Meestal neem ik er 20 mee en een paar series (seizoen Dexter, Cougar Town etc. etc.).quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:20 schreef nelisb het volgende:
Een film is ongeveer 1,5 gig.
Dus voor 2-3 weken vakantie wil je 80 films meenemen? Je kan toch voor je vakantie beslissen welke je wil kijken.
Je kan er ook 20 ofzo doen en dan. Nog kan je er elke dag 1 kijken in 3 weken.
Ben je me nu aan het dissen?quote:
Ik zit ook op hete kolen, dus laat maar komen!quote:Op maandag 1 november 2010 01:38 schreef StefanKollaart het volgende:
November is aangebroken, multitasking coming soon..
Een gewone externe HD niet maar er is wel een alternatief. Of het handig is mag je zelf bepalenquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:17 schreef detulp050 het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar is het mogelijk om zonder allerlei softwarematige moeilijkheden een gewone externe harde schijf aan te sluiten op de iPad om vanaf die HD dan films af te spelen?
quote:Update #1: Basing on a 5-minute quick test, it seems like there are no new features in this GM build. As we expected, it’s a bug-fix related build aimed at making everything faster and smoother.
hoe kom je daar dan aan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dan gaan we GM 4.2 maar 's installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |