Ik heb de zeepjes die ik gebruik in stukjes gesneden (2 of 3) en dan neem ik telkens een stukje mee onder de douche & dan smeer ik het op mijn puf. Verder bewaar ik ze in een "officieel" zeepbakje, haha. Rockstar had ik eerst in het bakje zitten en die liet ik dan in de douche staan, maar daar kwamen allemaal "plekjes" op. Nu staat hij weer in de kast en is het over.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:30 schreef morgane het volgende:
Gisteren heb ik het 'Winter Warmer' cadeaupakketje gekregen! Er zit glögg douchegel in en Mandarin Tea Party zeep. De douchegel heb ik vanmorgen al gebruikt, heerlijk. De geur bleef nog de hele dag in de badkamer hangen! De zeep heb ik nog niet gebruikt. Hoe kan ik die het beste gebruiken? Gewoon meenemen onder de douche? Een stukje afbreken? Of is het bedoeld als handzeep? Sorry ik ben nog een beetje een Lush-leek haha. Hij ruikt wel heerlijk. Hoe kan ik 'm het beste bewaren trouwens? Hij zit nu gewoon los in het kartonnen cadeaudoosje.
Er zat ook een 10% kortingsbon bij
En, is het een lekker geurtje? Dan heb je een goed excuus om het te kopenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, ze hebben een geurtje naar me vernoemd.
Mijn huid wordt er ook heel droog van, maar als je met 'stroef' droog bedoeld is normale zeep niet echt de beste oplossing, blijft zeep en dat droogt uitquote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb de bohemian soap laatst gehaald. Ruikt super lekker! (Mocht nog wel iets sterker zelfs.) Maar wat ik zo vervelend vind aan blokzeep is dat je huid er zo stroef van wordt. Was dan ook altijd m'n handen na met "gewone" zeep... Meer mensen daar "last" van?
Mijn huid wordt juist hartstikke zacht van de zeepblokkenquote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb de bohemian soap laatst gehaald. Ruikt super lekker! (Mocht nog wel iets sterker zelfs.) Maar wat ik zo vervelend vind aan blokzeep is dat je huid er zo stroef van wordt. Was dan ook altijd m'n handen na met "gewone" zeep... Meer mensen daar "last" van?
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Zoheetik het volgende:
Het is een geur van Bnever, dus er staan al wat topics over op het lush-forumquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
Geen idee of 'ie lekker isdat mag de eerste die 'm gaat bestellen mij vertellen!
Niet van Lush, maar wel super: de Lemon lijn van The Body Shopquote:Op maandag 8 november 2010 17:22 schreef Zoheetik het volgende:
Ok morgane en Breathtaking begrijpen me!
Iemand nog tips als ik van citroengeur houd? Hele frisse citroengeur! Niet zoet, maar fris. Zoals Bohemian maar mag nog sterker citroenig. Bestaat dat? (Behalve echte citroenen
)
Snowglobe is een kerst product en die anderen zitten standaard in het assortiment.quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Zoheetik het volgende:
Sexy peel rook ook wel lekker ja! Maar die was wat zoeter. Vind bohemian lekkerder.
Misschien snowglobe kopen dan, hoorde dat 'ie snel op is.
Niet echt goedkoop? Ik vind dat echt wel meevallen hoor. Zeker voor wat je er voor terug krijgt, en ook dat je met de meeste producten gewoon hartstikke lang mee kan.quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
LushWaarom heb ik dit topic nu pas ontdekt?
Laatst dit besteld:
Honey Trap
Snowcake Soap
Karma (luchtje, die stick)
Karma Komba
Aqua Marina
Beetje jammer alleen dat het allemaal niet echt goedkoop is.. En toch koop ik altijd iets als ik een lush winkel binnen kom, het is verschrikkelijk. Maar het ruikt zo lekker
Klopt, je doet er inderdaad lang mee en als je het van de Engelse site besteld valt het inderdaad wel mee. Maar voor een arme student is het toch aardig duurquote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Niet echt goedkoop? Ik vind dat echt wel meevallen hoor. Zeker voor wat je er voor terug krijgt, en ook dat je met de meeste producten gewoon hartstikke lang mee kan.
Ik kan de Lemon line niet vinden op hun websitequote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Niet van Lush, maar wel super: de Lemon lijn van The Body Shop
Uhu ja, las ik, en dat 'ie dan snel uitverkocht is.quote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snowglobe is een kerst product en die anderen zitten standaard in het assortiment.
Volgens mij word dat gewoon bijgemaakt wanneer het op is, (niet op 24 december natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Zoheetik het volgende:
Uhu ja, las ik, en dat 'ie dan snel uitverkocht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |