Ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb zulke jongens altijd sneu gevonden. Nothing new.
Jammer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zet ik niet online. Bende gek ofzo.
Me 2.. Maar beware!!quote:
Que?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ha, een afternoon sopsessietje gaat er altijd wel in.
Gekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ha, een afternoon sopsessietje gaat er altijd wel in.
hoezoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik raad iedereen aan volgende week zaterdag hierheen te komen
That's what I saidquote:
Een leuk feestje in p3 met 15+ leeftijd en toevallig ook nog vlak na de toetsweek van de middelbare scholen + het begin van de herfstvakantie.quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga opruimen en weg, fijne avond allemaal!
Daar ging m'n koffiequote:
Tenzij je in Amsterdam woont .. nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik raad iedereen aan volgende week zaterdag hierheen te komen
Daar heb ik al heel veel zin in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tenzij je in Amsterdam woont .. nee.
Dan is ADE man.
Oh, sweet revenge..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik was vroeger verleifd op haar, maar toen ging ze terug naar haar ex. En nu wil ze heel graag een vriendje, en blijft ze slapen en nu ga ik wraak nemen en 1x neuken en dan weggooien.
Ik maak haar niet dood, ik heb indien zij instemt eenmalig geslachtsgemeenschap met haar.quote:
misschien gaat ze daarna dood van verdrietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak haar niet dood, ik heb indien zij instemt eenmalig geslachtsgemeenschap met haar.
Pff, ze heeft seks en daarna is ie weer opgerot, ik weet niet of dat echt pijn gaat doen...quote:
quote:
We hebben het hier over meisjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef Dqod het volgende:
T gaat er om dat zij miss meer verwacht dan een neukbeurt
Mja, je komt er wel achter in dat geval.. Vrouwen zijn gevaarlijk
Die worden ooit ook vrouwen en vergeten vast niet snel u_uquote:
Hallo Otis.quote:
Singin' don't worry, about a thing.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:24 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die doen alsof het normaal is dat als je een keer met een chick seks hebt je openstaat voor een relatie.
Hysterische meisjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die worden ooit ook vrouwen en vergeten vast niet snel u_u
En om nou een hysterisch meisje achter me aan te hebben lijkt me ook geen pretje
Kk eng manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |