Dat sowieso.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Te groot risico, ik word vrijwel zeker verliefd op je.
mijn laatste zoen was met oud en nieuw precies om 12 uurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
mijn laatste keer zoenen is alweer 4 jaar geleden.
Daarom durf ik het niet aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb een vacature openstaan voor fuckbuddy. Interesse?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan word ik verliefd op hem.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
mijn laatste zoen was met oud en nieuw precies om 12 uur.
Slap smoesje.quote:
En dan leven jullie nog lang en gelukkig, want het is onmogelijk dat hij jouw charmes kan weerstaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan word ik verliefd op hem.
Next thing you know is that we gon' live together and get a cat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Slap smoesje.
[..]
En dan leven jullie nog lang en gelukkig, want het is onmogelijk dat hij jouw charmes kan weerstaan.
Nee. En ik krijg je wel zover.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:04 schreef reetveter het volgende:
Een katAls ik ooit een huisdier zou nemen dan is dat op zijn minst een rottweiler. Gewoon iets wat al die kleine kankerbeesten kapot kan bijten zoals konijnen.
Nee. Dan kan ik gelijk mijn mannengereedschap er af hakken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. En ik krijg je wel zover.
dan ga ik werken en aan je denkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Skylark. het volgende:
Als het goed is heb ik volgende week donderdag seks.
Dat zei je vorige week ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Skylark. het volgende:
Nee, ik beloof dat het een lieve kat is. En dat ik het goedmaak. I'll do anything.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee. Dan kan ik gelijk mijn mannengereedschap er af hakken.
Nee, toen had ik 60% kans gezegd maar ik was te dronken dus dat is hem niet geworden. Komende donderdag is het 90%quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Skylark. het volgende:
Lekker wijf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, toen had ik 60% kans gezegd maar ik was te dronken dus dat is hem niet geworden. Komende donderdag is het 90%.
Ja best wel. Ik was vroeger verleifd op haar, maar toen ging ze terug naar haar ex. En nu wil ze heel graag een vriendje, en blijft ze slapen en nu ga ik wraak nemen en 1x neuken en dan weggooien.quote:
Dat is zo sneu van je, echt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik was vroeger verleifd op haar, maar toen ging ze terug naar haar ex. En nu wil ze heel graag een vriendje, en blijft ze slapen en nu ga ik wraak nemen en 1x neuken en dan weggooien.
Je bent nu een sneu ventje wat een meisje gaat misbruiken.quote:
Hij is niet the situation.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:15 schreef reetveter het volgende:
Skylark je moet dan wel in de ochtend een taxi voor haar regelen.
In de ochtend? Gewoon om 5 uur 's nachts, zoals Situation dat doetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:15 schreef reetveter het volgende:
Zij smst na keilang geen contact out of the blue hoe het met me gaat, en dat ze vrij heeft van stage en dat ze zo'n zin heeft om in T uit te gaan met mij en of ze dan kan blijven slapenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent nu een sneu ventje wat een meisje gaat misbruiken.
Een lift achterop de fiets naar het station kan ze krijgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:15 schreef reetveter het volgende:
Ik heb zulke jongens altijd sneu gevonden. Nothing new.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Sinds wanneer is wd zo ethisch verantwoord?
Wat een hoer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij smst na keilang geen contact out of the blue hoe het met me gaat, en dat ze vrij heeft van stage en dat ze zo'n zin heeft om in T uit te gaan met mij en of ze dan kan blijven slapen. Dan zeg ik toch geen nee.
Je hoeft haar toch ook niet 1 keer te neuken en dan te dumpen, uit wraak, want dat zeg je. En dat is gewoon sneu. Sowieso 1 keer neuken en dan dumpen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij smst na keilang geen contact out of the blue hoe het met me gaat, en dat ze vrij heeft van stage en dat ze zo'n zin heeft om in T uit te gaan met mij en of ze dan kan blijven slapen. Dan zeg ik toch geen nee.
[..]
Een lift achterop de fiets naar het station kan ze krijgen.
Het is wel een hele sms-conversatie geweest, maar; inderdaad. Hoewel ze volgens mij pas 1/2 sekspartners heeft gehad ofzoquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft haar toch ook niet 1 keer te neuken en dan te dumpen, uit wraak, want dat zeg je. En dat is gewoon sneu. Sowieso 1 keer neuken en dan dumpen.
Omdat dat gewoon sneu van je is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is wel een hele sms-conversatie geweest, maar; inderdaad. Hoewel ze volgens mij pas 1/2 sekspartners heeft gehad ofzo.
[..]
Waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |