Ik denk dat wel meer dj's dat kunnen/willen, maar die hebben niet die vrijheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:29 schreef Qunix het volgende:
Dit is trouwens het toffe van Stenders... Goeie muziek tussen de leuke gesprekken!
ah, die van 2 weken komt straks. stonden in de file (flinke file!)quote:
Maar als ze de vrijheid krijgen is het soms ook niet fijn, meestal mainstream en niet iets ander dan mainstream.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer dj's dat kunnen/willen, maar die hebben niet die vrijheid.
Bert van Lent komt zeker in de buurt alleen is hij nog gekoppeld aan een vast Playlistquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer dj's dat kunnen/willen, maar die hebben niet die vrijheid.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:34 schreef stenders3fm het volgende:Ons Roppaskind gaat zo bellen met @kimhollandxx. We zijn benieuwd!
Ik vraag me af of het wel Stenders is want ik zie Rob geen een ker iets typen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een tweet van Stenders![]()
stenders3fm Rob Stenders
@
@3rdrocknl Niet vergeten hoor! Ze zijn er al
dat kan Rob gewoon met zijn gedachten.....;)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel Stenders is want ik zie Rob geen een ker iets typen.
lang leve Jelmer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel Stenders is want ik zie Rob geen een ker iets typen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan Rob gewoon met zijn gedachten.....;)
Hij zegt het juiste, dat is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Freek doet niks bijzonders, maar het is toch Geniaal.
het is gewoon dat hij 15 isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Freek doet niks bijzonders, maar het is toch Geniaal.
heb kramp in mijn kaken.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb kramp in mijn kaken.
topper die Freekheb hem maar een een compliment getweet
Die kan al veel langer met pensioen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Over 3 jaar kan Giel met pensioen, dan is Freek het gezicht van 3fm.
Sowieso moet hij gaan fokkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen twitter, kan iemand hem niet een link naar de lofuitingen alhier twitteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |