Nou...dat heb ik nu weer niet begrepenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik begreep als Politicus mag je dus roepen wat je wilt.
zoiets begreep ik eruit Teun. een politicus mag alles zeggen om zijn standpunten duidelijk te maken, waarvoor zijn partij staat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou...dat heb ik nu weer niet begrepen
Ik haat knaagdieren. Kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:37 schreef Noek het volgende:
Oh god, CarO. Een hamster!
[ afbeelding ]
Ik had een hamster, die heette Oscar en dat was een eckte eckte baas. Cavia's zijn zenuwlijers maar hamsters zijn chill en vreten geheime draden door. James Bond Hamsters!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ik haat knaagdieren. Kan er niks aan doen.
ging om dit BQ.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
Heksje, je TT klopt niet. Er is een keukentje in de aanbieding, geen hamster. Ze wil juist een een hamster, met kooi.
Nah, het is idd wel heel lekker ruim, maar hier wordt as we speak de laatste hand gelegd aan een badkamer van 1,94 x 2,48 en om dat een beetje fatsoenlijk te voorzien van wastafel, bad, douche en toilet was een hele uitdaging....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn badkamer is met 3,50 x 2,30 wat te ruim, daar zit teveel loze ruimte![]()
1 x 1 meter was goed geweest
Mijn kat valt honden aan sinds kort. Nou, dat moet die ook maar snel afleren denk ik. Achterlijke!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:41 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat een hamster niet lang zal overleven...katten
Oscar zal best tof geweest zijn, maar cavia's? Echt niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef Noek het volgende:
Ik had een hamster, die heette Oscar en dat was een eckte eckte baas. Cavia's zijn zenuwlijers maar hamsters zijn chill en vreten geheime draden door. James Bond Hamsters!
Eindelijk mag jij eens proeven. Noppes Niks heur. Oeh, ben benieuwd. Vertel!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:45 schreef Toverheks het volgende:
he he puberdochter komt thuis, heeft weer genoeg gekocht, shirt,luchtje,sjaal,cleandoekjes en weet ik wat al niet meer, en ja hoor wat krijg ik, een zak lays patatjeJoppie
endelijk mag ik ook eens proeven, is niet te koop bij de Deka had vanmiddag wel gekeken.
maar wil niet hebberig doen, maar is wel een smal zakkie chips hoor
Whehehe....die van mij komen niet buiten, maar anders vrat die oudste van mij ze wel op nu ze op dieet isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn kat valt honden aan sinds kort. Nou, dat moet die ook maar snel afleren denk ik. Achterlijke!![]()
Hij rent ze echt achterna en bijt ze in de poten.
[ afbeelding ]
BANZAI!!!1111!!
ja ik ga er vanavond eens goed voor zitten, en beloof hier plechtig, zal niet graaien met me hand in de zak, doe het in een mooie schaal en ga rustig met me ogen dicht knabbelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Eindelijk mag jij eens proeven. Noppes Niks heur. Oeh, ben benieuwd. Vertel!!![]()
Gelukkig heb ik wel: Ik wil Bolletje kruidnoten ontbijt en truffelnoten.
Oh, je bent bang dat CarO straks met een overschot aan hamsters zit. Dan klopt de TT wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
ging om dit BQ.![]()
daarom de TT
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef Marrije het volgende:
CarO, ze staan voor je keuken in de rij![]()
Is poeslief alweer beter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe....die van mij komen niet buiten, maar anders vrat die oudste van mij ze wel op nu ze op dieet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |