaan hangen. Paar volgeladen Chinooks erbij.
Te ziek voor woorden dat je de misdaden van deze hooligans en kaalkopjes goedpraat. Enige verklaring is dat je er zelf mee sympathiseert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Extreemrechts gaat niet bij wijze van demonstratie immigranten aftuigen op die dag. Ze gaan demonstreren om hun steun te getuigen aan Wilders. Niks mis mee. Ook niks aan de hand als je ze gewoon met rust laat.
Als vervolgens links weleens even zal gaan storen, hoop ik inderdaad ook dat er veel bloed vloeit, maar wel aan linkerzijde.
Maar een pagina terug zei je nog dat deze kaalkopjes en hooligans nooit uit zichzelf begonnen. Dat het allemaal de schuld is van links dat deze lui winkels van hardwerkende burgers vernielen en politieagenten het ziekenhuis in slaan. Het zijn inderdaad allemaal slachtoffers, die hooligans en kaalkopjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, ik geloof niet in de goedheid van de EDL, absoluut niet. Maar iedereen mag demonstreren, dus die figuren ook. Een tegendemonstratie organiseren vind ik echter veel kwalijker. Dan lok je geweld uit.
Als niemand reageert op die EDL hap, en ze gaan zelf al aan 't rellen en vernielen, dan moeten ze die gewoon oppakken.
Ik blijf het raar vinden als vrouwen dit soort dingen zeggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Gewoon allemaal afknallen. Opgeruimd staat netjes.
En als rechts tuig hetzelfde doet dan moeten ze alleen maar worden opgepakt? Waarom die niet allemaal afknallen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Gewoon allemaal afknallen. Opgeruimd staat netjes.
Het mag duidelijk zijn dat Gia sympathiseert met neo-nazistische kaalkopjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
En als rechts tuig hetzelfde doet dan moeten ze alleen maar worden opgepakt? Waarom die niet allemaal afknallen dan?
Voor de duidelijkheid, ik vind dat zowel de rechtse als de linkse idioten recht op dom schreeuwen hebben, en als ze geweld gebruiken moeten ze allebei netjes worden opgepakt en vervolgd.
Joodse extremisten zíjn extreem rechts.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Joodse extremisten werken samen met extreem rechts'???![]()
![]()
![]()
![]()
Komt wel vaker voor dat vrouwen flink agressief uit de hoek komen. Een paar voorbeelden:quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden als vrouwen dit soort dingen zeggen.
Ook joden kunnen racistisch zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef DanHardy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goed voorstel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn enige probleem met deze demonstratie is en blijft dat het in Mijn stad is. Kunnen deze EDL mensen niet gewoon in Limburg demonteren tegen het proces van Wilders? Venlo misschien?
eh negers kunnen ook extreem rechts zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef DanHardy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah, en wat is het verschil tussen facisten uitzetten en islamieten uitzetten? Het is beide een ideologie...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
[..]
dat die mongole fascisten moeten oprotten naar hun eigen land.
zoniet dan mogen ze er van mij een paar Grieken erbij halen.
Heb ik dat gezegd? Zal zo effe terugkijken, maar volgens mij niet, hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar een pagina terug zei je nog dat deze kaalkopjes en hooligans nooit uit zichzelf begonnen.
Helemaal mee eens. Dat is ook wat ik steeds zeg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
En als rechts tuig hetzelfde doet dan moeten ze alleen maar worden opgepakt? Waarom die niet allemaal afknallen dan?
Voor de duidelijkheid, ik vind dat zowel de rechtse als de linkse idioten recht op dom schreeuwen hebben, en als ze geweld gebruiken moeten ze allebei netjes worden opgepakt en vervolgd.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Zal zo effe terugkijken, maar volgens mij niet, hoor.
Okay, posts van mij in dit topic teruggelezen en ik heb dus inderdaad nergens gezegd dat kaalkopjes en hooligans nooit uit zichzelf beginnen.
En dat terwijl al vele malen is gebleken dat de EDL zonder aanleiding in de vorm van een tegenprotest onschuldige immigranten heeft afgetuigd en winkels van buitenlanders heeft vernield. Maarja, das natuurlijk ook de schuld van linksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
Als die tegendemonstratie niet komt, is er niks aan de hand. Het ligt dus weer eens aan links dat er problemen komen. What else is new!
Je klinkt als een hooligan die het niet kon helpen dat hij ging rellen, omdat er wat ME langs de kant stond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is ook wat ik steeds zeg.
Alleen met een tegendemonstratie opzettelijk geweld uitlokken vind ik fout.
Het zijn gewoon relbeluste hooligans. Is er iemand die dat serieus waagt te betwijfelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
En dat terwijl al vele malen is gebleken dat de EDL zonder aanleiding in de vorm van een tegenprotest onschuldige immigranten heeft afgetuigd en winkels van buitenlanders heeft vernield. Maarja, das natuurlijk ook de schuld van links
Gia, die meent dat het van nature hele lieve knullen die nu tot slachtoffer worden gebombardeerd zijn die alleen maar rellen omdat links dat bij ze uitlokt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef Gulo het volgende:
[..]
Het zijn gewoon relbeluste hooligans. Is er iemand die dat serieus waagt te betwijfelen?
En dan zwaaien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
met de laadklep open???
anders zien die hooligans toch niet dat het ding vol zit
de politie kan dit heel goed zelf af gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |