Hmm... oudjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:35 schreef fyah het volgende:
Close your eyes, give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:35 schreef fyah het volgende:
Close your eyes, give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
quote:
Je was me voor.. Dat is best shockerend moet ik zeggenquote:
Nee, Blondie ken ik wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef BobbyB het volgende:
Deze ken je zeker ook alleen maar van de Atomic Klitten?
En deze van Georgina?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef BobbyB het volgende:
Deze ken je zeker ook alleen maar van de Atomic Klitten?
En deze van The Kings of Leon?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:43 schreef Dqod het volgende:
Toch was Blondie echt wel lekker vroegah.. Of ben ik de enige die dat vind
Die van Laura is veel mooier dan die van Kings of Leon u_uquote:
Ohquote:
Damn......quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Duitser verkracht per ongeluk dochter.
Wat houdt t in als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vader heeft me zojuist opgegeven voor de Bergrace by Night. En leuk dat hij het vindt.
Cultuurbarbaren. WALGELIJK DIT!quote:
Dat ben je ook.quote:
Laten we steun zoeken bij elkander u_uquote:
Zomaar die.. Terwijl ik zo vriendelijk en attent doequote:
Een hardloopwedstrijd in het donker, 11.6 kilometer. Het begint in Wageningen op het plein met al die kroegen, het schijnt wel heel gezellig te zijn.quote:
Waarom doet die link het niet.quote:
5 euro op ynuhhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hardloopwedstrijd in het donker, 11.6 kilometer. Het begint in Wageningen op het plein met al die kroegen, het schijnt wel heel gezellig te zijn.
Wanneer is dat? Kom ik je uitzwaaien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hardloopwedstrijd in het donker, 11.6 kilometer. Het begint in Wageningen op het plein met al die kroegen, het schijnt wel heel gezellig te zijn.
Heb je wel eens eerder zo'n afstand gelopen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bohhh hardlopen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Het was niet onvriendelijk bedoelt, schat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zomaar die.. Terwijl ik zo vriendelijk en attent doe
Welke deze?quote:
Ohquote:
Het steekt in mijn tere zieltjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Het was niet onvriendelijk bedoelt, schat.
Oh. 5 november. Dan heb ik toch vakantie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Kom ik je uitzwaaien.
Hey Yvonne!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Sok. het volgende:
[ http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/huillach_Bobje.gif&t=1]afbeelding ]
5 november.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Kom ik je uitzwaaien.
Ja, althans, ik denk van wel. Ik meet eigenlijk nooit hoeveel ik loop maar alleen hoelang ik loop.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je wel eens eerder zo'n afstand gelopen?
Ik heb de film van onze Servische vrienden net in zijn volledigheid gekeken. Intens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Sok. het volgende:
[ http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/huillach_Bobje.gif&t=1]afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |