wat een domme kut vind ik datquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
oe, Saar Koningsberger wellicht binnenkort bij Ekstra Weekend
[ afbeelding ]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd....quote:
dat plaatje staat er dan ook niet omdat wij haar zo slim vindenquote:
Regina Romijn? die vind ik idd ook leuker. die is een tijdje terug al gast geweestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Moet zeggen dat ik de blonde chick die er nu rond loopt wel kan waarderen.
Ik denk dat hij die Tess bedoeld, vind ik ook maar een bijdehandjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Regina Romijn? die vind ik idd ook leuker. die is een tijdje terug al gast geweest
Nope, dat is haar nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Regina Romijn? die vind ik idd ook leuker. die is een tijdje terug al gast geweest
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Tess Milne ! Dat is haar. Toffe meid joh !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die Tess bedoeld, vind ik ook maar een bijdehandje
Achja de dagen van de TMF chat liggen ver achter onsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, dat is haar niet. Ze doet iets met Totally Summer.
Duck Sauce is trouwens deze week Superclip. Die site is verder zo kud
.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja de dagen van de TMF chat liggen ver achter ons
goeie tip!. even Lays Cheese Onion pakkenquote:
Ik vergeet ook nooit weer dat er een sms chat was s'middags ten tijde van Big Brother 3 op Yorin dan kon je op internet een poppetje aanmaken en met je telefoon registreren en als je dan een smsje naar dat nummer stuurde kwam je tekst met dat poppetje in beeld. Ik zou wel eens willen weten hoe dat programma heette. Kwam altijd na een uurtje Big Brother live s'middagsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]! Dat waren nog eens tijden man. Geweldig
.
zegt mij eerlijk gezegd niet veelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vergeet ook nooit weer dat er een sms chat was s'middags ten tijde van Big Brother 3 op Yorin dan kon je op internet een poppetje aanmaken en met je telefoon registreren en als je dan een smsje naar dat nummer stuurde kwam je tekst met dat poppetje in beeld. Ik zou wel eens willen weten hoe dat programma heette. Kwam altijd na een uurtje Big Brother live s'middags
ik weet verdorie prieces wa tje bedoelt...maar geen idee idd hoe het heet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vergeet ook nooit weer dat er een sms chat was s'middags ten tijde van Big Brother 3 op Yorin dan kon je op internet een poppetje aanmaken en met je telefoon registreren en als je dan een smsje naar dat nummer stuurde kwam je tekst met dat poppetje in beeld. Ik zou wel eens willen weten hoe dat programma heette. Kwam altijd na een uurtje Big Brother live s'middags
wel iets van meegekregen. hoop dat de cam aanstaat....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, wisten jullie (niet KX, wel rob luisteraars) dat Rob in een strak gerard joling achtig pakkie rond moet gaan lopen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef EricCorton het volgende:Hij is er!!! Godsamme wat ben ik trots..... Glim ervan... Trots.. ;-). (Vanaf 21 okt issie officieel uit) http://plixi.com/p/50832694
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |