Wonen jullie samen of dat niet?quote:Jeezus lange postHaal hem denk ik later weg.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
ja nou ja, sorry hoor, niet zo subtiel van me, en jij kan er ook niks aan doen dat dit al een tijdje bij me broeit. ik had misshcien eerder irritatie uit moeten spreken of t gewoon moeten blijven negeren. maar dat heb ik nu niet gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha, o dit is wel heel erg sensatiebelust naar mijn mening en ook helemaal niet aardig. Ik kan nu wel uitleggen wat ik wél heb gezegd, maar dat heeft geen zin lees ik in je post.
Nou als iedereen zijn zegje over mij heeft gedaan ben ik wel weer klaar met de (negatieve) aandacht.
Ik dacht dat dit het kusje-kroel-topic was maar ik zit geloof ik verkeerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik geef een aantal keren aan dat ik dit niet leuk vind. Dan vind ik het niet zo chique dat jij dan door gaat/het stokje overneemt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja nou ja, sorry hoor, niet zo subtiel van me, en jij kan er ook niks aan doen dat dit al een tijdje bij me broeit. ik had misshcien eerder irritatie uit moeten spreken of t gewoon moeten blijven negeren. maar dat heb ik nu niet gedaan.
ik vind gewoon dat een onnadenkend "per ongeluk" botte opmerking even erg is als een expres botte opmerking. nadenken over de impact van je woorden hoort bij aardig zijn.
we hoeven elkaar toch niet allemaal aardig en tof te vinden? naar de meet kwam ik al niet, dus er is niks verpest wat dat betreft ofzo.
wel nog een hele dikkequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:02
schreef Merel het volgende:
Goh wat is het weer gezellig. Ik sla even over.
Agreed to disagree.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en het laatste wat ik over de opmerking zeg: als je een niet subtiele niet kuskroel opmerking plaatst, kan je verwachten dat je er een keer eentje terugkrijgt die ook in die categorie valt. Actie-reactie. En dat is misschien niet leuk, maar misschien opent het wel de ogen dat je dingen ook anders kan zeggen als je ze anders bedoelt.
Zo. Einde.
Laatste wat ik zeg: ik doe ook niet alsof het mijn bedoeling is aardig of chique te zijn. ik ben een beetje boos. en dan maak ik mijn zin/punt even af. sorry. ik ben ook weleens boos of geirriteerd. is vast morgen weer over. jij mag ook best geirriteerd door/boos op mij zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik geef een aantal keren aan dat ik dit niet leuk vind. Dan vind ik het niet zo chique dat jij dan door gaat/het stokje overneemt.
Wijze woordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef conleche het volgende:
Met mensen in hun waarde laten bedoel ik volgens jullie dat ik dan vind , dat jullie vinden dat zij minderwaardig is? Niet dus.Ik bedoel te zeggen dat niet iedereen hetzelfde is en dat als sommige mensen zich anders en/of directer uitdrukken dan anderen, dat dat niet per se een bad thing is.
Er werd niet echt op de opmerking inhoudelijk ingegaan. Als je je het persoonlijk aantrekt moet je dát zeggen. En niet: wat een alleraardigste opmerking OOK WEER. of: Dit SOORT POSTS is waarom ik me aan je erger. en dan nog iets sarcastisch erachter.
En het allernaarste vind ik dan nog dat er ineens meer mensen zijn die hun zegje willen doen. Als je het dan al eerder vond, waarom zeg je het dan niet als het speelt? Ik vrees dat dat te maken heeft met de lieve vrede willen bewaren. Nou, dat is nooit goed. Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent, of waar je de bedoeling niet van snapt, zeg of vraag het dan direct en 9 van de 10x is het niet wat je denkt, of misschien soms ook wel, maar dan heb je gewoon een discussie over iets. En kom er dan niet later op terug als iemand anders iets zegt. Want dan krijg je ineens het 10 tegen 1 effect en dat vind ik behoorlijk naar om te zien.
Bier?quote:
dat laatste heb je gelijk in. dat is niet netjes van me, maar dan zeg ik ook eerlijk dat ik gewoon in een slechte bui ben en er daarom nu wel wat van zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef conleche het volgende:
Met mensen in hun waarde laten bedoel ik volgens jullie dat ik dan vind , dat jullie vinden dat zij minderwaardig is? Niet dus.Ik bedoel te zeggen dat niet iedereen hetzelfde is en dat als sommige mensen zich anders en/of directer uitdrukken dan anderen, dat dat niet per se een bad thing is.
Er werd niet echt op de opmerking inhoudelijk ingegaan. Als je je het persoonlijk aantrekt moet je dát zeggen. En niet: wat een alleraardigste opmerking OOK WEER. of: Dit SOORT POSTS is waarom ik me aan je erger. en dan nog iets sarcastisch erachter.
En het allernaarste vind ik dan nog dat er ineens meer mensen zijn die hun zegje willen doen. Als je het dan al eerder vond, waarom zeg je het dan niet als het speelt? Ik vrees dat dat te maken heeft met de lieve vrede willen bewaren. Nou, dat is nooit goed. Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent, of waar je de bedoeling niet van snapt, zeg of vraag het dan direct en 9 van de 10x is het niet wat je denkt, of misschien soms ook wel, maar dan heb je gewoon een discussie over iets. En kom er dan niet later op terug als iemand anders iets zegt. Want dan krijg je ineens het 10 tegen 1 effect en dat vind ik behoorlijk naar om te zien.
Dat kan ik wel even gaan luisterenquote:
"I'm the only gay eskimo-ho-hooo, in myyyy triiiiiiiiiiiiiiiibe!"quote:
Dat LIJKT iig op wat ik zei!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef neen het volgende:
[..]
Dat kan ik wel even gaan luisteren![]()
Maar ik denk natuurlijk van, "het is weer de tijd van de maand"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"I'm the only gay eskimo-ho-hooo, in myyyy triiiiiiiiiiiiiiiibe!"
Ja, dat deed mijn ex (niet de laatste maar die ervoor) ook altijd. Die hield absoluut niet van ruzie maken, maar als hij het dan wel deed werd ie ineens heul vals. Maar zó erg dat ik er altijd van in de lach schoot.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat laatste heb je gelijk in. dat is niet netjes van me, maar dan zeg ik ook eerlijk dat ik gewoon in een slechte bui ben en er daarom nu wel wat van zeg.
en het is zeker niet de lieve vrede bewaren, het is meer een "druppel die de emmer doet overlopen". dat is iets heel anders.
ik snap dat de één directer is dan de ander, maar ik blijf erbij dat je (even buiten de persoon om) als volwassen mens kunt nadenken over de impact van je woorden en er dus voor kunt kiezen om iets anders te zeggen als je, met een redelijek zekerheid, van te voren kunt inschatten dat je mensen zult kwetsen.
misshcien maakt dat mij wel onaardiger hoor, ik weet dat ik kwetsend was voor pf. maar dat doe je wel eens als je boos bent. en dat gaat weer over, en dan kan je er sorry voor zeggen. dat is iets anders dan altijd maar het erop gooien dat je geen idee had dat mensen je woorden zo konden uitleggen. want laten we nou niet doen alsof dit de eerste keer is. en ook niet de eerste keer dat er iets van gezegd wordt.
Late reactie, de bloemkool met spare ribs eisten wat aandachtquote:
Hihi dat laatste zeg ik dan ook en dan issie boosquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
So true wat Co zegt daar!
Als ik dan eens onenigheid heb met het vriendje, begint ie idd ook vaak over iets wat maaaanden geleden was "dat vond ik ook niet leuk". En dan weet ie vaak niet eens meer precies wat het was. Dan denk ik altijd, lekker, daar kan nu veel aan doenzeg dat dan eerder, of hou je klep!
Hij wilde bijpraten, ik trapte erin, hij zoende me, ik vond het voelen als naaktslak en wil 'm nu niet over de vloer hebben. Hij is in juni getrouwd (wist ik al via het roddelcircuit).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is wel weer echt een vrouwendiscussie...
Syrena: ik heb gemist wat er met je ex is maar dat klinkt lastig...
Probeer het naaktslak-in-je-mond-gevoel vast te houden als je hem dat zegt. Misschien helpt dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij wilde bijpraten, ik trapte erin, hij zoende me, ik vond het voelen als naaktslak en wil 'm nu niet over de vloer hebben. Hij is in juni getrouwd (wist ik al via het roddelcircuit).
Het lastige is gewoon dat ik me dus voorneem om te zeggen dat wat mij betreft ik geen contact meer hoef, maar als dan puntje bij paaltje komt ik dan niks zeg. En ik dus nog steeds een people-pleaser ben en dat wil ik nietMaar goed.
Smakelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoooooooooi.
Ik ga bami maken. Eindelijk weer een fatsoenlijke D
.
Ik ben die in die trouwjurk. Dat lekkere wijf.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Swietje het volgende:
Ik moet even opbiechten dat ik écht niet meer weet wie nou wie is op Facebook... O MY GOD. Ik breek er al tijden mijn hoofd over.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben die in die trouwjurk. Dat lekkere wijf.
Dat wist ik nog wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, klinkt een beetje alsof je een auto bent. Finetunenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Syrena het volgende:
Ik ga eerdaags toch weer eens kijken voor een psych of coach. Niet dat ik ongelukkig ben, zoals ik dat was toen ik voor de eerste keer hulp heb gezocht, maar gewoon, om te fine-tunenHet is toch belachelijk dat ik niet durf te daten omdat ik van mezelf weet dat ik niet durf te zeggen tegen iemand dat het niks gaat worden.
Ook al repeteer ik t 100 keer en neem ik het me ECHT voor. Je wil niet weten hoe vaak ik het in gedachten heb uitgemaakt met de meest recente ex, en waarom gaat het dan uit, omdat HIJ het uiteindelijk aankaart.
Nu ga ik een poging doen mijn enorme pannenkoek om te draaien
Ik zeg niet dat ik niet weet dat mijn post gemeen over kunnen komen. Ik zeg eigenlijk gewoon dat jullie allemaal niet lezen wat er letterlijk staat. (hier kunnen wij nog lang over discussiëren wie hierin 'gelijk' heeft. , want wie zegt dat deze zin correct gelezen wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat laatste heb je gelijk in. dat is niet netjes van me, maar dan zeg ik ook eerlijk dat ik gewoon in een slechte bui ben en er daarom nu wel wat van zeg.
en het is zeker niet de lieve vrede bewaren, het is meer een "druppel die de emmer doet overlopen". dat is iets heel anders.
ik snap dat de één directer is dan de ander, maar ik blijf erbij dat je (even buiten de persoon om) als volwassen mens kunt nadenken over de impact van je woorden en er dus voor kunt kiezen om iets anders te zeggen als je, met een redelijek zekerheid, van te voren kunt inschatten dat je mensen zult kwetsen.
misshcien maakt dat mij wel onaardiger hoor, ik weet dat ik kwetsend was voor pf. maar dat doe je wel eens als je boos bent. en dat gaat weer over, en dan kan je er sorry voor zeggen. dat is iets anders dan altijd maar het erop gooien dat je geen idee had dat mensen je woorden zo konden uitleggen. want laten we nou niet doen alsof dit de eerste keer is. en ook niet de eerste keer dat er iets van gezegd wordt.
Catchy song btwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Laatst was ik trouwens mijn foto's aan het bekijken. En ik heb toen iets vreselijks ontdekt...
Ik trek echt heul vaak een duckface!![]()
![]()
![]()
Die heb ik in een hoorcollege gebruikt paar weken geleden. Was de bomb gek!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef Syrena het volgende:
Was dat nou hier dat iemand die Old Spice commercials had gepost?
Zie hier, dit is slechts een van de talrijke voorbeeldenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo'n Guido-kusjesmond, ja?Die heb ik nog niet bij je kunnen ontdekken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig was dat met carnaval. Dus dat is mijn excuus ^^
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zie hier, dit is slechts een van de talrijke voorbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig was dat met carnaval. Dus dat is mijn excuus ^^
![]()
![]()
![]()
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Haha, blond voor een keertje is best leuk :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha Coco![]()
En blond nog wel!
Yay ik had echt geen zin om te koken en een vriendinnetje biedt aan om bij haar vis en veggies te komen etenEven gezicht wassen en erheen! Tot later slankies!
Je houdt onze affaire niet echt geheim zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Swietje het volgende:
Oh, P.fje je inbox is volllllllllllllllllllllll
Wat niet is..................... enzo...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien hebben wij wel een heel open huwelijk![]()
Nee, dat hebben we niet, helaas![]()
![]()
Haha, dat zou ik ook doen. "Hmm, muffintop. Ach, boeien! Gaat toch een dik vest overheen".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja ik heb een slechte smaak!
Vanochtend ben ik namelijk gewoon met een muffintop naar het ziekenhuis gegaan! Want 'er gaat toch een witte jas over' ...
Oh mn neus voelt echt koud, dus ik ga een elektrisch kacheltje meenemen van mn pa denk ik, anders trek ik het niet!
Boeiendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je houdt onze affaire niet echt geheim zo!!
Ge-ni-aalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Syrena het volgende:
Coco, wij gebruiken een afgeleide van de Old Spice, New Spice!
Hihi, zal mijn man eens polsen :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wat niet is..................... enzo...
Hahaha! Dat is ook zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef j.t het volgende:
Oeh Coco!
Heb echt een schijthekel aan mensen die zo (op de foto) doen![]()
(dus niet aan de mensen zelf!)
Ik heb altijd het idee dat ze zichzelf sexy vinden ofzo, terwijl het bij mij een totaal averechts beeld opwektIk vind het zo onsexy!
![]()
Waar ken ik dit ook alweer van?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Syrena het volgende:
Coco, wij gebruiken een afgeleide van de Old Spice, New Spice!
Van deze denk ik!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar ken ik dit ook alweer van?
Wat ouderwets zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien hebben wij wel een heel open huwelijk![]()
Nee, dat hebben we niet, helaas![]()
![]()
Hihii nee die kende ik nietquote:
Ik denk dat ik gewoon hartstikke heel erg pot ben, maar ik sluit niks uit want dan beperk ik mezelf meteen zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me trouwens wel even afvroeg: valt Swietje nou op meisjes of nu toevallig alleen op dit meisje?
mn nichtje doet het ook altijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hahaha! Dat is ook zo(dat averechtse dus, lol). Daarom vind ik het ook zo
van mezelf, hehe.
Blijkbaar zit er een breezersletje in me die op foto's ineens naar boven komt borrelen
Hij is ook heel ouderwets op z'n knieën gegaan. En heeft heel ouderwets eerst toestemming gevraagd aan mijn oudersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ouderwets zeg.
En weer aan m'n neus gezeten na een rode peper gesneden te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij is ook heel ouderwets op z'n knieën gegaan. En heeft heel ouderwets eerst toestemming gevraagd aan mijn ouders![]()
Zijn aanzoek was verder iets minder ouderwets: zie pic![]()
heb ik iets gemist? Of spreek je over jaren terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
En blijf van je neus afquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ouderwets zeg.
En weer aan m'n neus gezeten na een rode peper gesneden te hebben.
Heeft hij zelf ook verteld dat hij getrouwd is? Wat een zak.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij wilde bijpraten, ik trapte erin, hij zoende me, ik vond het voelen als naaktslak en wil 'm nu niet over de vloer hebben. Hij is in juni getrouwd (wist ik al via het roddelcircuit).
Het lastige is gewoon dat ik me dus voorneem om te zeggen dat wat mij betreft ik geen contact meer hoef, maar als dan puntje bij paaltje komt ik dan niks zeg. En ik dus nog steeds een people-pleaser ben en dat wil ik nietMaar goed.
Nee helaas, je bent niet speciaalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me trouwens wel even afvroeg: valt Swietje nou op meisjes of nu toevallig alleen op dit meisje?
Nee, niks gemist. Ook geen jaren terugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:35 schreef j.t het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Of spreek je over jaren terug?
[..]
Hij is ook heel ouderwets op z'n knieën gegaan. En heeft heel ouderwets eerst toestemming gevraagd aan mijn ouders![]()
Wat schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
Oh, daar heb je van die hele series van, mensen met dezelfde lach. Super grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef j.t het volgende:
[..]
mn nichtje doet het ook altijd
en ik heb een vriendin die standaard met dezelfde lach op de foto gaat ... ook zo irritant
Ja, geweldig hequote:
Yup, hij zei het zelf. Ik wil ook echt helemaal niks meer met 'm hoor, was alleen nieuwsgierig hoe het nu met hem was. Maar goed, het is me al eens gelukt om het uiteindelijk toch te zeggen, dat moet toch nog eens lukkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heeft hij zelf ook verteld dat hij getrouwd is? Wat een zak.
Daar moet je echt iets van zeggen hoor! Je hoeft je tijd toch niet te verspillen aan dit soort kerels.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lief!
.
Niet meer actief op Fok!
Xylometazolinequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
Oh man, wat kun je je stukken beter voelen door zoiets stoms als een neussprayI laf Xyzospulwaterinzit.
Snel de enorme afwas doen nu ik weer kan ademen, en dan dalijk The Big Bang!
Oeh veel rennen en goed etenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef sigme het volgende:
Ah wel, ontopic dan maar.
Lijstje
• brinta
• 14km rennen 10,5km/u
• broodmaaltijd: 7 sneden (mayo, tomaat, zoetzuur, boter & pindakaas) 1 zweeds broodje boter & jam
• avondeten: (opgebakken) bami & tjaptjoi, (gekookte) sperzieboontjes, (zelfgemaakte)pindasaus
• toe: warme custard met bitterkoekjes
Ik ben tevree.
Morgen vol goede voornemens de dag in.
Voorbeelden:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, daar heb je van die hele series van, mensen met dezelfde lach. Super grappig![]()
Even kijken of ik dat kan vinden...
Ik ben iig wel de enige lesbische cyborg hier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee helaas, je bent niet speciaal! We hebben er geloof ik nog een!!
Vind de keuze van het plaatje ook echt sweetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, geweldig heWe zijn allebei geeks
![]()
En Swietje, ik ken hem van 't werk. Begonnen met wat e-mailen, toen ben ik een paar keer daar gaan pokeren en een paar maanden later woonden we samen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
Oh man, wat kun je je stukken beter voelen door zoiets stoms als een neussprayI laf Xyzospulwaterinzit.
Snel de enorme afwas doen nu ik weer kan ademen, en dan dalijk The Big Bang!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind de keuze van het plaatje ook echt sweet
Hahahaha, oke jij wint.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben iig wel de enige lesbische cyborg hier!.
Joh als je er bent is het vast leuk!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef Chicolate het volgende:
Ik overweeg om niet te gaan sporten. Benen zijn moe, mn eten nog maar half klaar en ik moet over 8 minuten al weg. Maar ik had het iemand beloofd! Dat vind ik het vervelendste nog wel.
* Ml-etjeonderstreeptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neusspray
mijn held in barre tijden
Ja dat geloof ik ook wel, maar bij taekwondo is een niet overvolle maag en kracht in je benen wel fijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh als je er bent is het vast leuk!
Weet ik, maar ja, verslaafd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is dan weer niet zo goed![]()
Oeh das niet best voor je vliezen en schotje.quote:
Afbouwen, is slecht voor je slijmvliezen. Als je ermee stopt, voel je je waarschijnlijk weer verkouden, omdat je slijmvliezen dan opzetten door alle irritatie van de neusspray.quote:
Bestaan dr niet iets van plugjes ofzo die je in je neus kan doen zodat het open blijft? Dan kan je de spray afbouwen en toch ademen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:08 schreef Swietje het volgende:
Ik weet dat het heel slecht is maar ik kan alleen door mijn neus ademen 's nachts dus als dat dicht zit (al is 't maar voor m'n gevoel) dan raak ik lichtelijk hysterisch.
Hier was het -0.1 vanmorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Chicolate het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het deze week echt opeens een stuk kouder 's morgens? Vanmorgen waren handschoenen en een niet-zomerjas geen overbodige luxe geweest. Terwijl vorige week een trui onder mn zomerjas nog zwaar overdreven en zweten was. (ik heb geen 'herfst'jas. Het is mn skijack, of een zomerjas)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En nu is Merel dus weg en ze is er al zo weinig. Zucht
Kwijl! Klinkt heerlijk allemaal!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben er heus nog wel, ik moest eten!
S - 2 km hardlopen
O - 250 gr druiven
L - beker melk, bruine boterham boter en old amsterdam, bruine boterham boter en een of andere luxe ham, klein bruin pistoletje met filet americain, klein bakje rauwkost
T - appel, banaan
D - stokbrood met aioli en tapenade en pesto, zeebaars met knoflookaardappeltjes en tomatensaus en sojastroop en groentjes, glaasje amaretto
Best aardig, uit eten gegaan en me niet volgevreten, dat is bijzonder voor mijn doenIk zit wel de hele dag pepermuntjes te snoepen, da's minder.
Poets je tanden! Daarna smaakt niets meer lekker genoeg. Of val een zak worteltjes/tomaatjes aan.quote:
Jup maar je moet er toch niet teveel van eten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kauwgom is toch (bijna) altijd suikervrij?
Bij mij is kauwgom de truc om wakker te blijven bij de overdracht!
Heb kiespijn, tandenpoetsen doet zeer en heb geen tomaten/wortels, geen boodschappen kunnen doen afgelopen week.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Poets je tanden! Daarna smaakt niets meer lekker genoeg. Of val een zak worteltjes/tomaatjes aan.
Je hoeft niet te poetsen, je kan ook tandpasta op je tanden smeren. Het sterke mint maakt andere dingen minder smakelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Heb kiespijn, tandenpoetsen doet zeer en heb geen tomaten/wortels, geen boodschappen kunnen doen afgelopen week.
Ik heb:
chips
toastjes met slankie
eieren
Is gevulde eieren damagecontrole?
heb liter thee op inmiddels, sinds 1,5 uurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paar glazen water drinken jt. Dat vult ook.
Droge toastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Heb kiespijn, tandenpoetsen doet zeer en heb geen tomaten/wortels, geen boodschappen kunnen doen afgelopen week.
Ik heb:
chips
toastjes met slankie
eieren
Is gevulde eieren damagecontrole?
Mwah. Niet bijzonder op het ogenblik. Als je zou willen, graag!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef neen het volgende:
Mooi ewelina! Zit er al wat meer gang in? Ik zie m'n moeder morgen weer, dan zal ik haar nog even vragen voor de zekerheid.
Datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Jt, je hoeft toch niet toe te geven aan een vreetbui?
Geeft jezelf prbly nog een goed gevoel ook, ik denk een beter gevoel dan wanneer je toegeeft aan zon bui.
Hey waar heb je je groente verstopt? Of is dat de ui in de frikandel speciaal?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef Siral het volgende:
O: bruine boterham met 30+ kaas, bruine boterham met smeervlees
L: bruine boterham met 30+ kaas, bruine boterham met pindakaas
T: liga fruitkick
D: friet met frikandel speciaal![]()
![]()
S: drie kwartier cardio (crosstrainer), kwartier kracht
T: dalijk appel ofzo.
ik zit die friet nu nog op te boeren
oja ik had ook sla opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey waar heb je je groente verstopt? Of is dat de ui in de frikandel speciaal?
Blurredquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"I'm the only gay eskimo-ho-hooo, in myyyy triiiiiiiiiiiiiiiibe!"
oh myquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"I even get exited when I see the North Pole..."
Die mag nog wel een keer gequote worden, jammer dat 'ie te lang is voor in een sig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
En om nog even inhoudelijk op je post in te gaan: ik vind het ook echt prima dat als je iets leest waarbij je je wenkbrauw optrekt dat je er op ingaat, maar overlopende emmers......die zouden er niet moeten zijn, want dat betekent in mijn optiek dat je dus al te vaak je mond hebt gehouden. Dus of je zegt er direct iets van en dan is het uit de wereld, of je besluit dat het niet belangrijk genoeg is, maar dan moet je het ook niet in je achterhoofd houden.
Deze wijze tip van oma geldt trouwens ook voor alle relaties of looooove!!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik heb je oorspronkelijke post niet gelezen maar klaag hier maar zoveel je wilt als dat helpt.quote:
Niks in huis meer van dat zulks.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, gevulde eieren (met mayo?), ik zeg doen.
Je kunt ook gewoon niet vreten en gaan slapen
En ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Merel het volgende:
Gewoon hier spuien hoor Blurred!
Dan voel ik me niet zo hopeloos als ik dat ook doe![]()
![]()
Hoe in vredesnaam krijg je het voor elkaar om dat soort mannen aan te trekken? Gebruik 'em als oefenobject om ferm 'nee' te leren zeggen. Hup, bel op, zeg dat het geen goed idee is om 'em ooit nog te zien, doei. En nee, nee, nee. Goed oefenen. Lukt het de eerste keer niet, terugbellen en nog een keer 'nee' zeggen. Of sms-en, mag ook. Of allebei.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zat me vanmiddag ook zo te verheugen toen ik alles kocht in de AHquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
dank je, nu heb ik daar trek in Lau!![]()
en ik heb alles nog liggen voor een guacamole
MrMo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
awh..
wij zitten samen 'How to loose a guy in 10 days' te kijkenhilarisch slecht
!
en ik ga zo iets lekkers pakken, heb ik zin in...
Ik ben daar heen geweest toen in de boos met een meisje toenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
awh..
wij zitten samen 'How to loose a guy in 10 days' te kijkenhilarisch slecht
!
en ik ga zo iets lekkers pakken, heb ik zin in...
Nee, dat geldt voor het vakgebied waar ik in zit. Tot zover ik eht kan overzien natuurlijk. Hier in Zweden is het meerendeel van de faculteit vrouw. Ook in de hogere posities. (Okay, van de 3 professoren op de faculteit is er maar 1 vrouw, maar alle lagen daaronder zijn de vrouwen beter aanwezig...)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's fijn! Geldt dat alleen voor Zweden of ook voor Nederland?
Ik denk trouwens dat het in het onderwijs en onderzoek sowieso wel beter is geregeld dan in het bedrijfsleven.
Welke richting zat je ook alweer?
Wat leuk! Heb je nu ook minder het gevoel dat de Zweden erg afstand houden en niet snel vrienden maken? Als in, zouden dit je vrienden kunnen worden/zijn? Omdat je je zo eenzaam voelde enzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef AKnynke het volgende:
![]()
De hele avond op stap geweest met m'n directe collega's, was echt leuk. Klikt heel goed, veel gelachen en gepraat!
Nu net thuis, en ik kruip zo in bed. Ga een beetje bijlezen, maar niet alles!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja, ik had een leuke dag! Vanochtend een sollicitatie (vandaar het goed ontbijt) en daar na de rest van de dag vrijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:47 schreef Laureline het volgende:
Lekker lijstje, Goodbye! Krijg er bijna weer trek van![]()
Nu het weer kouder wordt merk ik dat ik toch eerder naar wat vetter eten grijp, idd weer veel kaas, olie/boterachtige smeersels, croissants, chipjes, gefrituurde dingen met krokant korstje...![]()
M'n zoete trek is wel bijna helemaal verdwenen, toch een kwestie van even afkicken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rennen dus!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:47 schreef neen het volgende:
Morgen wordt een mooie dag beste mensen!
Ah, gelukkig gaat het alweer wat beter. Kun je lekker je verjaardag vierenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haihai!
Dankzij vriendinnetje heb ik toch nog vis, groenten en aardappeltjes opAnders was ik gegaan voor een boterham pindakaas oids
![]()
En de boel is nu redelijk uitgepraat hier geloof ik. Hij ziet het spaargeld-gedoe niet echt zoals ik, maar vindt het wel prima zolang we maar een nieuw financieel plan maken.
Neem je een poes!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef Merel het volgende:
Ja hey Lau, nou maak je het me wel heel makkelijk om te jammeren "maar in m'n nieuwe huis ben ik helemáál alleeeeeeen"Er verandert trouwens verder weinig, ik ga gewoon een paar straten verderop wonen, zelfde mensen om me heen, zelfde levensfase. We zien wel.
Ja dan zal dat paard natuurlijk net bang zijn voor die katten!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Straks zit je daar met allemaal katten komt ineens een prins op een wit paard langs. Rustig aan met die katten.
En een beetje prins laat zich niet afschrikken door wat katten! Of je moet op hondenmannen vallen natuurlijk, hm.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Straks zit je daar met allemaal katten komt ineens een prins op een wit paard langs. Rustig aan met die katten.
Gosh!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:12 schreef Laureline het volgende:
Ik heb trouwens met de meneer Napoleon Dynamite gekeken door je avatar, neen!
quote:
Hier moet ik nog een uurtje langer wachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Een knuf voor Merel, Pief en Maria
Coco: jij bent mooi.
En over 35 minuten is ons Marietje jarig
Oja, duuuhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hier moet ik nog een uurtje langer wachten
Neenmans: ja je hebt gelijk denk ik. Tis alleen wel naaren thankies
Dat doe ik eigenlijk meestal wel! Maar omdat hij nu zo depri is word ik het ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef neen het volgende:
Niet denken aan dat je hem mist, maar denken dat je weer zin hebt om hem te zien!
En ondertussen wel plezier hebben natuurlijk, time flies when you're having fun.
Dat is heel niet zo erg hoor!! En als je de volgende keer gewoon een gekookt eitje neemt is er ook niets aan de hand, zelfs niet als je er een gevuld eitje van zou maken met een likje light mayo. Zolang je de grote hoeveelheden koolhydraten zoals chips en snoep/koek maar laat staan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef j.t het volgende:
En toen had ik toch maar wat gegeten. Komkommer en tzaziki ...
nu krijg ik zin in die Mediterrane schotel met aioli en tapenadequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben er heus nog wel, ik moest eten!
S - 2 km hardlopen
O - 250 gr druiven
L - beker melk, bruine boterham boter en old amsterdam, bruine boterham boter en een of andere luxe ham, klein bruin pistoletje met filet americain, klein bakje rauwkost
T - appel, banaan
D - stokbrood met aioli en tapenade en pesto, zeebaars met knoflookaardappeltjes en tomatensaus en sojastroop en groentjes, glaasje amaretto
Best aardig, uit eten gegaan en me niet volgevreten, dat is bijzonder voor mijn doenIk zit wel de hele dag pepermuntjes te snoepen, da's minder.
Van dattum!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is heel niet zo erg hoor!! En als je de volgende keer gewoon een gekookt eitje neemt is er ook niets aan de hand, zelfs niet als je er een gevuld eitje van zou maken met een likje light mayo. Zolang je de grote hoeveelheden koolhydraten zoals chips en snoep/koek maar laat staan.
Inderdaad!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Merel het volgende:
Gewoon hier spuien hoor Blurred!
Dan voel ik me niet zo hopeloos als ik dat ook doe![]()
![]()
Hèhè die had ik laatst ook in het Arnhem topic gepost, lekker plaatje hoor.quote:
Ehmm misschien wel, maar hij heeft niet veel vrije dagen meer en het is idd best duur... Ik zat zelf nog te denken om misschien een lang weekendje NL te doen, misschien doe ik dat nog! Maar ik moet bekennen dat ik doei zeggen ook erg naar vindquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef conleche het volgende:
Maria, kan M. niet nog een weekendje komen, zodat jullie weer even samen zijn? Of is dat te duur?
Moet ie zn geheim verklappen aan DaDtje, superhendig!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef conleche het volgende:
hahaha die taart!!! Lijkt wel zwanger van babytaartjes!
1 |
"Waarom in godesnaam clowns, als bijna iedereen clowns eng vindt?"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een seminar gehad van een belangrijk persoon binnen
[..]
, drie keer raden welke vraag ik heb gesteld
Dat vind ik in principe prima, maar ik benadruk wel dat ook ik het niet leuk vind om gemene dingen te horen. Maar dat is dan klaar nu.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:23 schreef kwakz0r het volgende:
heppie burpday maria!!
en een kussie voor merel!
en pf ik heb je post gelezen, dankjewel. frisse start?
ik moet om half zes op en zit nog na te kijken. godverdetyfus. moet eigenlijk nóg een klas... oh en nog iets opzoeken voor mn les morgen.... argh dammit.
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hem op te vrolijken. Je kunt op dit moment gewoon niet zo veel doen, dat is rot maar niemand heeft er iets aan als jij je ook nog eens schuldig gaat voelen. Zeker niet op je verjaardag!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dan zal dat paard natuurlijk net bang zijn voor die katten!
Merel![]()
Neenmans, jij zat nogal erg dichtbij met wat je eerder zeiEn ik weet niet hoe ik hem op kan vrolijken
![]()
Mislukt.quote:
Ja, ze krijgt straks de halve stad kwijlend achter zich aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dat rode jurkje stond Maria echt zó afgrijselijk leuk, ik ben er jaloers op!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt straks de halve stad kwijlend achter zich aanGelukkig kan ze goed boogschieten, of ze springt gewoon op haar mustang, als ze te opdringerig worden
Bedankt loveli! Was aan het teruglezen en werd er niet vrolijk van...quote:
niet waarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
toffe taart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
goed bezigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:07 schreef progje het volgende:
Mogguh!
Ben gewoon 1.5 kilo afgevallen. Jippie
Huu, die vrouw is eng!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hier een clown voor je verjaardag:
[ afbeelding ]
Ja, die mogen tegenwoordig niet meer he, huiskleurige panty'squote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hihi, mn mede-co krijgt continu opmerkingen over haar jurkje dat niet onder de witte jas uitkomt met huidskleurige panty, wat zijn we toch saai.
*zegt saai-aap in bootcut jeans met enkellaarsjes en shirtje...
Quote before the editquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, die mogen tegenwoordig niet meer he, huiskleurige panty's. Ik vind ze vaak mooier dan zwart
Die man niet dan?!quote:
Zie je, moequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Quote before the edit.
Huiskleurige panty's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |