Mtvquote:@Pitchfork: MTV gives the Black Keys' Breakthrough Video award to... the Black Eyed Peas http://bit.ly/bydJNM
jochie van vijftien met uitzonderlijk djtalentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
Kan iemand me nu uitleggen wie of wat die Freek bij Stenders is? Dat heb ik echt compleet gemist.
Stenders noemt hem zijn 'oppaskindje' is een knul van 14 die steeds tot een uur of half 12 meekijkt in de studio en mag ook elke week 1 of 2 plaatjes aankondigen. Heeft de ambitie ooit op 3fm dj te worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
Kan iemand me nu uitleggen wie of wat die Freek bij Stenders is? Dat heb ik echt compleet gemist.
het oppaskindje van Stenders. krijgt altijd een opdracht (jingle maken of een minister oepidoepie laten zeggen) en hij mag een plaatje draaien. en dat doet ie beter dan Bart Arensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
aii.... zijn er meer van die reacties?
Als ik zo op twitter kijk moet Sting nog opkomen.quote:arnoudnl: Bij Symphonica in Rosso hebben ze geen Spa rood
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef alors het volgende:
Johan - Everybody Knows @ Spotify, RHCP heb ik nu wel gehoord.
Och, Gescript en Actrice, denk er niet teveel vanquote:
Dat kan beter!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
oe, Saar Koningsberger wellicht binnenkort bij Ekstra Weekend
[ afbeelding ]
Ook wij luisteren naar 3FM en ook wij hebben de beschikking over Google Afbeeldingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
bewegend beeld is nog beter....quote:
zo, jij bent ff naar de groenten-en fruitkraam geweest? zuurpruimen halen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ook wij luisteren naar 3FM en ook wij hebben de beschikking over Google Afbeeldingen.
wat een domme kut vind ik datquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd....quote:
dat plaatje staat er dan ook niet omdat wij haar zo slim vindenquote:
Regina Romijn? die vind ik idd ook leuker. die is een tijdje terug al gast geweestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Moet zeggen dat ik de blonde chick die er nu rond loopt wel kan waarderen.
Ik denk dat hij die Tess bedoeld, vind ik ook maar een bijdehandjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Regina Romijn? die vind ik idd ook leuker. die is een tijdje terug al gast geweest
Nope, dat is haar nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Regina Romijn? die vind ik idd ook leuker. die is een tijdje terug al gast geweest
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Tess Milne ! Dat is haar. Toffe meid joh !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die Tess bedoeld, vind ik ook maar een bijdehandje
Achja de dagen van de TMF chat liggen ver achter onsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, dat is haar niet. Ze doet iets met Totally Summer.
Duck Sauce is trouwens deze week Superclip. Die site is verder zo kud
.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja de dagen van de TMF chat liggen ver achter ons
goeie tip!. even Lays Cheese Onion pakkenquote:
Ik vergeet ook nooit weer dat er een sms chat was s'middags ten tijde van Big Brother 3 op Yorin dan kon je op internet een poppetje aanmaken en met je telefoon registreren en als je dan een smsje naar dat nummer stuurde kwam je tekst met dat poppetje in beeld. Ik zou wel eens willen weten hoe dat programma heette. Kwam altijd na een uurtje Big Brother live s'middagsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]! Dat waren nog eens tijden man. Geweldig
.
zegt mij eerlijk gezegd niet veelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vergeet ook nooit weer dat er een sms chat was s'middags ten tijde van Big Brother 3 op Yorin dan kon je op internet een poppetje aanmaken en met je telefoon registreren en als je dan een smsje naar dat nummer stuurde kwam je tekst met dat poppetje in beeld. Ik zou wel eens willen weten hoe dat programma heette. Kwam altijd na een uurtje Big Brother live s'middags
ik weet verdorie prieces wa tje bedoelt...maar geen idee idd hoe het heet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vergeet ook nooit weer dat er een sms chat was s'middags ten tijde van Big Brother 3 op Yorin dan kon je op internet een poppetje aanmaken en met je telefoon registreren en als je dan een smsje naar dat nummer stuurde kwam je tekst met dat poppetje in beeld. Ik zou wel eens willen weten hoe dat programma heette. Kwam altijd na een uurtje Big Brother live s'middags
wel iets van meegekregen. hoop dat de cam aanstaat....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, wisten jullie (niet KX, wel rob luisteraars) dat Rob in een strak gerard joling achtig pakkie rond moet gaan lopen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef EricCorton het volgende:Hij is er!!! Godsamme wat ben ik trots..... Glim ervan... Trots.. ;-). (Vanaf 21 okt issie officieel uit) http://plixi.com/p/50832694
+1. van dat deel heb ik weinig meegekregen behalve uit het raam....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef alors het volgende:
Ik vond het trouwens een stuk minder leuk toen de gast er was...
1x nog, 1x maar, en dan geef ik je toestemming om voor altijd en eeuwig rob stenders te boycottenquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en voor Gerard en Michiel:
Tot ziens en bedankt!
ga er nou gewoon eens openminded voor zitten.....je zult het waarderen, dat kan niet anders!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef alors het volgende:
Ik vond het trouwens een stuk minder leuk toen de gast er was...
hier nu wel weer gelukkig.quote:
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Bol_Wan het volgende:
nog maar een keer, omdat het zo grappig/dom vind:
[ afbeelding ]
![]()
MTV heeft de award verneukt. De Award voor het nummer "Tighten Up" moet natuurlijk naar The Black Keys gaan, niet de Black Eyed Peasquote:
je hebt ook nog puzzelwekkers. die moet je in elkaar zetten voor ie stopt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:29 schreef alors het volgende:
Zo'n wekker moet ik ookIk heb vanochtend mijn gewone wekker ook weer al halfslapend uitgezet met alle gevolgen van dien
Dat kan ik toch niet doen met mijn gare kop 's morgens? Ik krijg mijn ogen al nauwelijks open danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt ook nog puzzelwekkers. die moet je in elkaar zetten voor ie stopt...
Jij luistert via radio he? loopt zeker een minuutje voor had ik net ook toen 101tv aan had op tv en toen verder ging kijken via streamquote:
zelfverheerlijking van die DJ's hequote:
de webcamstream loopt iets achter op de audiostream en die loopt weer aardig achter op de radio.....soms wel handig, als je bijv zelf in de uitzending bent. kun je het laatste stukjes alsnog meepikkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij luistert via radio he? loopt zeker een minuutje voor had ik net ook toen 101tv aan had op tv en toen verder ging kijken via stream
Jups, radioquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij luistert via radio he? loopt zeker een minuutje voor had ik net ook toen 101tv aan had op tv en toen verder ging kijken via stream
ja iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Lady Gaga - Just Dance, vind ze maar makkelijk
Daar gaat het toch niet omquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dankzij google
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik lach me meestal rot om dit programmaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef Piles het volgende:
Fred
Ik moet dit programma maar eens altijd gaan luisteren, kijken of dit nog een beetje 'echte' radio is
de webcamstream en de audiostream verschillen niks met elkaar en als er verschil in zit ligt dat aan de buffer van de media speler en van welke server de stream vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de webcamstream loopt iets achter op de audiostream en die loopt weer aardig achter op de radio.....soms wel handig, als je bijv zelf in de uitzending bent. kun je het laatste stukjes alsnog meepikken
nee oke, maar vind et ook niet erg grappig dus ja..quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lach me meestal rot om dit programmadit is radio zoals ik het wel horen op vrijdagavond
ah ok.....bij mij verschillen ze maar dat kan idd g oed door jouw verklaring komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de webcamstream en de audiostream verschillen niks met elkaar en als er verschil in zit ligt dat aan de buffer van de media speler en van welke server de stream vandaan komt.
Geweldige plaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
bij mij loopt momenteel de webcamstream 1s voor op de audiostream, maar de andere keer is het weer anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ok.....bij mij verschillen ze maar dat kan idd g oed door jouw verklaring komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Doeiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Queued het volgende:
Stenders....en
en
Kan die man van de radio. Het is leuk geweest.... Tijd van komen en een tijd van ...
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13Die History Rap van Justin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
radiobarbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Queued het volgende:
Stenders....en
en
Kan die man van de radio. Het is leuk geweest.... Tijd van komen en een tijd van ...
-1 Stenders is bijna een instituut. en misschien niet veel veranderd....maar ik vinnem nog steeds goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Queued het volgende:
Stenders....en
en
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
Over welke metal lady gaga hebben we het dan?
quote:Hapje Arie Boomsma te gast bij #PenW. Over een tijdje ook te gast bij #EkstraWeekend
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef themauster het volgende:
Tjibbe is geloof net uit de kast gekomen op twitter:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
Geen slecht nummer, alleen geen goede megahit keuze.
Dacht het nietquote:
Heey ze hebben heel iets mooi voor jou uitgevonden: een knop op de radioquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef Queued het volgende:
[..]
Dacht het niet
Niemand durft hem te vertellen dat het wel een beetje voorbij is met hem. Dat geldt ook voor zijn lachzakken. Drie werf:![]()
![]()
Dit is gewoon heerlijke radio in mijn ogen/oren. En dat vinden er veel, maar als het je niet interesseert/je hebt een hekel aan Rob en zijn kompanen, dan moet je lekker ergens anders naar luisteren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef Queued het volgende:
[..]
Dacht het niet
Niemand durft hem te vertellen dat het wel een beetje voorbij is met hem. Dat geldt ook voor zijn lachzakken. Drie werf:![]()
![]()
volgens mij deze....quote:
oneens. deze lachzakken voegen zo af en toe nog iets toe...behalve dat wijf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef Queued het volgende:
[..]
Dacht het niet
![]()
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Jaaaa Señorita![]()
![]()
Wow lang niet gehoord zeg
hihiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.
Gelukkig wel ja. Daar ben ik "de God van de radio" enorm dankbaar voor. Alles is goed op 3FM behalve alles wat Rob Stenders "presenteert". Vroeger was dat anders met Stenders... Toen was het leuk.. Nu niet meer. Ik vergelijk het een beetje met Balkenende. Vroeger was het leuk... Nu is het tijd voor wat anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey ze hebben heel iets mooi voor jou uitgevonden: een knop op de radio
ik heb torrentjes gevonden met alle top40-singles van 1990 tot 1999 dus die van 93 en verder heb ik maar ff gedownload. leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik deze week nog, heb nog eens door de Hitzone cd's gebladerd.
Stenders is tijdloosquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Queued het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Daar ben ik "de God van de radio" enorm dankbaar voor. Alles is goed op 3FM behalve alles wat Rob Stenders "presenteert". Vroeger was dat anders met Stenders... Toen was het leuk.. Nu niet meer. Ik vergelijk het een beetje met Balkenende. Vroeger was het leuk... Nu is het tijd voor wat anders.
Bovenstaande is mijn mening
zo klopt iequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Qunix het volgende:
GOD TIER
R. Stenders, F. Spits, J. van Inkel, G. Ekdom, L. Harding, W. van Diepen, C. Klijn, F. Maat, E. de Zwart, M. Veenstra, B. van Lent
GOOD TIER
M. Veenstra, P. Kicken, M. van den Akker
SHIT TIER
G. Beelen, R. Jensen, S. de Heer, J. Nieuwenhuize, C. Swijnenberg, S. Lantinga, R. de Wild, Mental Theo, C. de Breij, E. Evers,
SHITTER THAN SHIT TIER
R. Reijmer
Zelf vind ik Veenstra niet in het rijtje thuis met Stenders, Spits etc... Maar goed is hij welquote:
Ik denk dat wel meer dj's dat kunnen/willen, maar die hebben niet die vrijheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:29 schreef Qunix het volgende:
Dit is trouwens het toffe van Stenders... Goeie muziek tussen de leuke gesprekken!
ah, die van 2 weken komt straks. stonden in de file (flinke file!)quote:
Maar als ze de vrijheid krijgen is het soms ook niet fijn, meestal mainstream en niet iets ander dan mainstream.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer dj's dat kunnen/willen, maar die hebben niet die vrijheid.
Bert van Lent komt zeker in de buurt alleen is hij nog gekoppeld aan een vast Playlistquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer dj's dat kunnen/willen, maar die hebben niet die vrijheid.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:34 schreef stenders3fm het volgende:Ons Roppaskind gaat zo bellen met @kimhollandxx. We zijn benieuwd!
Ik vraag me af of het wel Stenders is want ik zie Rob geen een ker iets typen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een tweet van Stenders![]()
stenders3fm Rob Stenders
@
@3rdrocknl Niet vergeten hoor! Ze zijn er al
dat kan Rob gewoon met zijn gedachten.....;)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel Stenders is want ik zie Rob geen een ker iets typen.
lang leve Jelmer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel Stenders is want ik zie Rob geen een ker iets typen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan Rob gewoon met zijn gedachten.....;)
Hij zegt het juiste, dat is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Freek doet niks bijzonders, maar het is toch Geniaal.
het is gewoon dat hij 15 isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Freek doet niks bijzonders, maar het is toch Geniaal.
heb kramp in mijn kaken.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb kramp in mijn kaken.
topper die Freekheb hem maar een een compliment getweet
Die kan al veel langer met pensioen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Over 3 jaar kan Giel met pensioen, dan is Freek het gezicht van 3fm.
Sowieso moet hij gaan fokkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen twitter, kan iemand hem niet een link naar de lofuitingen alhier twitteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |