abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87540980
Het vorige deel: Slank # 1211 strak in t pak

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87541051
quote:
Jeezus lange post :') Haal hem denk ik later weg.
Wonen jullie samen of dat niet?
Vaste lasten zegt van wel ;) En jij studeert nog en hij werkt?
Sorry voor de vragen moet het even in context plaatsen :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87541084
Sorry, even geen plaatje in de OP want ik zou aan het werk moeten zijn. :@
Wel een mooi topicnummer trouwens! :) [/nerd]

Mijn lapo:
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

:*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:11:43 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87541129

Von edittenstein!

[ Bericht 91% gewijzigd door MariaEtcetera op 14-10-2010 19:08:30 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87541162
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Haha, o dit is wel heel erg sensatiebelust naar mijn mening en ook helemaal niet aardig. Ik kan nu wel uitleggen wat ik wél heb gezegd, maar dat heeft geen zin lees ik in je post.

Nou als iedereen zijn zegje over mij heeft gedaan ben ik wel weer klaar met de (negatieve) aandacht.

Ik dacht dat dit het kusje-kroel-topic was maar ik zit geloof ik verkeerd!
ja nou ja, sorry hoor, niet zo subtiel van me, en jij kan er ook niks aan doen dat dit al een tijdje bij me broeit. ik had misshcien eerder irritatie uit moeten spreken of t gewoon moeten blijven negeren. maar dat heb ik nu niet gedaan.

ik vind gewoon dat een onnadenkend "per ongeluk" botte opmerking even erg is als een expres botte opmerking. nadenken over de impact van je woorden hoort bij aardig zijn.

we hoeven elkaar toch niet allemaal aardig en tof te vinden? naar de meet kwam ik al niet, dus er is niks verpest wat dat betreft ofzo.
Kwak
pi_87541192
en een :* voor maria. ik heb geen goed advies... the others said it better.
Kwak
pi_87541228
Maria:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87541250
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja nou ja, sorry hoor, niet zo subtiel van me, en jij kan er ook niks aan doen dat dit al een tijdje bij me broeit. ik had misshcien eerder irritatie uit moeten spreken of t gewoon moeten blijven negeren. maar dat heb ik nu niet gedaan.

ik vind gewoon dat een onnadenkend "per ongeluk" botte opmerking even erg is als een expres botte opmerking. nadenken over de impact van je woorden hoort bij aardig zijn.

we hoeven elkaar toch niet allemaal aardig en tof te vinden? naar de meet kwam ik al niet, dus er is niks verpest wat dat betreft ofzo.
Ik geef een aantal keren aan dat ik dit niet leuk vind. Dan vind ik het niet zo chique dat jij dan door gaat/het stokje overneemt.
pi_87541295
Hi. Ik vind dat Co wel wijze woorden spreekt, en verder sluit ik me bij Merel aan:

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:02
schreef Merel het volgende:

Goh wat is het weer gezellig. Ik sla even over.
wel nog een hele dikke :* voor Maria, heb verder ook geen wijze woorden of advies maar hoop wel dat je je snel weer beter voelt *;
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:17:52 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87541309
Oh en het laatste wat ik over de opmerking zeg: als je een niet subtiele niet kuskroel opmerking plaatst, kan je verwachten dat je er een keer eentje terugkrijgt die ook in die categorie valt. Actie-reactie. En dat is misschien niet leuk, maar misschien opent het wel de ogen dat je dingen ook anders kan zeggen als je ze anders bedoelt.

Zo. Einde :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87541363
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:02 schreef Swietje het volgende:
P.f je hebt PM ;)
Jij probeert natuurlijk zo'n Team P.F. t-shirt los te peuteren he? :s)
pi_87541374
Maria, ik stuur een dikke virtual hug richting Leeds. Bij zo'n msn gesprek zie je elkaar ook niet en hoor je geen intonatie, dat is geen fijn medium voor Gesprekken.

Het komt heus goed, praat er bij thuiskomst eens goed over. En geniet morgen ondanks dit van je verjaardag!
pi_87541434
Maria: :*
pi_87541456
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en het laatste wat ik over de opmerking zeg: als je een niet subtiele niet kuskroel opmerking plaatst, kan je verwachten dat je er een keer eentje terugkrijgt die ook in die categorie valt. Actie-reactie. En dat is misschien niet leuk, maar misschien opent het wel de ogen dat je dingen ook anders kan zeggen als je ze anders bedoelt.

Zo. Einde :).
Agreed to disagree.

Ik bedoel dus ook: einde.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:24:09 #15
236335 neen
schone schijn
pi_87541489
O+
het lijkt niet wat het is
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:24:44 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87541503
Kwak en Blurred en Coco: dankjoe! *;

XM: ja zoiets vond ik ook maar ik voelde me wat ego om dat te zeggen :') lastige dingen, die financiën.

Anna: dankjewel O+ *virtual hug terug* Ik heb van alles gepland morgen en overmorgen! Zou dus goed moeten komen (al ben ik een beetje zenuwachtig :') ). Maarja, daarom vond ik het dus ook niet zo leuk dat ie NU ineens met dit alles komt aanzetten. Een beetje "gefeliciteerd he, hier een bak schijt". Maar dat bedoelt ie vast niet zo :+
pi_87541515
Met mensen in hun waarde laten bedoel ik volgens jullie dat ik dan vind , dat jullie vinden dat zij minderwaardig is? Niet dus. :) Ik bedoel te zeggen dat niet iedereen hetzelfde is en dat als sommige mensen zich anders en/of directer uitdrukken dan anderen, dat dat niet per se een bad thing is.

Er werd niet echt op de opmerking inhoudelijk ingegaan. Als je je het persoonlijk aantrekt moet je dát zeggen. En niet: wat een alleraardigste opmerking OOK WEER. of: Dit SOORT POSTS is waarom ik me aan je erger. en dan nog iets sarcastisch erachter.

En het allernaarste vind ik dan nog dat er ineens meer mensen zijn die hun zegje willen doen. Als je het dan al eerder vond, waarom zeg je het dan niet als het speelt? Ik vrees dat dat te maken heeft met de lieve vrede willen bewaren. Nou, dat is nooit goed. Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent, of waar je de bedoeling niet van snapt, zeg of vraag het dan direct en 9 van de 10x is het niet wat je denkt, of misschien soms ook wel, maar dan heb je gewoon een discussie over iets. En kom er dan niet later op terug als iemand anders iets zegt. Want dan krijg je ineens het 10 tegen 1 effect en dat vind ik behoorlijk naar om te zien.
pi_87541526
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik geef een aantal keren aan dat ik dit niet leuk vind. Dan vind ik het niet zo chique dat jij dan door gaat/het stokje overneemt.
Laatste wat ik zeg: ik doe ook niet alsof het mijn bedoeling is aardig of chique te zijn. ik ben een beetje boos. en dan maak ik mijn zin/punt even af. sorry. ik ben ook weleens boos of geirriteerd. is vast morgen weer over. jij mag ook best geirriteerd door/boos op mij zijn.

maar ik doe niet alsof ik me erover verbaas dat jij dit onaardig vindt overkomen. dat is het ook niet.
Kwak
pi_87541552
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef conleche het volgende:
Met mensen in hun waarde laten bedoel ik volgens jullie dat ik dan vind , dat jullie vinden dat zij minderwaardig is? Niet dus. :) Ik bedoel te zeggen dat niet iedereen hetzelfde is en dat als sommige mensen zich anders en/of directer uitdrukken dan anderen, dat dat niet per se een bad thing is.

Er werd niet echt op de opmerking inhoudelijk ingegaan. Als je je het persoonlijk aantrekt moet je dát zeggen. En niet: wat een alleraardigste opmerking OOK WEER. of: Dit SOORT POSTS is waarom ik me aan je erger. en dan nog iets sarcastisch erachter.

En het allernaarste vind ik dan nog dat er ineens meer mensen zijn die hun zegje willen doen. Als je het dan al eerder vond, waarom zeg je het dan niet als het speelt? Ik vrees dat dat te maken heeft met de lieve vrede willen bewaren. Nou, dat is nooit goed. Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent, of waar je de bedoeling niet van snapt, zeg of vraag het dan direct en 9 van de 10x is het niet wat je denkt, of misschien soms ook wel, maar dan heb je gewoon een discussie over iets. En kom er dan niet later op terug als iemand anders iets zegt. Want dan krijg je ineens het 10 tegen 1 effect en dat vind ik behoorlijk naar om te zien.
Wijze woorden :Y
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:29:03 #20
236335 neen
schone schijn
pi_87541621
Wie raad wat ik nu denk? :') :P
pi_87541641
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef neen het volgende:
Bier? c_/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87541658
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef conleche het volgende:

dat laatste heb je gelijk in. dat is niet netjes van me, maar dan zeg ik ook eerlijk dat ik gewoon in een slechte bui ben en er daarom nu wel wat van zeg.

en het is zeker niet de lieve vrede bewaren, het is meer een "druppel die de emmer doet overlopen". dat is iets heel anders.

ik snap dat de één directer is dan de ander, maar ik blijf erbij dat je (even buiten de persoon om) als volwassen mens kunt nadenken over de impact van je woorden en er dus voor kunt kiezen om iets anders te zeggen als je, met een redelijek zekerheid, van te voren kunt inschatten dat je mensen zult kwetsen.

misshcien maakt dat mij wel onaardiger hoor, ik weet dat ik kwetsend was voor pf. maar dat doe je wel eens als je boos bent. en dat gaat weer over, en dan kan je er sorry voor zeggen. dat is iets anders dan altijd maar het erop gooien dat je geen idee had dat mensen je woorden zo konden uitleggen. want laten we nou niet doen alsof dit de eerste keer is. en ook niet de eerste keer dat er iets van gezegd wordt.
Kwak
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:30:55 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87541668
quote:
"Vrouwen..." ?
pi_87541670
quote:
Tenacious D!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:32:23 #25
236335 neen
schone schijn
pi_87541706
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tenacious D!
Dat kan ik wel even gaan luisteren :D

Maar ik denk natuurlijk van, "het is weer de tijd van de maand" :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:32:24 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87541709
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tenacious D!
"I'm the only gay eskimo-ho-hooo, in myyyy triiiiiiiiiiiiiiiibe!"
pi_87541773
O+ nasi O+

hardlopen morgen.

ik had zó'n honger dat ik na de eerste 2 minuten om was gevallen wrsch :@
Ja doei.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:34:28 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87541778
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef neen het volgende:

[..]

Dat kan ik wel even gaan luisteren :D

Maar ik denk natuurlijk van, "het is weer de tijd van de maand" :P
Dat LIJKT iig op wat ik zei!

En in mijn geval is het nog waar ook ;(

Maar ik ben blij met alle wijze woorden en digi-aardigheidjes na mijn mekkerpost O+ Ik voel me nu oprecht al wat beter, dank jullie wel allemaal :*

Had net nog een vriendinnetje aan de telefoon en heb hard mn best gedaan om vrolijk te klinken, want zij was zo blij :') en ik vind het dan toch makkelijker om tegen jullie te miepen :@
pi_87541839
Marietje toch :*

Ik ga zo pannenkoeken bakken. Operatie vertel de ex wat hij kan doen met zijn plannen om langs te komen is niet gelukt. ZUCHT. Nu zoek ik iemand die mijn stem perfect kan imiteren om hem te zeggen wat mij dus niet lukt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87541872
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D

O+
pi_87541886
Oh, hij komt trouwens niet langs hoor, en hij weet ook nog steeds niet waar ik woon (ik ben nog wel een klein beetje te redden). Maar hij vroeg hoe het met me was en toen zei ik ziek, ipv alles wat ik had willen zeggen :') (daar kwam het woord ziek ook in voor, maar dan anders). Aniehoedel, ik heb twee weken uitstel gekregen geloof ik :')
pi_87541946
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat laatste heb je gelijk in. dat is niet netjes van me, maar dan zeg ik ook eerlijk dat ik gewoon in een slechte bui ben en er daarom nu wel wat van zeg.

en het is zeker niet de lieve vrede bewaren, het is meer een "druppel die de emmer doet overlopen". dat is iets heel anders.

ik snap dat de één directer is dan de ander, maar ik blijf erbij dat je (even buiten de persoon om) als volwassen mens kunt nadenken over de impact van je woorden en er dus voor kunt kiezen om iets anders te zeggen als je, met een redelijek zekerheid, van te voren kunt inschatten dat je mensen zult kwetsen.

misshcien maakt dat mij wel onaardiger hoor, ik weet dat ik kwetsend was voor pf. maar dat doe je wel eens als je boos bent. en dat gaat weer over, en dan kan je er sorry voor zeggen. dat is iets anders dan altijd maar het erop gooien dat je geen idee had dat mensen je woorden zo konden uitleggen. want laten we nou niet doen alsof dit de eerste keer is. en ook niet de eerste keer dat er iets van gezegd wordt.
Ja, dat deed mijn ex (niet de laatste maar die ervoor) ook altijd. Die hield absoluut niet van ruzie maken, maar als hij het dan wel deed werd ie ineens heul vals. Maar zó erg dat ik er altijd van in de lach schoot. _O-

Het was ook net een wijf. :P

En om nog even inhoudelijk op je post in te gaan: ik vind het ook echt prima dat als je iets leest waarbij je je wenkbrauw optrekt dat je er op ingaat, maar overlopende emmers......die zouden er niet moeten zijn, want dat betekent in mijn optiek dat je dus al te vaak je mond hebt gehouden. Dus of je zegt er direct iets van en dan is het uit de wereld, of je besluit dat het niet belangrijk genoeg is, maar dan moet je het ook niet in je achterhoofd houden.

Deze wijze tip van oma geldt trouwens ook voor alle relaties of looooove!! O+

En nu ga ik mijn haar wassen. :+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:42:04 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87542017
So true wat Co zegt daar!

Als ik dan eens onenigheid heb met het vriendje, begint ie idd ook vaak over iets wat maaaanden geleden was "dat vond ik ook niet leuk". En dan weet ie vaak niet eens meer precies wat het was. Dan denk ik altijd, lekker, daar kan nu veel aan doen :') zeg dat dan eerder, of hou je klep!
pi_87542051
Het is wel weer echt een vrouwendiscussie... :+

Syrena: ik heb gemist wat er met je ex is maar dat klinkt lastig... :{
pi_87542533
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[

Late reactie, de bloemkool met spare ribs eisten wat aandacht ;)
Dat hebben wij ook gedaan en uiteindelijk is dat spaargeld er nog steeds en vormt het nu onze buffer :)
pi_87542558
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
So true wat Co zegt daar!

Als ik dan eens onenigheid heb met het vriendje, begint ie idd ook vaak over iets wat maaaanden geleden was "dat vond ik ook niet leuk". En dan weet ie vaak niet eens meer precies wat het was. Dan denk ik altijd, lekker, daar kan nu veel aan doen :') zeg dat dan eerder, of hou je klep!
Hihi dat laatste zeg ik dan ook en dan issie boos _O-
pi_87542607
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is wel weer echt een vrouwendiscussie... :+

Syrena: ik heb gemist wat er met je ex is maar dat klinkt lastig... :{
Hij wilde bijpraten, ik trapte erin, hij zoende me, ik vond het voelen als naaktslak en wil 'm nu niet over de vloer hebben. Hij is in juni getrouwd (wist ik al via het roddelcircuit).

Het lastige is gewoon dat ik me dus voorneem om te zeggen dat wat mij betreft ik geen contact meer hoef, maar als dan puntje bij paaltje komt ik dan niks zeg. En ik dus nog steeds een people-pleaser ben en dat wil ik niet :( Maar goed.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:01:33 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87542721
Huuu Syrena :o "Je zoent als een naaktslak, en je bent getrouwd, ik zou me dus maar gelukkig prijzen. Laat me dus met rust en ga met je VROUW op de bank hangen - ik heb geen interesse". Al zou ik dat zelf ook niet zo ad-rem weten te zeggen :')

MI-etje: ja dat klinkt goed! Ik wil eigenlijk nog steeds van die centjes iets bijzonders doen. Zoals een heel speciale vakantie, of iets echt moois kopen. Net als van de erfenis van mijn opa - een schilderij of een sieraad ofzo, iets wat je voor altijd hebt! En mwehe wat betreft 'klep houden' _O- Ik ben vaak toch wat diplomatieker, probeer snel tot een oplossing te komen :') Heb een hekel aan onenigheid.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:01:34 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87542722
Hoooooooooi :W.

Ik ga bami maken :9. Eindelijk weer een fatsoenlijke D :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87542803
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij wilde bijpraten, ik trapte erin, hij zoende me, ik vond het voelen als naaktslak en wil 'm nu niet over de vloer hebben. Hij is in juni getrouwd (wist ik al via het roddelcircuit).

Het lastige is gewoon dat ik me dus voorneem om te zeggen dat wat mij betreft ik geen contact meer hoef, maar als dan puntje bij paaltje komt ik dan niks zeg. En ik dus nog steeds een people-pleaser ben en dat wil ik niet :( Maar goed.
Probeer het naaktslak-in-je-mond-gevoel vast te houden als je hem dat zegt. Misschien helpt dat?
pi_87542848
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoooooooooi :W.

Ik ga bami maken :9. Eindelijk weer een fatsoenlijke D :P.
Smakelijk :)
pi_87542868
Ik moet even opbiechten dat ik écht niet meer weet wie nou wie is op Facebook... O MY GOD. Ik breek er al tijden mijn hoofd over. :@
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_87542912
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Swietje het volgende:
Ik moet even opbiechten dat ik écht niet meer weet wie nou wie is op Facebook... O MY GOD. Ik breek er al tijden mijn hoofd over. :@
Ik ben die in die trouwjurk. Dat lekkere wijf.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:06:05 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87542918
Ohja, topic is gesloten, nu kan ik niet meer editten ):O Stomme nieuwe regel :')
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:06:23 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87542928
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

8-)

*;
pi_87542936
Ik ga eerdaags toch weer eens kijken voor een psych of coach. Niet dat ik ongelukkig ben, zoals ik dat was toen ik voor de eerste keer hulp heb gezocht, maar gewoon, om te fine-tunen :+ Het is toch belachelijk dat ik niet durf te daten omdat ik van mezelf weet dat ik niet durf te zeggen tegen iemand dat het niks gaat worden.

Ook al repeteer ik t 100 keer en neem ik het me ECHT voor. Je wil niet weten hoe vaak ik het in gedachten heb uitgemaakt met de meest recente ex, en waarom gaat het dan uit, omdat HIJ het uiteindelijk aankaart.

Nu ga ik een poging doen mijn enorme pannenkoek om te draaien :Y)
pi_87542948
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

8-)

*;
:P

O+ O+
pi_87542968
quote:

[..]

Dat wist ik nog wel. :9
pi_87543031
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Syrena het volgende:
Ik ga eerdaags toch weer eens kijken voor een psych of coach. Niet dat ik ongelukkig ben, zoals ik dat was toen ik voor de eerste keer hulp heb gezocht, maar gewoon, om te fine-tunen :+ Het is toch belachelijk dat ik niet durf te daten omdat ik van mezelf weet dat ik niet durf te zeggen tegen iemand dat het niks gaat worden.

Ook al repeteer ik t 100 keer en neem ik het me ECHT voor. Je wil niet weten hoe vaak ik het in gedachten heb uitgemaakt met de meest recente ex, en waarom gaat het dan uit, omdat HIJ het uiteindelijk aankaart.

Nu ga ik een poging doen mijn enorme pannenkoek om te draaien :Y)
Hihi, klinkt een beetje alsof je een auto bent. Finetunen :D
Maar begrijp je wel. Als iemand je kan helpen om dat aspect te veranderen, alleen maar goed toch!

Succes met je pannenkoek :P Ga je hem 'flippen'?
pi_87543046
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik niet weet dat mijn post gemeen over kunnen komen. Ik zeg eigenlijk gewoon dat jullie allemaal niet lezen wat er letterlijk staat. (hier kunnen wij nog lang over discussiëren wie hierin 'gelijk' heeft. , want wie zegt dat deze zin correct gelezen wordt :P Je hebt verzender - ontvanger. En ruis. En hier een beetje boel ruis. Het kan zijn dat ik niet goed codeer. Het kan zijn dat er niet goed wordt gedecodeerd. Laten we het op ruis houden. Nu is het natuurlijk wel zo dat ik een boodschap over wil laten komen en het in deze dus aan mij is om dat goed te doen. Ruis of geen ruis.)

En prima dat je boos/chagrijnig bent. Dat zijn we allemaal wel eens! Nadat je dat zei las ik je posts ook anders, met meer begrip.

O en ik post hier voor ontspanning. Ik ben de hele dag al bezig met goed geformuleerde zinnen op papier te zetten. Maar ik begrijp dat dit niet helemaal de plek is, jammer, ik zoek door!

Nou ik hoop dat je mijn posts ook daadwerkelijk leest en antwoord hebt om mijn vragen. Klinkt gewichtig, maar ik hoop dat er nu gezien wordt dat ik tijd in deze post heb gestoken. Is dat niet zo, dan kan ik maar beter stoppen.

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je expres kwetsend bent. Zoals ik al zei, dat is echt heel erg makkelijk, maar goed ik hoop dat je nu minder chagrijnig bent, dat het wel een doel heeft gehad. En dat je voortaan, als je dat zou willen, meteen je ergernissen uitspreekt. Dat kun je doen bij mij, ik ben vrij rationeel.
Ik weet het gezegde niet helemaal meer, mensen moeten op hun woorden/daden beoordeeld worden? Dat doe ik vandaag even niet. Ik zie je nog gewoon als de persoon die je bent. Dat is puur egoistisch, ik vind het namelijk helemaal niet fijn om iemand minder aardig te vinden. Want ik vind je hartstikke leuk/aardig/etc. Nou goed.

O en nog een ding. Stel al had ik een gratis pizza gekregen omdat ik zo mooi ben (even los van het feit of ik dit zo gezegd heb). Dat is toch leuk, fijn, mooi, prachtig, noem maar op. Ik zou het jou ook heel erg gunnen! Er zijn ook meisjes die hele avonden op kosten van de barman drinken. Ik niet. Dat gun ik ze ook. Nou nu ben ik even de draad kwijt. En deze twee voorbeelden klinken vast heel oppervlakkig, nou ja. Sorry daarvoor. Ik begrijp alleen nog niet helemaal wat dat met mijn 'geestelijke gesteldheid' heeft te maken.

Ik ga een wijntje drinken en gewoon even nadenken. Nou doeg he.
pi_87543092
Laatst was ik trouwens mijn foto's aan het bekijken. En ik heb toen iets vreselijks ontdekt...

Ik trek echt heul vaak een duckface! :D :@ ;(
pi_87543097
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87543114
:W Vanonder een dekentje op de bank, lig ik te bibberen en heb ik net anderhalf topic bijgelezen, wat een hoop!
Net rode bietjeswitlofsalade op en er staat nog een kippepootje op voor soep. En ik ga een cake bakken voor morgen mn ALLERLAATSTE coschapdag :s) !
Ohja, mannenmonopoly is stom, als ik naast een verpleger sta die het infuus ververst en ik de vragen stel, gebeurt het soms nog dat hij de dokter is en ik niet... :{
pi_87543116
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Laatst was ik trouwens mijn foto's aan het bekijken. En ik heb toen iets vreselijks ontdekt...

Ik trek echt heul vaak een duckface! :D :@ ;(
Catchy song btw *O*

donderdag 14 oktober 2010 @ 19:12:57 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87543197
Zo'n Guido-kusjesmond, ja? :D Die heb ik nog niet bij je kunnen ontdekken!
pi_87543230
Duckface O+

P.F ik wil zo'n T-shirt bij je bestellen hoor! :P
pi_87543258
Was dat nou hier dat iemand die Old Spice commercials had gepost?
pi_87543290
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef Syrena het volgende:
Was dat nou hier dat iemand die Old Spice commercials had gepost?
Die heb ik in een hoorcollege gebruikt paar weken geleden. Was de bomb gek!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:15:43 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87543312
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef Swietje het volgende:

[..]

Dat wist ik nog wel. :9
trouwjurk, je weet wel ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_87543405
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

trouwjurk, je weet wel ;).
Oh, hm. Zonde. :{
pi_87543437
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo'n Guido-kusjesmond, ja? :D Die heb ik nog niet bij je kunnen ontdekken!
Zie hier, dit is slechts een van de talrijke voorbeelden :+
SPOILER
Gelukkig was dat met carnaval. Dus dat is mijn excuus ^^
pi_87543467
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zie hier, dit is slechts een van de talrijke voorbeelden :+
SPOILER
Gelukkig was dat met carnaval. Dus dat is mijn excuus ^^
:o :9~ :o O-)
pi_87543499
Oh, P.fje je inbox is volllllllllllllllllllllll :'(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:19:47 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87543504
Haha Coco :o :D En blond nog wel! Ondanks Guidomondje blijf je een knappe deerne :9

Yay ik had echt geen zin om te koken en een vriendinnetje biedt aan om bij haar vis en veggies te komen eten O+ Even gezicht wassen en erheen! Tot later slankies!
pi_87543506
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Swietje het volgende:

[..]

Oh, hm. Zonde. :{
Misschien hebben wij wel een heel open huwelijk O-)

Nee, dat hebben we niet, helaas ;(

pi_87543531
Hoi all

Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*
Ik heb maar een afspraak gemaakt bij de tandarts voor volgende week woensdag (ik kon niet eerder, of ik moet helemaal vrij nemen van het werk!) want ik heb al paar dagen kiespijn en dacht dat gaat wel over. Niet dus.
En ik ben verkouden :'( En ik heb paar dagen al hoofdpijn. Gelukkig niet meer tijd van de maand.

Lijstje:

O: broodje pindakaas
L: broodje kipfilet, beetje kwark, bouillon en 2 kiwi's
T: broodje kipfilet en 25 gr paprika chips
D: boontjes, aardappelkroketjes uit oven en kipznitzel (meneer wilde pizza, ik was verleid, maar heb doorgezet)
T: dunno

Nu het winter dekbed op bed doen, want het is niet zo heul warm mee onder zomerdeken.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87543548
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha Coco :o :D En blond nog wel!

Yay ik had echt geen zin om te koken en een vriendinnetje biedt aan om bij haar vis en veggies te komen eten O+ Even gezicht wassen en erheen! Tot later slankies!
Haha, blond voor een keertje is best leuk :p

Veel plezier bij je vriendin en smakelijk eten! :*
pi_87543592
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Swietje het volgende:
Oh, P.fje je inbox is volllllllllllllllllllllll :'(
Je houdt onze affaire niet echt geheim zo :P!!
pi_87543599
Ohja ik heb een slechte smaak *O* !
Vanochtend ben ik namelijk gewoon met een muffintop naar het ziekenhuis gegaan! Want 'er gaat toch een witte jas over' ... :')
Oh mn neus voelt echt koud, dus ik ga een elektrisch kacheltje meenemen van mn pa denk ik, anders trek ik het niet!
pi_87543603
Coco, wij gebruiken een afgeleide van de Old Spice, New Spice!
pi_87543618
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat niet is..................... enzo... O-)
pi_87543629
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja ik heb een slechte smaak *O* !
Vanochtend ben ik namelijk gewoon met een muffintop naar het ziekenhuis gegaan! Want 'er gaat toch een witte jas over' ... :')
Oh mn neus voelt echt koud, dus ik ga een elektrisch kacheltje meenemen van mn pa denk ik, anders trek ik het niet!
Haha, dat zou ik ook doen. "Hmm, muffintop. Ach, boeien! Gaat toch een dik vest overheen". :')
pi_87543634
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je houdt onze affaire niet echt geheim zo :P!!
Boeiend O+
pi_87543698
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Syrena het volgende:
Ge-ni-aal _O_

Die ga ik mijn studenten ook laten zien :Y
pi_87543707
Oeh Coco!

Heb echt een schijthekel aan mensen die zo (op de foto) doen :% :@ (dus niet aan de mensen zelf!)
Ik heb altijd het idee dat ze zichzelf sexy vinden ofzo, terwijl het bij mij een totaal averechts beeld opwekt _O- Ik vind het zo onsexy!

:* :P
pi_87543710
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Swietje het volgende:

[..]

Wat niet is..................... enzo... O-)
Hihi, zal mijn man eens polsen :p
pi_87543717
Niets mis met duckface! O+

Hihi: http://antiduckface.com/
pi_87543735
Ik ga een PFje doen.
Beginnend met Pief. Pief, :*.

Laureline, ik heb vanochtend 14km gerend met 10,5km/uur. Momenteel loop ik eenmaal per week. Hond kan niet mee: rennen met Hond lijkt me niks en bovendien moet ik voor mijn startpunt ergens oversteken waar ik beslist niet wil dat Hond ooit komt. Wel zijn we bezig met nieuwe hekken zetten zodat Hond een eigen terrein krijgt en hij dus beter zonder toezicht achtergelaten kan worden zonder opgesloten te zitten, dus misschien kan ik het lopen weer opkrikken naar twemaal per week. Loop jij nog wel eens een rondje? Of doe je alleen maar dommeseriekijksporten?

Loveli, ik kom nooit sexisten tegen. Ik denk dat geen vent mij in de billen durft te knijpen, uit angst dat ik z'n hoofd (of erger) afbijt. Aanraken op arm ofzo laten ze ook wel uit hun hoofd. Mij behandelen alsof ik een van de jongens ben is er ook al niet bij, en in het algemeen zit ik tussen werkelijk aardige, beschaafde heren.

Maria, :*. Ten eerste, dat punt van dat hij wéét dat hij je laat zitten met een rotgevoel (afkappen MSN zonder uitgepraat te zijn) : leg hem dat nog een keer en onverbloemd voor.
Ten tweede, maak een nieuw financieel plan en zeg daarbij nogmaals een keer duidelijk dat dat specifieke spaargeld GEEN onderdeel uitmaakt van welk plan dan ook. Het is te behandelen alsof het er niet is. Daarna de rest invullen met het wel aanwezige geld en verwachtte verdiensten.

Syrena, zowel vandaag als gisteren heb ik nog met iemand de briljante strategie van ja zeggen, nee doen besproken. Kan je die strategie volgen totdat je de nee er wel duidelijk uitkrijgt of de andere partij de boodschap begrijpt danwel afhaakt.

Conleche, kusjekroel jij hebt wél mooie UGGS kusjekroel ;).

Is het topic al vol?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87543760
Zo, rennen maar weer. Gisteren kwam het er niet van, want we hadden heel gezellig een barbecue O+ Het voelde echt even als een vriendengroep hier :) .

Nog even een :* voor Maria. De anderen hadden al heel goed verwoord wat ik ook wilde zeggen, maar een aai over de bol kun je vast wel gebruiken ;) Probeer je maar niet te veel zorgen maken in ieder geval, klinkt als een gevalletje slecht humeur waardoor een kleine irritatie opeens heel groot lijkt. Later IRL nog eens rustig op terugkomen lijkt me ook het beste idee.
Wat ga je doen voor je feestje? :)
pi_87543823
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef j.t het volgende:
Oeh Coco!

Heb echt een schijthekel aan mensen die zo (op de foto) doen :% :@ (dus niet aan de mensen zelf!)
Ik heb altijd het idee dat ze zichzelf sexy vinden ofzo, terwijl het bij mij een totaal averechts beeld opwekt _O- Ik vind het zo onsexy!

:* :P
Hahaha! Dat is ook zo :D (dat averechtse dus, lol). Daarom vind ik het ook zo :@ van mezelf, hehe.

Blijkbaar zit er een breezersletje in me die op foto's ineens naar boven komt borrelen _O-
pi_87543839
:O heb echt even geen puf meer hier en moet nog een waarschuwingsbrief en een verslag en een presentatie :O gaaap!
pi_87543849
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Syrena het volgende:
Waar ken ik dit ook alweer van?
pi_87543961
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Waar ken ik dit ook alweer van?
Van deze denk ik!

donderdag 14 oktober 2010 @ 19:30:19 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87544006
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat ouderwets zeg :{w.

En weer aan m'n neus gezeten na een rode peper gesneden te hebben :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:31:08 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87544051
Wat ik me trouwens wel even afvroeg: valt Swietje nou op meisjes of nu toevallig alleen op dit meisje?
Niet meer actief op Fok!
pi_87544097
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Van deze denk ik!

Hihii nee die kende ik niet :D

Van dumpert geloof ik, zal even het filmpje zoeken..
pi_87544118
Maria, ik snap je dilemma met het spaargeld enzo en sluit me aan bij de rest: nieuw plan maken maar jouw spaargeld en erfenis erbuiten houden. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik dat opeens in zou moeten leveren :@.

Straks sporten, maar er zit lood in mn benen ;(. Traplopen wordt met de dag lastiger, vraag me nu af of dat komt door een tekort aan koolhydraten of doe ik iets anders fout? IJzer zou ok moeten zijn, veel rood vlees en groene groentes.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87544145
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me trouwens wel even afvroeg: valt Swietje nou op meisjes of nu toevallig alleen op dit meisje?
Ik denk dat ik gewoon hartstikke heel erg pot ben, maar ik sluit niks uit want dan beperk ik mezelf meteen zo :9
pi_87544151
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hahaha! Dat is ook zo :D (dat averechtse dus, lol). Daarom vind ik het ook zo :@ van mezelf, hehe.

Blijkbaar zit er een breezersletje in me die op foto's ineens naar boven komt borrelen _O-
mn nichtje doet het ook altijd
en ik heb een vriendin die standaard met dezelfde lach op de foto gaat ... ook zo irritant
pi_87544195
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij is ook heel ouderwets op z'n knieën gegaan. En heeft heel ouderwets eerst toestemming gevraagd aan mijn ouders O+

Zijn aanzoek was verder iets minder ouderwets: zie pic :9 _O-

SPOILER
pi_87544223
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij is ook heel ouderwets op z'n knieën gegaan. En heeft heel ouderwets eerst toestemming gevraagd aan mijn ouders O+

SPOILER
heb ik iets gemist? Of spreek je over jaren terug?
pi_87544224
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En blijf van je neus af :(
pi_87544229
quote:

[..]

Heeft hij zelf ook verteld dat hij getrouwd is? Wat een zak. :{
Daar moet je echt iets van zeggen hoor! Je hoeft je tijd toch niet te verspillen aan dit soort kerels. :{w
pi_87544235
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Nee helaas, je bent niet speciaal :P! We hebben er geloof ik nog een!!
pi_87544262
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:35 schreef j.t het volgende:

[..]

heb ik iets gemist? Of spreek je over jaren terug?
Nee, niks gemist. Ook geen jaren terug :P

Zijn 18-09-09 getrouwd, maar in die tijd lurkte ik alleen nog maar...
pi_87544264
He said Plz O+ O+ O+
pi_87544291
Waar heb je hem eigenlijk gevonden Coco? :) :P
pi_87544292
quote:

[..]

SPOILER
Wat schattig! O+
pi_87544301
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef j.t het volgende:

[..]

mn nichtje doet het ook altijd
en ik heb een vriendin die standaard met dezelfde lach op de foto gaat ... ook zo irritant
Oh, daar heb je van die hele series van, mensen met dezelfde lach. Super grappig :D
Even kijken of ik dat kan vinden...
pi_87544343
Ah wel, ontopic dan maar.
Lijstje
• brinta
• 14km rennen 10,5km/u
• broodmaaltijd: 7 sneden (mayo, tomaat, zoetzuur, boter & pindakaas) 1 zweeds broodje boter & jam
• avondeten: (opgebakken) bami & tjaptjoi, (gekookte) sperzieboontjes, (zelfgemaakte)pindasaus
• toe: warme custard met bitterkoekjes

Ik ben tevree.
Morgen vol goede voornemens de dag in :+.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87544358
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef Syrena het volgende:
He said Plz O+ O+ O+
Ja, geweldig he :D We zijn allebei geeks O+

En Swietje, ik ken hem van 't werk. Begonnen met wat e-mailen, toen ben ik een paar keer daar gaan pokeren en een paar maanden later woonden we samen *;
pi_87544377
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heeft hij zelf ook verteld dat hij getrouwd is? Wat een zak. :{
Daar moet je echt iets van zeggen hoor! Je hoeft je tijd toch niet te verspillen aan dit soort kerels. :{w
Yup, hij zei het zelf. Ik wil ook echt helemaal niks meer met 'm hoor, was alleen nieuwsgierig hoe het nu met hem was. Maar goed, het is me al eens gelukt om het uiteindelijk toch te zeggen, dat moet toch nog eens lukken 8-)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:38:43 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87544382
quote:

[..]

SPOILER
O+ Wat lief! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_87544463
Oh man, wat kun je je stukken beter voelen door zoiets stoms als een neusspray O+ I laf Xyzospulwaterinzit.
Snel de enorme afwas doen nu ik weer kan ademen, en dan dalijk The Big Bang!
pi_87544514
En nu is Merel dus weg en ze is er al zo weinig. Zucht ;(
pi_87544539
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
Oh man, wat kun je je stukken beter voelen door zoiets stoms als een neusspray O+ I laf Xyzospulwaterinzit.
Xylometazoline O+
pi_87544583
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef sigme het volgende:
Ah wel, ontopic dan maar.
Lijstje
• brinta
• 14km rennen 10,5km/u
• broodmaaltijd: 7 sneden (mayo, tomaat, zoetzuur, boter & pindakaas) 1 zweeds broodje boter & jam
• avondeten: (opgebakken) bami & tjaptjoi, (gekookte) sperzieboontjes, (zelfgemaakte)pindasaus
• toe: warme custard met bitterkoekjes

Ik ben tevree.
Morgen vol goede voornemens de dag in :+.
Oeh veel rennen en goed eten ^O^
pi_87544586
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, daar heb je van die hele series van, mensen met dezelfde lach. Super grappig :D
Even kijken of ik dat kan vinden...
Voorbeelden:

_O-
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:48:26 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87544825
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee helaas, je bent niet speciaal :P! We hebben er geloof ik nog een!!
Ik ben iig wel de enige lesbische cyborg hier! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_87544951
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, geweldig he :D We zijn allebei geeks O+

En Swietje, ik ken hem van 't werk. Begonnen met wat e-mailen, toen ben ik een paar keer daar gaan pokeren en een paar maanden later woonden we samen *;
Vind de keuze van het plaatje ook echt sweet O+
pi_87544989
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
O+ neusspray O+

_O_

mijn held in barre tijden O+
Ja doei.
pi_87545026
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind de keuze van het plaatje ook echt sweet O+
:Y
pi_87545051
Ik overweeg om niet te gaan sporten. Benen zijn moe, mn eten nog maar half klaar en ik moet over 8 minuten al weg -O-. Maar ik had het iemand beloofd! Dat vind ik het vervelendste nog wel.
pi_87545120
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben iig wel de enige lesbische cyborg hier! *O*.
Hahahaha, oke jij wint.
pi_87545283
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef Chicolate het volgende:
Ik overweeg om niet te gaan sporten. Benen zijn moe, mn eten nog maar half klaar en ik moet over 8 minuten al weg -O-. Maar ik had het iemand beloofd! Dat vind ik het vervelendste nog wel.
Joh als je er bent is het vast leuk!
pi_87545321
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ neusspray O+

_O_

mijn held in barre tijden O+
* Ml-etjeonderstreept
pi_87545354
vooral 's avonds als je gaat slapen.. ik kan zó niet slapen met een verstopte neus ;( :')
Ja doei.
pi_87545426
Ik gebruik elke avond neusspray :@ O+
pi_87545441
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Joh als je er bent is het vast leuk!
Ja dat geloof ik ook wel, maar bij taekwondo is een niet overvolle maag en kracht in je benen wel fijn :@. Oh en goed te vermelden: ik ga morgen ook weer trainen. Ik geloof dat ik allang besloten heb, ga misschien nog wel even kijken om toch mn gezicht te laten zien :).
pi_87545486
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef Swietje het volgende:
Ik gebruik elke avond neusspray :@ O+
dat is dan weer niet zo goed :o :X
Ja doei.
pi_87545525
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat is dan weer niet zo goed :o :X
Weet ik, maar ja, verslaafd. :@
pi_87545571
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef Swietje het volgende:

[..]

Oeh das niet best voor je vliezen en schotje.
pi_87545584
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef Swietje het volgende:

[..]

Afbouwen, is slecht voor je slijmvliezen. Als je ermee stopt, voel je je waarschijnlijk weer verkouden, omdat je slijmvliezen dan opzetten door alle irritatie van de neusspray.
pi_87545745
Ik weet dat het heel slecht is maar ik kan alleen door mijn neus ademen 's nachts dus als dat dicht zit (al is 't maar voor m'n gevoel) dan raak ik lichtelijk hysterisch. :{
pi_87545974
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:08 schreef Swietje het volgende:
Ik weet dat het heel slecht is maar ik kan alleen door mijn neus ademen 's nachts dus als dat dicht zit (al is 't maar voor m'n gevoel) dan raak ik lichtelijk hysterisch. :{
Bestaan dr niet iets van plugjes ofzo die je in je neus kan doen zodat het open blijft? Dan kan je de spray afbouwen en toch ademen.

Hele broccoli op *burp*
pi_87546076
Ligt het trouwens aan mij of is het deze week echt opeens een stuk kouder 's morgens? Vanmorgen waren handschoenen en een niet-zomerjas geen overbodige luxe geweest. Terwijl vorige week een trui onder mn zomerjas nog zwaar overdreven en zweten was. (ik heb geen 'herfst'jas. Het is mn skijack, of een zomerjas)
pi_87546220
ja, koud ja!
Ja doei.
pi_87546343
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Chicolate het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het deze week echt opeens een stuk kouder 's morgens? Vanmorgen waren handschoenen en een niet-zomerjas geen overbodige luxe geweest. Terwijl vorige week een trui onder mn zomerjas nog zwaar overdreven en zweten was. (ik heb geen 'herfst'jas. Het is mn skijack, of een zomerjas)
Hier was het -0.1 vanmorgen }:|

Ik gebruik ook elke morgen neusspray, maar dat is speciale (Flixonase) tegen m'n allergie.
De verkoudheidsneusspray gebruik ik echt alleen als t niet anders kan (hij zit nu wel in mijn tas).
's Nachts heb ik eigenlijk altijd 1 neusgat dichtzitten, ik vind het pas irritant als het slijm mijn keel inloopt :r dat je moet hoesten en het gaat dan niet weg, boooooh.
pi_87546557
Ik wordt ook helemaal panisch als mn neus dicht zit. Krijg het dan echt benauwd en kan zelfs hyperventileren worden.
Heb nu net mn eerste spraytje gebruikt. Mn snot kwam zomaar mn neus uitlopen, dat kan echt niet :P
Heb die van vicks met aloe vera
pi_87547056
Ik gebruik echt nooit neusspray.
pi_87547059
Hier was het vanochtend om half 8 echt geen handschoenweer nog!
Binnen wel... En ik begreep van meneer huisbaas dat ik twee weken (zijn vakantie) kan wachten op een antwoord over reparatie of vervanging... :(
pi_87547133
Hey als ik mijn muis boven een smiley hou, komt er in zo'n wit venstertje de code te staan waarmee je die smiley maakt. Handig :P.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:39:13 #133
331 Merel
Be here now.
pi_87547238
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En nu is Merel dus weg en ze is er al zo weinig. Zucht ;(
O+

Ik ben er heus nog wel, ik moest eten!

S - 2 km hardlopen
O - 250 gr druiven
L - beker melk, bruine boterham boter en old amsterdam, bruine boterham boter en een of andere luxe ham, klein bruin pistoletje met filet americain, klein bakje rauwkost
T - appel, banaan
D - stokbrood met aioli en tapenade en pesto, zeebaars met knoflookaardappeltjes en tomatensaus en sojastroop en groentjes, glaasje amaretto

Best aardig, uit eten gegaan en me niet volgevreten, dat is bijzonder voor mijn doen :D Ik zit wel de hele dag pepermuntjes te snoepen, da's minder.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:47:16 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87547621
Zo, terug van sporten :). Nu maaltijdsalade tonijn :9. En morgen naar Bruxelles *O*.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:49:01 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87547709
Vik! 2 voor 12 begint zo *O*.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:52:52 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87547920
Twee voor twaalf!

*bankhangt*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:56:55 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87548142
Ik weet bijna nooit een antwoord bij deze quiz :').
pi_87548335
Vrij geregeld om naar Bonn te gaan O+
pi_87548535
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Merel het volgende:

[..]

O+

S - 2 km hardlopen
O - 250 gr druiven
L - beker melk, bruine boterham boter en old amsterdam, bruine boterham boter en een of andere luxe ham, klein bruin pistoletje met filet americain, klein bakje rauwkost
T - appel, banaan
D - stokbrood met aioli en tapenade en pesto, zeebaars met knoflookaardappeltjes en tomatensaus en sojastroop en groentjes, glaasje amaretto

Best aardig, uit eten gegaan en me niet volgevreten, dat is bijzonder voor mijn doen :D Ik zit wel de hele dag pepermuntjes te snoepen, da's minder.
Kwijl! Klinkt heerlijk allemaal!
Die pepermuntjes herken ik..alleen is dat kauwgom bij mij.
pi_87549166
Kauwgom is toch (bijna) altijd suikervrij?
Bij mij is kauwgom de truc om wakker te blijven bij de overdracht :@ !
pi_87549279
Dikke knuffel voor Maria. De wijze dingen zijn al gezegd. :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87549407
Ik voel een vreetbui opkomen ... help :'(
pi_87549465
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:
Ik voel een vreetbui opkomen ... help :'(
Poets je tanden! Daarna smaakt niets meer lekker genoeg. Of val een zak worteltjes/tomaatjes aan.
pi_87549499
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kauwgom is toch (bijna) altijd suikervrij?
Bij mij is kauwgom de truc om wakker te blijven bij de overdracht :@ !
Jup maar je moet er toch niet teveel van eten.

Ik ga een waterijsje pakken (zo'n ijslollie) daar zit hopelijk geen kilo in ;)
pi_87549634
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Poets je tanden! Daarna smaakt niets meer lekker genoeg. Of val een zak worteltjes/tomaatjes aan.
Heb kiespijn, tandenpoetsen doet zeer en heb geen tomaten/wortels, geen boodschappen kunnen doen afgelopen week.
Ik heb:

chips
toastjes met slankie
eieren

Is gevulde eieren damagecontrole?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:27:54 #146
236335 neen
schone schijn
pi_87549668
Mooi ewelina! Zit er al wat meer gang in? Ik zie m'n moeder morgen weer, dan zal ik haar nog even vragen voor de zekerheid.

Veel plezier trouwens in de hoofdstad van Europa xm!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:28:33 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87549694
Terusten! Wens jullie een hele fijne avond nog!
Kusje kroel :)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87549699
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef j.t het volgende:

[..]

Heb kiespijn, tandenpoetsen doet zeer en heb geen tomaten/wortels, geen boodschappen kunnen doen afgelopen week.
Ik heb:

chips
toastjes met slankie
eieren

Je hoeft niet te poetsen, je kan ook tandpasta op je tanden smeren. Het sterke mint maakt andere dingen minder smakelijk.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:28:51 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87549710
Paar glazen water drinken jt. Dat vult ook.
pi_87549762
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paar glazen water drinken jt. Dat vult ook.
heb liter thee op inmiddels, sinds 1,5 uur :o

Ik ga weer even stug op de bank zitten, ver van de keuken af
pi_87549772
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik heb:

chips
toastjes met slankie
eieren

Droge toast :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:30:04 #152
236335 neen
schone schijn
pi_87549784
Jt, je hoeft toch niet toe te geven aan een vreetbui?

Geeft jezelf prbly nog een goed gevoel ook, ik denk een beter gevoel dan wanneer je toegeeft aan zon bui.
pi_87550051
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef neen het volgende:
Mooi ewelina! Zit er al wat meer gang in? Ik zie m'n moeder morgen weer, dan zal ik haar nog even vragen voor de zekerheid.

Mwah. Niet bijzonder op het ogenblik. Als je zou willen, graag! O+
pi_87550079
ja, gevulde eieren (met mayo?), ik zeg doen.

Je kunt ook gewoon niet vreten en gaan slapen :Y
Ja doei.
pi_87550087
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Jt, je hoeft toch niet toe te geven aan een vreetbui?

Geeft jezelf prbly nog een goed gevoel ook, ik denk een beter gevoel dan wanneer je toegeeft aan zon bui.
Dat :Y

Of neem een bak (naturel) yoghurt, dat vult ook. Of eet een bak sla weg. Dat doe ik meestal :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:37:40 #156
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87550205
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Blurred86 op 14-10-2010 21:47:38 ]
pi_87550252
O: bruine boterham met 30+ kaas, bruine boterham met smeervlees
L: bruine boterham met 30+ kaas, bruine boterham met pindakaas
T: liga fruitkick
D: friet met frikandel speciaal :N :{ sla met komkommer en tomaat
S: drie kwartier cardio (crosstrainer), kwartier kracht
T: dalijk appel ofzo.

ik zit die friet nu nog op te boeren :r
pi_87550295
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef Siral het volgende:
O: bruine boterham met 30+ kaas, bruine boterham met smeervlees
L: bruine boterham met 30+ kaas, bruine boterham met pindakaas
T: liga fruitkick
D: friet met frikandel speciaal :N :{
S: drie kwartier cardio (crosstrainer), kwartier kracht
T: dalijk appel ofzo.

ik zit die friet nu nog op te boeren :r
Hey waar heb je je groente verstopt? Of is dat de ui in de frikandel speciaal? :P
pi_87550425
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hey waar heb je je groente verstopt? Of is dat de ui in de frikandel speciaal? :P
oja ik had ook sla op :D *gaat editten*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:42:16 #160
331 Merel
Be here now.
pi_87550434
Oh ik heb vanmiddag een frikadel weerstaan!! *)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87550544
wat voel ik me vunzig door die friet zeg. -O-
pi_87550574
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Blurred :*. Ik kan je geen wijze raad geven, maar wilde toch laten weten dat ik het heb gelezen en het vervelend voor je vind.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:46:45 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87550642
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

SPOILER
pi_87550686
awh.. -O-

wij zitten samen 'How to loose a guy in 10 days' te kijken :') hilarisch slecht :')!

en ik ga zo iets lekkers pakken, heb ik zin in... :9
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 21:48:19 #165
70532 loveli
N
pi_87550730
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
"I even get exited when I see the North Pole..."
crap in = crap out
pi_87550745
Goed dat je niet gesmst heb Blurrie!!! Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Hang in there!
pi_87550749
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
"I even get exited when I see the North Pole..."
oh my :') waar is dát van? :')
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 21:50:31 #168
70532 loveli
N
pi_87550825
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
En om nog even inhoudelijk op je post in te gaan: ik vind het ook echt prima dat als je iets leest waarbij je je wenkbrauw optrekt dat je er op ingaat, maar overlopende emmers......die zouden er niet moeten zijn, want dat betekent in mijn optiek dat je dus al te vaak je mond hebt gehouden. Dus of je zegt er direct iets van en dan is het uit de wereld, of je besluit dat het niet belangrijk genoeg is, maar dan moet je het ook niet in je achterhoofd houden.

Deze wijze tip van oma geldt trouwens ook voor alle relaties of looooove!! O+
Die mag nog wel een keer gequote worden, jammer dat 'ie te lang is voor in een sig.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 21:51:54 #169
70532 loveli
N
pi_87550896
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh my :') waar is dát van? :')
crap in = crap out
pi_87550952
Waarom denk ik dat ik een zak Dorito's en een bak guacemole wel 'even' als tussendoortje kan eten, en daarna nog honger ga hebben? :')

Lijstje dus:
O: ananas met yoghurt (sigme: de ananas was gisteren helemaal goed, zoet, zacht en niet knars! Maar de andere helft was vandaag al bijna gefermenteerd, leek wel alsof ik een soort gesuikerde snoepjes door de yoghurt had :P ), grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: croissant
L: boterham kroket, cappuccino met koekje
T/D: 2 glazen tomaten/groentesap, Dorito's met grote bak guacemole (2 avocado's, 4 tomaten, 3 uien), 2 glazen witte wijn
T: worteltjes
T: kwark met vanilleyoghurt

Hm, valt best mee >:O
Rennen door het bos doe ik nog maar heel weinig: het is of te nattig (ben echt een mietje), of te donker, of het komt net niet uit qua tijd.
pi_87551002
dank je, nu heb ik daar trek in Lau! :o

en ik heb alles nog liggen voor een guacamole ;(
Ja doei.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:54:33 #172
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87551013
quote:
SPOILER
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:55:30 #173
331 Merel
Be here now.
pi_87551073
Gewoon hier spuien hoor Blurred!

Dan voel ik me niet zo hopeloos als ik dat ook doe :P ;) :*
pi_87551126
Er staat een chocoladecake in de oven!
Voor morgen, laatste dag *O* !
Shit, straks ben ik echt geen student meer *eng*!
Blur, dat van net heb ik niet gelezen, maar ik herken wel wat in je verhaal. Veel sterkheid daarmee, want gevoelens kunnen zo sterk en tegenstrijdig zijn...
Maar je kan het! Kies voor longterm happines! :*
pi_87551178
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik heb je oorspronkelijke post niet gelezen maar klaag hier maar zoveel je wilt als dat helpt. :*
pi_87551191
Blurred :*
pi_87551195
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, gevulde eieren (met mayo?), ik zeg doen.

Je kunt ook gewoon niet vreten en gaan slapen :Y
Niks in huis meer van dat zulks.
En ja ik bedoelde idd gevulde eieren met mayo, al heb ik wel standaard yo fresh, dus yoghurt mayo met veul minder kcals.
Maar heb nog niks gegeten.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:57:58 #178
236335 neen
schone schijn
pi_87551215
Oh Blurred :*
Komt goed hè! Misschien niet snel of meteen maar uiteindelijk wel.

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Merel het volgende:

En ik :') :P

Oh Syrena, goed bezig! Gaat je lukken!
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 21:58:45 #179
70532 loveli
N
pi_87551264
quote:

[..]

Hoe in vredesnaam krijg je het voor elkaar om dat soort mannen aan te trekken? Gebruik 'em als oefenobject om ferm 'nee' te leren zeggen. Hup, bel op, zeg dat het geen goed idee is om 'em ooit nog te zien, doei. En nee, nee, nee. Goed oefenen. Lukt het de eerste keer niet, terugbellen en nog een keer 'nee' zeggen. Of sms-en, mag ook. Of allebei.
crap in = crap out
pi_87551267
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
dank je, nu heb ik daar trek in Lau! :o

en ik heb alles nog liggen voor een guacamole ;(
Ik zat me vanmiddag ook zo te verheugen toen ik alles kocht in de AH :P ! En dan die hele lekkere Dorito's erbij, met pepersmaak (hot & spicy ofzo) :Y)
pi_87551358
Er waren vandaag trouwens hele lekkere broodjes bij de vergadering (die rond etenstijd is) en ik had echt honger enzo. Van die grote bollen met rauwkost en ham/kaas enzo, luxe bollen :9~. Ik heb er eentje meegekregen voor zaterdag en die ligt nu te lonken in de koelkast :@. Die dingen zijn zó lekker, ik baalde vreselijk dat ik juist deze week geen koolhydraten eet. Maar, positief punt: ze zijn er voortaan elke week O+. Hoef ik ook niet meer haastig te koken om vervolgens te laat te zijn voor training.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:01:56 #182
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_87551427
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
awh.. -O-

wij zitten samen 'How to loose a guy in 10 days' te kijken :') hilarisch slecht :')!

MrMo?
Prrrrr
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:04:12 #183
236335 neen
schone schijn
pi_87551544
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
awh.. -O-

Ik ben daar heen geweest toen in de boos met een meisje toen _O- goed man.
pi_87551753
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef mspoez het volgende:

[..]

MrMo?
Miauw! :D

Hoe is het met jou, lang niet gezien!
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 22:15:03 #185
70532 loveli
N
pi_87552089
En nog een hele dikke kus voor Maria. Alle wijsheden zijn wel gezegd, dus :*

En ook voor PF :*
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:17:16 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87552183
Haihai!

Dankzij vriendinnetje heb ik toch nog vis, groenten en aardappeltjes op :Y) Anders was ik gegaan voor een boterham pindakaas oids :')

En de boel is nu redelijk uitgepraat hier geloof ik. Hij ziet het spaargeld-gedoe niet echt zoals ik, maar vindt het wel prima zolang we maar een nieuw financieel plan maken.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:29:32 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87552746

De hele avond op stap geweest met m'n directe collega's, was echt leuk. Klikt heel goed, veel gelachen en gepraat!

Nu net thuis, en ik kruip zo in bed. Ga een beetje bijlezen, maar niet alles!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:38:08 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87553138
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Da's fijn! Geldt dat alleen voor Zweden of ook voor Nederland?
Ik denk trouwens dat het in het onderwijs en onderzoek sowieso wel beter is geregeld dan in het bedrijfsleven.
Welke richting zat je ook alweer?
Nee, dat geldt voor het vakgebied waar ik in zit. Tot zover ik eht kan overzien natuurlijk. Hier in Zweden is het meerendeel van de faculteit vrouw. Ook in de hogere posities. (Okay, van de 3 professoren op de faculteit is er maar 1 vrouw, maar alle lagen daaronder zijn de vrouwen beter aanwezig...)
pi_87553207
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef AKnynke het volgende:

De hele avond op stap geweest met m'n directe collega's, was echt leuk. Klikt heel goed, veel gelachen en gepraat!

Nu net thuis, en ik kruip zo in bed. Ga een beetje bijlezen, maar niet alles!
Wat leuk! Heb je nu ook minder het gevoel dat de Zweden erg afstand houden en niet snel vrienden maken? Als in, zouden dit je vrienden kunnen worden/zijn? Omdat je je zo eenzaam voelde enzo.
pi_87553224
Lijstje dan maar.

O: 2 boterhammen banaan, beker melk
L: kom uiensoep met kaas enzo, brood met aioli
T: rosé
D: gevulde taco met spinazie, kaas, pijnboompitjes
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:45:28 #191
331 Merel
Be here now.
pi_87553501
quote:
SPOILER
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:47:15 #192
236335 neen
schone schijn
pi_87553575
Oh ook algedoe! :*
Morgen wordt een mooie dag beste mensen!
pi_87553592
Lekker lijstje, Goodbye! Krijg er bijna weer trek van :P

Nu het weer kouder wordt merk ik dat ik toch eerder naar wat vetter eten grijp, idd weer veel kaas, olie/boterachtige smeersels, croissants, chipjes, gefrituurde dingen met krokant korstje... :9
M'n zoete trek is wel bijna helemaal verdwenen, toch een kwestie van even afkicken.
pi_87553623
Merel :*

ik ga er bewust verder niet op in, omdat ik niet weet of je dat wel in het topic wil hebben staan.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87553658
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:47 schreef Laureline het volgende:
Lekker lijstje, Goodbye! Krijg er bijna weer trek van :P

Nu het weer kouder wordt merk ik dat ik toch eerder naar wat vetter eten grijp, idd weer veel kaas, olie/boterachtige smeersels, croissants, chipjes, gefrituurde dingen met krokant korstje... :9
M'n zoete trek is wel bijna helemaal verdwenen, toch een kwestie van even afkicken.
Ja, ik had een leuke dag! Vanochtend een sollicitatie (vandaar het goed ontbijt) en daar na de rest van de dag vrij *O* Lekker in Amsterdam een terrasje gepakt, uit eten geweest en naar de film geweest!
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 22:50:47 #196
70532 loveli
N
pi_87553725
crap in = crap out
pi_87553729
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Merel het volgende:

[..]

SPOILER
pi_87553921
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:47 schreef neen het volgende:
Morgen wordt een mooie dag beste mensen!
Rennen dus!
pi_87553924
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haihai!

Dankzij vriendinnetje heb ik toch nog vis, groenten en aardappeltjes op :Y) Anders was ik gegaan voor een boterham pindakaas oids :')

En de boel is nu redelijk uitgepraat hier geloof ik. Hij ziet het spaargeld-gedoe niet echt zoals ik, maar vindt het wel prima zolang we maar een nieuw financieel plan maken.
Ah, gelukkig gaat het alweer wat beter. Kun je lekker je verjaardag vieren O+
pi_87553933
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Merel het volgende:

[..]

donderdag 14 oktober 2010 @ 22:58:51 #201
331 Merel
Be here now.
pi_87554090
Die is het ja Lau, maar het gaat me niet meer om hem. Ik geef heel veel om 'm maar zie hem niet meer zo. Heb 'm ook oprecht geluk gewenst.

Maar hij was gewoon wel een fijn lijf tegen me aan, iemand om bij wakker te worden, om m'n affectie op kwijt te kunnen. Het betekende weinig, maar beter dan niks.

Nu heb ik niks. Zelfs niks om genoegen mee te nemen. Ik ben niet gemaakt om alleen te zijn.

Maar morgen weer een dag. Dan prop ik het wel weg en dender ik weer door.
pi_87554314
Ach Merel, ik gun het je zo! :*
We zullen het allemaal flink wensen voor je in dit topic, dat helpt, is proefondervindelijk gebleken :7
Verder is alles toch heel okee? Straks ook helemaal nieuw huisje, dan begint bij jou ook direct een hele nieuwe fase!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:06:43 #203
331 Merel
Be here now.
pi_87554443
Ja hey Lau, nou maak je het me wel heel makkelijk om te jammeren "maar in m'n nieuwe huis ben ik helemáál alleeeeeeen" :P Er verandert trouwens verder weinig, ik ga gewoon een paar straten verderop wonen, zelfde mensen om me heen, zelfde levensfase. We zien wel.
pi_87554526
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef Merel het volgende:
Ja hey Lau, nou maak je het me wel heel makkelijk om te jammeren "maar in m'n nieuwe huis ben ik helemáál alleeeeeeen" :P Er verandert trouwens verder weinig, ik ga gewoon een paar straten verderop wonen, zelfde mensen om me heen, zelfde levensfase. We zien wel.
Neem je een poes! :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:10:09 #205
331 Merel
Be here now.
pi_87554591
Ja, ik word wel zo'n eenzaam oud kattenvrouwtje ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:11:17 #206
236335 neen
schone schijn
pi_87554637
Straks zit je daar met allemaal katten komt ineens een prins op een wit paard langs. Rustig aan met die katten.
pi_87554691
Ik heb trouwens met de meneer Napoleon Dynamite gekeken door je avatar, neen!
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 23:12:48 #208
70532 loveli
N
pi_87554698
Ja Merel, laat wat ruimte over voor dat paard.
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:13:03 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87554706
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Straks zit je daar met allemaal katten komt ineens een prins op een wit paard langs. Rustig aan met die katten.
Ja dan zal dat paard natuurlijk net bang zijn voor die katten!

Neenmans, jij zat nogal erg dichtbij met wat je eerder zei oO< En ik weet niet hoe ik hem op kan vrolijken ;(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:14:05 #210
331 Merel
Be here now.
pi_87554748
Ik verwacht geen paard meer.
pi_87554752
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef neen het volgende:
En een beetje prins laat zich niet afschrikken door wat katten! Of je moet op hondenmannen vallen natuurlijk, hm.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:14:49 #212
331 Merel
Be here now.
pi_87554777
Sorry dat ik de verhalen van anderen negeer. Morgen beter.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:15:17 #213
236335 neen
schone schijn
pi_87554799
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:12 schreef Laureline het volgende:
Ik heb trouwens met de meneer Napoleon Dynamite gekeken door je avatar, neen!
Gosh!
pi_87554840
Shit, ik moet ook gaan slapen, anders ben ik te laat voor m'n slapeloze ochtenduurtjes. Welterusten allen!
pi_87555006
pi_87555090
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef progje het volgende:
pi_87555223
Een knuf voor Merel, Pief en Maria :*

Coco: jij bent mooi. :Y

En over 35 minuten is ons Marietje jarig O+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:34:30 #218
236335 neen
schone schijn
pi_87555541
Dames van het goede leven, het leven is goed O+ ook al lijkt het er niet altijd helemaal op. Na regen komt jawel, terrasweer O+ dus. Nou ik heb al de hele avond niks gedaan dus moet dat morgenochtend inhalen, ik denk niet dat mij dat gast lukken maar het gaat me gewoon wel lukken B-)

Welterusten en Maria, alvast de felicitados. Komt goed met je vriendje, die heeft het nu prbly ff omdat je bijna jarig bent.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:34:42 #219
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_87555551

knuft Merel
Prrrrr
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:38:46 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87555683
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Een knuf voor Merel, Pief en Maria :*

Coco: jij bent mooi. :Y

En over 35 minuten is ons Marietje jarig O+
Hier moet ik nog een uurtje langer wachten :D

Neenmans: ja je hebt gelijk denk ik. Tis alleen wel naar ;( en thankies :*
pi_87555775
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hier moet ik nog een uurtje langer wachten :D

Neenmans: ja je hebt gelijk denk ik. Tis alleen wel naar ;( en thankies :*
Oja, duuuh oO<
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:42:28 #222
236335 neen
schone schijn
pi_87555801
Niet denken aan dat je hem mist, maar denken dat je weer zin hebt om hem te zien!
En ondertussen wel plezier hebben natuurlijk, time flies when you're having fun. *O*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:42:38 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87555809
Neenkwoot wegens literariteit en waarheid gekwoot in sig 8-)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:43:43 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87555845
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:42 schreef neen het volgende:
Niet denken aan dat je hem mist, maar denken dat je weer zin hebt om hem te zien!
En ondertussen wel plezier hebben natuurlijk, time flies when you're having fun. *O*
Dat doe ik eigenlijk meestal wel! Maar omdat hij nu zo depri is word ik het ook :')

En ja morgen ga ik wel leuks doen na het werken :Y

*O*
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 23:44:59 #225
70532 loveli
N
pi_87555885
crap in = crap out
pi_87556106
En toen had ik toch maar wat gegeten. Komkommer en tzaziki ...
pi_87556207
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef j.t het volgende:
En toen had ik toch maar wat gegeten. Komkommer en tzaziki ...
Dat is heel niet zo erg hoor!! En als je de volgende keer gewoon een gekookt eitje neemt is er ook niets aan de hand, zelfs niet als je er een gevuld eitje van zou maken met een likje light mayo. Zolang je de grote hoeveelheden koolhydraten zoals chips en snoep/koek maar laat staan.
pi_87556239
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Merel het volgende:

[..]

O+

S - 2 km hardlopen
O - 250 gr druiven
T - appel, banaan

nu krijg ik zin in die Mediterrane schotel met aioli en tapenade :9
pi_87556253
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
geniaal!!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:56:34 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87556264
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is heel niet zo erg hoor!! En als je de volgende keer gewoon een gekookt eitje neemt is er ook niets aan de hand, zelfs niet als je er een gevuld eitje van zou maken met een likje light mayo. Zolang je de grote hoeveelheden koolhydraten zoals chips en snoep/koek maar laat staan.
Van dattum! *O*
pi_87556314
Merel en Blurred: :*

Maria, kan M. niet nog een weekendje komen, zodat jullie weer even samen zijn? Of is dat te duur?

definitief lijstje:

O1: fruit 'n fibre, halfvolle melk
O2: 2x geroosterd volkoren brood met filet A., ui en gekookt ei
L: stukje paddestoelentaart met groene salade
T: druiven en/of een appel
T: wodka, light chips nog een stukje paddestoeltaart
D: biologisch braadworstje, ketchup, aardappeldingen uit de oven en rode bietjes met zure komkommer.
T: vla/yoghurt met wat druiven citroendropijsje
T: 2 kersenbonbons.
pi_87556320
Jeej *O*
Ik ga weer opd e bank, alvast gefeliciteerd Maria! *O*
pi_87556360
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Merel het volgende:

Inderdaad!
  Vis een optie? vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:00:29 #234
70532 loveli
N
pi_87556404
Maria, jij bent gewoon 25 uur jarig vandaag!

Met dank aan Greys in een ander topic.
crap in = crap out
pi_87556435
Gefeliciteerd Maria, hier in NL ben je jarig O+ :*
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:01:28 #236
236335 neen
schone schijn
pi_87556438
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef loveli het volgende:
Met dank aan Greys in een ander topic.
Hèhè die had ik laatst ook in het Arnhem topic gepost, lekker plaatje hoor.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:02:24 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87556476
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef conleche het volgende:

Maria, kan M. niet nog een weekendje komen, zodat jullie weer even samen zijn? Of is dat te duur?

Ehmm misschien wel, maar hij heeft niet veel vrije dagen meer en het is idd best duur... Ik zat zelf nog te denken om misschien een lang weekendje NL te doen, misschien doe ik dat nog! Maar ik moet bekennen dat ik doei zeggen ook erg naar vind :@

Ik gooi er ook maar een lijstje in, voor de volledigheid :Y

O: mueslireepje
L: jacketpotatoe met kaas en salade
S: latin vibes
T: blikje cola en wat minstrels :')
D: gekruide vis met aardappeltjes in schil en paprika-champignons-wortel :9
pi_87556507
Mariaaaa is jarig O+!!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:03:16 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87556511

O+

Cliff Richards _O-

Thankies!! O+
pi_87556547
Maria, gefeliciteeeeeeerd! *O*
pi_87556622
Kleine Maria

is jaaaaarrg!! *O* *O* *O*
pi_87556772

&

taart!

vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:10:11 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87556777
Haha ik wou al zeggen, ik ben even lang als jij, Cootje! :P Maar toen was het kitscherige indianenplaatje nog niet geladen _O- Wel een poeperig indiaantje O+

O+ !!

En die indianentaart :D

Ik voel me nou echt al een beetje jarig! *O* Behe en normaal vier ik het niet eens zozeer!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:10:27 #244
236335 neen
schone schijn
pi_87556790
Bem bem bem Maria te queiro bem bem bem.

Zoiets, YouTube hem zelf maat even :P *O*
pi_87556814
hahaha die taart!!! Lijkt wel zwanger van babytaartjes! :P
pi_87557081
Hier een clown voor je verjaardag:
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:19:43 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87557102
Mwehe, neen houwwwt van maai! 8-) Gypsy Kings ftw! w/

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef conleche het volgende:
hahaha die taart!!! Lijkt wel zwanger van babytaartjes! :P
Moet ie zn geheim verklappen aan DaDtje, superhendig!

Huuu clowns :o :X :')
pi_87557158
Ik heb een seminar gehad van een belangrijk persoon binnen
1clini clowns,
drie keer raden welke vraag ik heb gesteld :7
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:22:30 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87557199
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een seminar gehad van een belangrijk persoon binnen
[..]

, drie keer raden welke vraag ik heb gesteld :7
"Waarom in godesnaam clowns, als bijna iedereen clowns eng vindt?"

Maar ik ga slapen! Morgen weer werken :7 Bedankt voor de snelle verjaardagswensen :D O+ En trusten slankies!
pi_87557213
Bingo
pi_87557227
heppie burpday maria!!

en een kussie voor merel!

en pf ik heb je post gelezen, dankjewel. frisse start?

ik moet om half zes op en zit nog na te kijken. godverdetyfus. moet eigenlijk nóg een klas... oh en nog iets opzoeken voor mn les morgen.... argh dammit.
Kwak
pi_87557345
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:23 schreef kwakz0r het volgende:
heppie burpday maria!!

en een kussie voor merel!

en pf ik heb je post gelezen, dankjewel. frisse start?

ik moet om half zes op en zit nog na te kijken. godverdetyfus. moet eigenlijk nóg een klas... oh en nog iets opzoeken voor mn les morgen.... argh dammit.
Dat vind ik in principe prima, maar ik benadruk wel dat ook ik het niet leuk vind om gemene dingen te horen. Maar dat is dan klaar nu.
  Vis een optie? vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:29:03 #253
70532 loveli
N
pi_87557394
Sweet birthday dreams, Maria!
crap in = crap out
pi_87557642
Mariaaa, gefeliciteerd :* :* :* !
Ik wilde om 10u naar bed. Faal :')
pi_87557669
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dan zal dat paard natuurlijk net bang zijn voor die katten!

Neenmans, jij zat nogal erg dichtbij met wat je eerder zei oO< En ik weet niet hoe ik hem op kan vrolijken ;(
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hem op te vrolijken. Je kunt op dit moment gewoon niet zo veel doen, dat is rot maar niemand heeft er iets aan als jij je ook nog eens schuldig gaat voelen. Zeker niet op je verjaardag! :*

In mijn tijdzone ben je nog lang niet jarig (haha ;() maar toch gefeliciteerd! *O*
pi_87557680
Slapen :W
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:10:43 #257
331 Merel
Be here now.
pi_87559579
Gefeliciteerd Maria :) Ik had de wekker gezet om te gaan hardlopen, maar ik heb spierpijn dus ik denk dat het beter is als ik even oversla. Kan ik mooi nog een uurtje slapen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:14:27 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87559584
Jaaah, van harte gefeliciteerd lieve Maria *O* *O* *O*
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:32:34 #259
236335 neen
schone schijn
pi_87559618
Is het al 5 uur?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:48:52 #260
331 Merel
Be here now.
pi_87559655
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 06:10 schreef Merel het volgende:
Kan ik mooi nog een uurtje slapen.
Mislukt.
pi_87559672
Goedemorgen allemaal :s) en happy birthday *O* voor Maria!
Ik werd wakker door Dreams van Fleetwood Mac O+ , het wordt een mooie dag ik voel het!
*afklopt*
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:00:07 #262
236335 neen
schone schijn
pi_87559692
Nou maar een lijstje.
O: 2 broodjes pindakaas, melk
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas
T: water
D: ergens een pizza eten :P
T: biertje

Aan de ene kant wel zin in vanavond want leuk aan de andere kant niet want ik heb het gevoel dat ik wel weer wat schone schijn ga spelen en eigenlijk heb ik daar geen zin in.

Hmm, je zou je moeten voelen als je best gemaakte foto en niet als je slechtst gemaakte foto. Misschien is dat een treffende omschrijving. Nou ja, dan moet ik dat maar gaan veranderen.

[ Bericht 18% gewijzigd door neen op 15-10-2010 08:06:24 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:23:21 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87559788
*O* Feli Maria *O*

Kijk, hij maakt ook een blijdschapsdansje! >:O
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:24:14 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87559792
En dit kwam ik nog tegen op mijn zoektocht naar een plaatje voor Maria en wilde ik jullie niet onthouden :')

Gnarly! :')
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:30:08 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87559814
omg, haha die plaatjes!
Wat heb ik geen zin in werken, bleeeh...
Neenmans, lekker pizza!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:54:40 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87559969
Goeiemorgen :W.

Wat is het nog donker :? Ik hoopte heel even dat ik m'n wekker per ongeluk een uur had teruggezet, maar helaas :'). Nog 1 dagje met niet al te ingewikkelde dingen voor mij (film kijken, toetsen) en dan heb ik een weekje vakantie! *O*. Vanavond maar even opruimen en wasjes draaien. Morgen komt mijn broer langs met zijn vrouw en daarna ga ik naar Groningen voor de verjaardag van Nachtwacht en zondag t/m dinsdag zit ik in Friesland O+. Zin in! *O*.

Vanavond mijn ouders ook even sms'en dat ze morgenochtend thuis moeten blijven, aangezien er dan een boeket bezorgd wordt ihkv hun 46e trouwdag :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:55:45 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87559980
Oh ja, gefeliciteeeeerd Maria! *O*
_O- die indianenplaatjes _O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:59:05 #268
331 Merel
Be here now.
pi_87560004
Oh, ik had trouwens vannacht bedacht, voor de mensen die niet snappen wat ik nog steeds bij McSex te zoeken had:

Ik heb gewoon af en toe behoefte aan iemand bij me, wat affectie, een arm om me heen, en ook - ja echt :o - seks. En dat doe ik dan liever met iemand die ik al heel lang ken, om wie ik geef, bij wie ik me op m'n gemak voel, die ik vertrouw en die toevallig ook nog precies weet wat ik fijn vind, dan dat ik me uit wanhoop in een one night stand met een of andere engerd stort. Dus 8-)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:59:47 #269
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87560012
Happy Birthday Maria! O+
pi_87560047
Mogge.
Maak er een fijne dag van Maria! Met Engelse taartjes!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:05:49 #271
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87560058
Heel begrijpelijk hoor Merel, ik kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk is als dat dan wegvalt :*

Pff ik had me voorgenomen om vandaag weer fris en opgewekt aan een nieuwe dag te beginnen maar het valt een beetje tegen tot nu toe. Vanaf nu dan maar!
pi_87560137
mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!

*O* :*
Ja doei.
pi_87560139
Maria gefeliciteerd *O*. En nog een taart (vervang Jim door Maria ;) )

Ontbijten met ei is zoooo niets voor mij, maar mn kwark was op :X. Nu voel ik me niet 100% ok meer. En weet ook al niet wat ik voor lunch mee kan nemen, maar vandaag wordt wel een vrij drukke dag. Practicum (nu waarschijnlijk wel de hele dag), bijles, sport en een verjaardag waar ik eigenlijk niet naartoe durf.
  Vis een optie? vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:20:40 #274
70532 loveli
N
pi_87560201
Good morning!

crap in = crap out
pi_87560398
Gefeliciteerd Maria! *O*
Doe je het rode jurkje aan op je partijtje? Of wordt het dan te gevaarlijk in de Pub? :Y
pi_87560405
Dat rode jurkje stond Maria echt zó afgrijselijk leuk, ik ben er jaloers op! O+
Ja doei.
pi_87560505
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dat rode jurkje stond Maria echt zó afgrijselijk leuk, ik ben er jaloers op! O+
Ja, ze krijgt straks de halve stad kwijlend achter zich aan :9~ Gelukkig kan ze goed boogschieten, of ze springt gewoon op haar mustang, als ze te opdringerig worden ~O>
pi_87560529
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, ze krijgt straks de halve stad kwijlend achter zich aan :9~ Gelukkig kan ze goed boogschieten, of ze springt gewoon op haar mustang, als ze te opdringerig worden ~O>
O+ sexy indiaantje O+
Ja doei.
pi_87560641
Mariaaatje, gefeliciteerd met je verjaardag!! *O*
Helaas geen fancy plaatje van mij, want op foon, maar denk er maar een lekker taartje bij ;) Hopelijk wordt vandaag een veel leukere dag dan gister. Hoe bevalt het werk eigenlijk?

Merel... :*

Neen, wat ben je de laatste tijd filosofisch (en je zegt ware dingen) O+ . Hopelijk voel jij je binnenkort ook wat beter :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87560722
Universiteits bureaucratie ;( huuuuuuuuuuuuuuuuuuu

kastje --> muur

muur --> kastje

iedereen zegt dat ik naar 'de ander' moet :')

:{w
Ja doei.
pi_87560739
Gefeliciteeeeeerd Maria!! *O* *O* *O*

Vik, ik had hetzelfde vanmorgen :') heb de TV aangezet om te zien of mijn klokken echt geen uurtje voor liepen, maar helaas }:| En het is al druk in de bieb ook :o

Net de iBoodaanbieding van de dag in mijn email, geheugenkaartje :') Ik heb 'm maar besteld, denk dat het nog wel heeeeeeeeeeeeeeeel lang kan duren eer ik dat andere krijg. En ook benieuwd of deze dan wel gewoon aankomt.
pi_87560802
Mogguh!

Ben gewoon 1.5 kilo afgevallen. Jippie
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:10:52 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87560861
mariaatje, gefeliciteerd! Ik ben nog niet helemaal bijgelezen van gister, maar ik hoop dat je een fijne dag hebt, en dat het met het vreindje wat opgelost is! :*
pi_87561070
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:20 schreef loveli het volgende:
Good morning!

[ afbeelding ]
Bedankt loveli! Was aan het teruglezen en werd er niet vrolijk van...
Maar deze post maakt het helemaal weer goed! _O-

Maria gefeliciteerd! Goede reden om weer zo'n leuk jurkje aan te trekken :D

En mogguh!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87561167
quote:

[..]

niet waar }:| Dat ben ik al *)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87561188
nope, ik! :W
Ja doei.
pi_87561227
quote:

[..]

SPOILER
toffe taart!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87561236
O+ plz O+
Ja doei.
pi_87561252
Maria:

a ) Gefeli!!!!!
b) Skype je weleens met je vriend? Kost minder tijd dan msn en je ziet elkaars gezicht, dus het is makkelijker te interpreteren hoe dingen bedoeld worden :)
pi_87561304
Hihi, mn mede-co krijgt continu opmerkingen over haar jurkje dat niet onder de witte jas uitkomt met huidskleurige panty, wat zijn we toch saai.
*zegt saai-aap in bootcut jeans met enkellaarsjes en shirtje... :+
pi_87561549
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:07 schreef progje het volgende:
Mogguh!

Ben gewoon 1.5 kilo afgevallen. Jippie
goed bezig ^O^

@ Merel: Ieders mens heeft op zijn tijd intimiteit en genegenheid nodig. Ik hoop dat je iemand vindt die je gelukkig maakt :*
pi_87561558
Goedemorgen!!
Ik had Maria al gefeliciteerd vannacht, maar nog een keertje: GEFELICITEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*
pi_87561568
owja, mijn lijstje van gisteren:

Dag 3
O: 180ML tomatensap + 2 gebakken eieren met klein beetje truffel zout
TD: 250ML kwark + 4 radijsjes + 6 cherry tomaten
L: Uit het oude boek een SB tonijnsalade
TD: 2x la vache light + bleekselderij 2 stengels
D: 160 gram kogelbiefstuk + 200 gram spruitjes
TD: 150 ML 0% vet griekse yoghurt
pi_87561626
oh ja, lijstje:

O: 2 knackebrodjes kipfilet
T: 2 knackebrodjes pindakaas
L: omelet met wat zalm en champignons
T: banaan
S: hardlopen
D: fajita's
Ja doei.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:47:17 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87561655
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hier een clown voor je verjaardag:
[ afbeelding ]
Huu, die vrouw is eng!

Fijne dag Maria.l

Nog even terugreagerend. Ik ben dus echt saai tegenwoordig (en metamorfoserijp :P ) nu ik in Duitsland woon ;( Vanmorgen betrapte ik mezelf in een onflatteuze trui en een slechtzittende spijkerbroek. Heb mezelf een schop onder de kont gegeven en een prachtige rok aangetrokken waar de helft van het dorp de wenkbrauwen van ophaalt wegens te opvallend. En nu voel ik me weer oke.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:48:10 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87561680
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hihi, mn mede-co krijgt continu opmerkingen over haar jurkje dat niet onder de witte jas uitkomt met huidskleurige panty, wat zijn we toch saai.
*zegt saai-aap in bootcut jeans met enkellaarsjes en shirtje... :+
Ja, die mogen tegenwoordig niet meer he, huiskleurige panty's :o. Ik vind ze vaak mooier dan zwart :@
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:49:15 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87561720
Zal ik er nog een egopost tegenaan gooien? Ja.
Ben moe. En dood. EN krijg het hele weekend bezoek. En heb daar zo weinig zin in dat ik bijna moet huilen bij het idee dat ze over een uur of 6 al op de stoep staan.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:49:31 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87561732
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, die mogen tegenwoordig niet meer he, huiskleurige panty's :o. Ik vind ze vaak mooier dan zwart :@
Quote before the edit 8-) .

Huiskleurige panty's O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:49:38 #299
331 Merel
Be here now.
pi_87561737
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:47 schreef Tinkepink het volgende:

Huu, die vrouw is eng!

Die man niet dan?! :D
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:50:19 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87561763
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Quote before the edit 8-) .

Huiskleurige panty's O+
Zie je, moe :{ Ik kan ook al niet meer spellen ;(
pi_87561773