SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dankzij google
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik lach me meestal rot om dit programmaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef Piles het volgende:
Fred
Ik moet dit programma maar eens altijd gaan luisteren, kijken of dit nog een beetje 'echte' radio is
de webcamstream en de audiostream verschillen niks met elkaar en als er verschil in zit ligt dat aan de buffer van de media speler en van welke server de stream vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de webcamstream loopt iets achter op de audiostream en die loopt weer aardig achter op de radio.....soms wel handig, als je bijv zelf in de uitzending bent. kun je het laatste stukjes alsnog meepikken
nee oke, maar vind et ook niet erg grappig dus ja..quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lach me meestal rot om dit programmadit is radio zoals ik het wel horen op vrijdagavond
ah ok.....bij mij verschillen ze maar dat kan idd g oed door jouw verklaring komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de webcamstream en de audiostream verschillen niks met elkaar en als er verschil in zit ligt dat aan de buffer van de media speler en van welke server de stream vandaan komt.
Geweldige plaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Lady Gaga - Just Dance, vind ze maar makkelijk
bij mij loopt momenteel de webcamstream 1s voor op de audiostream, maar de andere keer is het weer anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ok.....bij mij verschillen ze maar dat kan idd g oed door jouw verklaring komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Doeiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Queued het volgende:
Stenders....en
en
Kan die man van de radio. Het is leuk geweest.... Tijd van komen en een tijd van ...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |