quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wacht nog steeds op de Roomba SNOW edition
\quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Barcafan het volgende:
Enige voordeel in mijn ogen is dat je de pet kan programmeren en dat er 2 virtuele muren bijzitten. Het extra bakje voor haren vindt ik niet echt een pluspunt, in het standaardbakje gaat voldoende.
Programmeren is inderdaad een dikke plus. De virtuele muren heb ik nog nooit gebruikt, en het extra bakje ook niet. Dus ik had ook wel met een eenvoudiger model ook toereikend geweest, alleen de programmeerfunctie is een mustquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Barcafan het volgende:
Enige voordeel in mijn ogen is dat je de pet kan programmeren en dat er 2 virtuele muren bijzitten. Het extra bakje voor haren vindt ik niet echt een pluspunt, in het standaardbakje gaat voldoende.
Wij hebben 3 maine coons. Best veel haren dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
\
Hoeveel katten heb je en met welke haarlengte ? Want hier hebben we 4 langharige katten en kan niet het hele huis gestofzuigd worden zonder het reservoir van de zakloze stofzuiger te legen.
Een slaapkamer van 150m2? Ben je pooier ofzo?quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:56 schreef zomerkoning0 het volgende:
Hij hoeft maar 1 slaapkamer te onderhouden, maar dat is wel 150m2 en misschien meer.
Kom maar langs dan, 2 keer per week.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:01 schreef Erasmo het volgende:
Voor die 700 euro verschil zou ik het gewoon zelf doen
Mwa, voor dat geld wil ik dat bakkie wel zelf leeggooien, zoals bij de Roomba moet dus. Ik heb een hekel aan het stofzuigen, het uitpluizen van m'n Roomba doe ik met liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Kreator het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze te kopen, Kärcher RC3000:
[ afbeelding ]
Weet iemand hier of deze zijn geld waard is? 1000 euro (), maar hij gaat wel uit zichzelf terug naar het laadstation, leegt daar zijn reservoir en laadt zichzelf of. Ik ben benieuwd of deze ook daadwerkelijk beter is.
Oh okay, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is immers het enige voordeel, Roomba gaat ook zelf terug naar huis en laadt zichzelf daar op.
Naar huis gaan en opladen doet ie in ieder geval zelf, of er nog meer voordelen zijn ten opzichte van de Kärcher, weet ik niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh okay, dat wist ik niet.
Ik ga maar es naar de winkel, ff kijken.
Ja ik ook. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Barcafan het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar een pica van die kamer van 150m2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |