Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Jaaaa Seņorita![]()
![]()
Wow lang niet gehoord zeg
hihiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.
Gelukkig wel ja. Daar ben ik "de God van de radio" enorm dankbaar voor. Alles is goed op 3FM behalve alles wat Rob Stenders "presenteert". Vroeger was dat anders met Stenders... Toen was het leuk.. Nu niet meer. Ik vergelijk het een beetje met Balkenende. Vroeger was het leuk... Nu is het tijd voor wat anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey ze hebben heel iets mooi voor jou uitgevonden: een knop op de radio
ik heb torrentjes gevonden met alle top40-singles van 1990 tot 1999 dus die van 93 en verder heb ik maar ff gedownload. leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.
Stenders is tijdloosquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Queued het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Daar ben ik "de God van de radio" enorm dankbaar voor. Alles is goed op 3FM behalve alles wat Rob Stenders "presenteert". Vroeger was dat anders met Stenders... Toen was het leuk.. Nu niet meer. Ik vergelijk het een beetje met Balkenende. Vroeger was het leuk... Nu is het tijd voor wat anders.
Bovenstaande is mijn mening
zo klopt iequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Qunix het volgende:
GOD TIER
R. Stenders, F. Spits, J. van Inkel, G. Ekdom, L. Harding, W. van Diepen, C. Klijn, F. Maat, E. de Zwart, M. Veenstra, B. van Lent
GOOD TIER
M. Veenstra, P. Kicken, M. van den Akker
SHIT TIER
G. Beelen, R. Jensen, S. de Heer, J. Nieuwenhuize, C. Swijnenberg, S. Lantinga, R. de Wild, Mental Theo, C. de Breij, E. Evers,
SHITTER THAN SHIT TIER
R. Reijmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |