die word al gebruikt door iemand volgens mij, dan zal je die moeten stelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wie kan daar een Fok-proof avatar van maken??
Vanwege Elmo natuurlijk!
weet je toevallig wie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die word al gebruikt door iemand volgens mij, dan zal je die moeten stelen
duet van Magnetic Man met Katy B is zo godsgruwelijk tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Schoolvoorbeeld van hoe een remix een track totaal anders kan maken.
Het origineel van Magnetic Man - I Need Air:
En één (van de vele) remixen:
beide heerlijk![]()
ik zal even zoeken, ergens op ONZ volgens mijquote:
nja, na 1en zoek ik toch maar meestal mijn bed op....anders is de zaterdag op!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is het van 2 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends alleen maar leuk. Behalve dat ene uurtje, maarja, komt wel goed uit ook haha.
Mwah, ik vind Nachtegiel altijd wel leuk. En als ik om 4 uur mijn nest in ga kan ik er prima om 10/11 uur weer uitkomen. En ik vind Gerard sowieso niet zo sterk in de freaknacht als in zijn normale programma.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, na 1en zoek ik toch maar meestal mijn bed op....anders is de zaterdag op!
quote:
Die is ook geweldig idd:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
duet van Magnetic Man met Katy B is zo godsgruwelijk tof
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef rudymackay het volgende:Ja, tuurlijk! :-) RT @NachtBroeder: Ik vind dat de @vpro @rudymackay gewoon een baan aan moeten bieden! RT als je voor bent! ;-)
Die draaien ze puur en alleen om jou te pesten!quote:
Nou.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die draaien ze puur en alleen om jou te pesten!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |