SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is zelfs een superwormquote:
hij is een worm dus jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Joosterd het volgende:
Als je SuperwormJim in 2en hakt blijft hij dan ook nog leven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK OOOOOOOOOOOOOOKKKK!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
hij is zo machtig ik zou m willen likken
nogmaalsquote:
Vooral als hij net uit de aarde komt als het regent, dan proef je al dat zand en modder nog een beetjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
hij is zo machtig ik zou m willen likken
Ja maar het regent nu niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral als hij net uit de aarde komt als het regent, dan proef je al dat zand en modder nog een beetjeextra crunchy
Doe dan de regendans.!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar het regent nu niet?
Nee, maar dan is het éxtra lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar het regent nu niet?
Scherpquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het éxtra lekker
Leuke woordgrap trouwens.
Want want want.
SwJ is een worm, die komt uit de modder, maar hij is ook een modje hahahahahahahahahahahha HAHAHAHAH SNAPPEN JULLIE HEM? HAHAHAHA 'GOEIE MICHHAS', 'OH DANKJE' HAHAHAHA.
I suck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |