Ik schijn FOK!ers in hun dromen te achtervolgen terwijl ik een groent-shirt draag en hetzelfde kapsel heb als op mijn kinderfoto.quote:
google jij serieus nu op homo?quote:
Ik weet het niet zo goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:47 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja maar, dat mag toch, of niet
Wat voor kinderfoto?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik schijn FOK!ers in hun dromen te achtervolgen terwijl ik een groent-shirt draag en hetzelfde kapsel heb als op mijn kinderfoto.
dankje ftwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oke ik maak jullie blij:
klikje voor een hele week fapwerk.
kan wel zeggen dat je een kankeruser bent, maar zelfs jij bent het daar mee eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
Kan er geen ruzie of discussie komen ofzo?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oke ik maak jullie blij:
klikje voor een hele week fapwerk.
Jawelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
Kan er geen ruzie of discussie komen ofzo?
doe nog 1x stoer danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:49 schreef Dyr. het volgende:
[..]
kan wel zeggen dat je een kankeruser bent, maar zelfs jij bent het daar mee eens
Door mij wel, alleen word ik van dat soort plaatjes dan nog steeds niet opgewondenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goedWord ik dan nog wel geaccepteerd door de maatschappij?
rot op met dat magere wijfquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Dyr, ik mag je best, maar rot ff op met die plaatjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |