quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:50 schreef Starfish het volgende:
Krijg steeds flashbacks naar 'Asterix en Obelix en de Intrigant'..
quote:
Haha hij wordt afgemaakt de volgende keer, dat wordt genietenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:58 schreef Starfish het volgende:
[..]
Aan de andere kant, kunnen we wel genieten van hoe hij het doet vs. Marlous, Kai & co
Hopelijk letterlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha hij wordt afgemaakt de volgende keer, dat wordt genieten
Zou de finale al opgenomen zijn?quote:
Ik moest meer lachen om het feit dat Julius Jaspers en Robert Kranenborg me aan Asterix en Obelix deden denken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ja, wat?
Sinds die stunt van hem bij die groepsopdracht waarbij hij opzettelijk gerechten van anderen de verkeerde kant op zat te sturen, met die genoegdoening in z'n gezichtsuitdrukking van z'n plannetje..
Gewoon dit beeld:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Hij kan koken. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
Siknatjur dissJezus man, kan ie nou echt geen Engels?
Eet smakelijk vastquote:
Is dit raar dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:41 schreef k_man het volgende:
Het viel mij overigens op dat die kandidaten 'eet smakelijk' zeiden. In een tweesterrenzaak nota bene.
Moet vast bon apetit zijn of zoquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit, maar veel mensen vinden het ongepast.
quote:In middenklasse- en lagere kringen dacht men niet na over de diepere implicaties van deze kreet en zei men het gewoon als sein om met eten te beginnen. Het klinkt aardiger dan ‘aanvallûh!’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |