Praktisch bejaardquote:
Kun je zoiets eerst duidelijker maken?quote:
Ik gooi winkelmandjes ook altijd vol.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef TripleP het volgende:
Mijn beatport mandje heeft morgenavond wss een inhoud van 300 euro ofzo.
Alleen gaat dit om een iets andere inhoud.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik gooi winkelmandjes ook altijd vol.
Ik had dit liever gescheiden van de foks gehouden maar ik ben 18 jaar en 6 maanden op moment van schrijven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
Kun je zoiets eerst duidelijker maken?
Ajbquote:
Op het moment dat je foto's van me gevonden hebt wil je toch niet meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had dit liever gescheiden van de foks gehouden maar ik ben 18 jaar en 6 maanden op moment van schrijven.
Ja, oke. Maar ik heb over het algemeen ook een inhoud van dik 600 euro.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:56 schreef TripleP het volgende:
[..]
Alleen gaat dit om een iets andere inhoud.Ik moet ook nog schoenen en een jas en vinyl en kaartjes voor feesten en bier en eten.
Bij nader inzien zou eerder terughoudend zijn door jouw gevoel van eigenwaarde en zelfverzekerdheid.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:57 schreef TripleP het volgende:
[..]
Op het moment dat je foto's van me gevonden hebt wil je toch niet meer
Woooow.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik heb over het algemeen ook een inhoud van dik 600 euro.
Zo ongeveer 550 euro.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef TripleP het volgende:
[..]
Woooow.![]()
![]()
Hoeveel gooi je daarna uit je mandje?
Dat doet zo'n pijn hequote:
de 18e of de 25e, zit er ook weer op te wachten ondertussenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef TripleP het volgende:
Wanneer wordt het salaris overgemaakt bij de appieee?
Morgen alquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Eind van de maand over het algemeen. Rond de 28e ofzo toch?
Ik weet niet hoe je er uit ziet man.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
TripleP, wil je nog neuken dan? Ik heb niet de hele dag de tijd en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |