quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu toch alvast maar een deeltje bestellen....
quote:Op het forum lees ik niet zoveel gemopper in Den Haag (al zou mijn innerlijke 8 jarige ook flink mopperen en miniproefjes badprodukten meegeven vanuit de winkel is onzin, via MO kan ik me er nog iets bij voorstellen) maar de groep Rotterdam heeft mails gestuurd naar het hoofdkantoor. En die mogen - op vertoon vna kassabon- alsnog iets op komen halen. Leuk als je 5 uur reizen ver woont of ter plekke hebt besloten minder te kopen omdat je geen goodiebag krijgt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik was met een meisje van 8... Moet je je voorstellen, al weken aan het kwebbelen over de goodiebag, wat zit er in, snake oil scalp stukje, bakje met wat the greeeench, bakje met voor 1 maskertje aan mask of magnaminty, 15 gram zeep, de jelly, en twee proefjes van badproducten. En dan bedoel ik echt proefjes he, misschien 1/5 bruisbal. Ze heeft net zo'n groot bad als ik thuisBlijkbaar vonden de meiden dat ook sneu, dus ze hebben haar er een hele BBS bij gegeven. Maar mijn innerlijke 8-jarige had dus ook zoiets van
het waren wel veel proefjes, daar niet van. Maar ik vind veel van die producten nou echt zoiets waar je een proef van vraagt (of laat demonstreren). Hoeveel mensen zouden bijv. snake oil op hun hoofd smeren als ze er niet zelf interesse in hebben? Waarom zou je je haar naar asfalt laten ruiken als je geen last hebt van roos?
quote:Ja, dat dacht ik dus ook. En sowieso, ik bewaar mijn kassabonnetjes bijna nooit (of naja, van Lush sowieso niet, dat is te confronterend haha)Op donderdag 21 oktober 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Leuk als je 5 uur reizen ver woont of ter plekke hebt besloten minder te kopen omdat je geen goodiebag krijgt.
quote:Echt balen is dat...!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:16 schreef Bamba het volgende:
Ik ben ook zwaar teleurgesteld over de goodiebag van Antwerpen met, jawel, 3 proefjes. Voortaan bestel ik alles dus gewoon uit de UK.
quote:Lush is natuurlijk niet verplicht om goodiebags te geven. Maar als ze op het NL forum ermee adverteren dat er een VIP avond is én je een goodiebag krijgt bij besteding van minimaal 30 euro, dan is het erg zuur als je die niet krijgt. En 3 proefjes meegeven (Antwerpen) vind ik ook erg goedkoop. Want je insinueert wel dat mensen een flinke extra krijgen als ze voor 30 euro kopen.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
Tja, ik ken Lush sinds 2002 denk ik, toen ik toevallig de winkel in Poole binnenstapte. Ik heb het idee van 'goodie bags' en 'voorraadjes' aanleggen nooit zo begrepen. Ik koop items wanneer het bijna op is of wanneer ik iets nieuws wil proberen. VIP avonden zijn ook niet aan mij besteed, ik kom gewoon in een winkel om wat te kopen en vind het zelfs al vervelend wanneer ik niet even zonder een verkoopster die in m'n nek hijgt rond kan kijken. En vind ik het ergens anders, in dit geval dus in de UK, koop ik het gewoon daar. En proefjes vraag ik ook nooit om, die krijg ik bij de Etos ook niet![]()
Mijn bescheiden mening
quote:Oh, vandaar. Nou ja, ben vooral benieuwd naar de nieuwe retro'sOp donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een aantal dingen komt ook terug van die lijst. Er is een probleem met sommige ingredienten volgens nieuwe EU wetgeving (kleurstoffen bijv.). Als het gefikst is komt een deel terug.
quote:yuk yuk yukOp vrijdag 22 oktober 2010 00:13 schreef douche-eendje het volgende:
Hehe, Snake Oil. Dipkip, daar was je zeker nét zo blij mee als die keer dat het knoflookmasker in de goodiebag zat? Wat was dat ding vies zeg!![]()
Je zou dat eens moeten combineren. En dan ook nog je haar wassen met soak and float.
quote:Wat een vraag!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Nou ja, ben vooral benieuwd naar de nieuwe retro's
[..]
yuk yuk yuk
Die goodiebags klinken als zeeeeeeer teleurstellendNiet slim van Lush NL, zeker niet gezien de verschillen. Leren ze het nou nooit?
quote:Oh ja, het was een retorische vraag hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een vraag!Jij hangt toch ook al langer rond op het forum?
![]()
![]()
Lush is leuk en lief en sommige dingen doen ze heel goed, maar ze blijven ook dezelfde fouten keer op keer op keer maken. Gelukkig levert dat de klant vaak een extraatje op als je in de UK bestelt en het weer eens mis gaat.Daar kunnen ze in de winkels in NL ook nog wat van leren.
quote:Dat snap ik idd ook niet zo. Maar blijkbaar gaat dat wel goed, als ze een nieuwe winkel openen (wéér in de Randstad).Op vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, het was een retorische vraag hoorBij Lush Nl koop ik eigenlijk nooit, behalve dan als er grabbags zijn of speciale producten (zoals toen met de taaitaai), maar het is wat mij betreft echt een wonder dat ze uberhaupt nog klanten hebben, als ik eerlijk ben
quote:Ach, misbruikers... In juni bij de Lush in Ierland geweest, daar wat spullen gekocht. Hier even het lijstje, Nederlandse prijzen staan tussen haakjes:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet zo. Maar blijkbaar gaat dat wel goed, als ze een nieuwe winkel openen (wéér in de Randstad).
Wij zijn eigenlijk NL Lush misbruikers he?
quote:Van een klein stukje BBS zeggen ze dan nog dat je je er mee kan wassen onder de douche, maar wat moet ik in godsnaam met een scherfje sakura zo groot als een twee euro muntOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Enne..Over die goodiebags..Ik weet natuurlijk niet wat er doorgaans in zit maar het geven van badproefjes lijkt me nogal kansloos? Ik heb doorgaans toch wel een hele BBS nodig voor een badje dus zo'n klein stukje zet niet echt zoden aan de dijk..
quote:Misschien komt het door transportkosten naar Nederland?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, misbruikers... In juni bij de Lush in Ierland geweest, daar wat spullen gekocht. Hier even het lijstje, Nederlandse prijzen staan tussen haakjes:
250 ml American Cream: ¤11.95 (¤12.90)
Soak and Float: ¤7.95 (¤8.30)
Tuca Tuca MB: ¤6.50 (¤9.25)
10 ml Tuca Tuca Fragrance: ¤14 (¤19.95)
100 ml Grass: ¤6.50 (¤8.25)
95 gram 9to5:¤5.10 (¤7.25)
Ik snap echt niet waarom de producten ineens zoveel duurder zijn als ik ze hier wil kopen. Koop alleen nog in Nederland wat als ik echt wat nodig heb of ik lever mijn zwarte potjes in voor een vers masker.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 09:38 schreef verita het volgende:
[..]
Misschien komt het door transportkosten naar Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |