quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13Die History Rap van Justin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
radiobarbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Queued het volgende:
Stenders....en
en
Kan die man van de radio. Het is leuk geweest.... Tijd van komen en een tijd van ...
-1 Stenders is bijna een instituut. en misschien niet veel veranderd....maar ik vinnem nog steeds goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Queued het volgende:
Stenders....en
en
Kan die man van de radio. Het is leuk geweest.... Tijd van komen en een tijd van ...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
Over welke metal lady gaga hebben we het dan?
quote:Hapje Arie Boomsma te gast bij #PenW. Over een tijdje ook te gast bij #EkstraWeekend
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef themauster het volgende:
Tjibbe is geloof net uit de kast gekomen op twitter:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
Geen slecht nummer, alleen geen goede megahit keuze.
Dacht het nietquote:
Heey ze hebben heel iets mooi voor jou uitgevonden: een knop op de radioquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef Queued het volgende:
[..]
Dacht het niet
Niemand durft hem te vertellen dat het wel een beetje voorbij is met hem. Dat geldt ook voor zijn lachzakken. Drie werf:![]()
![]()
Dit is gewoon heerlijke radio in mijn ogen/oren. En dat vinden er veel, maar als het je niet interesseert/je hebt een hekel aan Rob en zijn kompanen, dan moet je lekker ergens anders naar luisteren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef Queued het volgende:
[..]
Dacht het niet
Niemand durft hem te vertellen dat het wel een beetje voorbij is met hem. Dat geldt ook voor zijn lachzakken. Drie werf:![]()
![]()
volgens mij deze....quote:
oneens. deze lachzakken voegen zo af en toe nog iets toe...behalve dat wijf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef Queued het volgende:
[..]
Dacht het niet
![]()
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Jaaaa Señorita![]()
![]()
Wow lang niet gehoord zeg
hihiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.
Gelukkig wel ja. Daar ben ik "de God van de radio" enorm dankbaar voor. Alles is goed op 3FM behalve alles wat Rob Stenders "presenteert". Vroeger was dat anders met Stenders... Toen was het leuk.. Nu niet meer. Ik vergelijk het een beetje met Balkenende. Vroeger was het leuk... Nu is het tijd voor wat anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey ze hebben heel iets mooi voor jou uitgevonden: een knop op de radio
ik heb torrentjes gevonden met alle top40-singles van 1990 tot 1999 dus die van 93 en verder heb ik maar ff gedownload. leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.
Stenders is tijdloosquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Queued het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Daar ben ik "de God van de radio" enorm dankbaar voor. Alles is goed op 3FM behalve alles wat Rob Stenders "presenteert". Vroeger was dat anders met Stenders... Toen was het leuk.. Nu niet meer. Ik vergelijk het een beetje met Balkenende. Vroeger was het leuk... Nu is het tijd voor wat anders.
Bovenstaande is mijn mening
zo klopt iequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Qunix het volgende:
GOD TIER
R. Stenders, F. Spits, J. van Inkel, G. Ekdom, L. Harding, W. van Diepen, C. Klijn, F. Maat, E. de Zwart, M. Veenstra, B. van Lent
GOOD TIER
M. Veenstra, P. Kicken, M. van den Akker
SHIT TIER
G. Beelen, R. Jensen, S. de Heer, J. Nieuwenhuize, C. Swijnenberg, S. Lantinga, R. de Wild, Mental Theo, C. de Breij, E. Evers,
SHITTER THAN SHIT TIER
R. Reijmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |