Zou ik bij de Roomba ook maar wel doen ja...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:27 schreef WaVe het volgende:
[..]
Ik laad mijn roomba op tot ie weer vol is. daarna gaat de stekker er weer uit. Als ie dan een paar dagen/week later weer aan de slag mag, is de batterij nog steeds vol. Werkt al meer dan jaar prima en ik merk nog niet dat de batterij minder lang mee zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat het basisstation zoveel stroom trok? Weet je ook hoeveel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zou ik bij de Roomba ook maar wel doen ja...
Ik ben er door testen achter gekomen dat het Roomba basisstation echt belachelijk veel stroom trekt zelfs in rust en dus een aardige rekening aan het einde van het jaar als je alleen de Roomba zou bekijken...
Advies dus zeker de stekker eruit als hij op docking staat.
Ja, hij wil liever terug naar het basisstation en die kan hij alleen vinden als er stroom op staat. Ik laat die van mij geen automatische rondjes meer doen omdat ie laatst bijna de laptop van de bank had getrokken omdat het netsnoer nog over de grond lag en hij daarmee aan de haal gingquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het basisstation zoveel stroom trok? Weet je ook hoeveel?
Maar mijn Roomba heeft een programmering, elke maandag, woensdag en vrijdag maakt ie automatisch een rondje. Dan heeft ie dat basisstation toch nodig?
Hahaha, oeps! Wat dat betreft ben ik ook zo blij dat m'n Macbook een magneet-lader heeft! Hij is daar al behoorlijk wat keren door gered!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Ja, hij wil liever terug naar het basisstation en die kan hij alleen vinden als er stroom op staat. Ik laat die van mij geen automatische rondjes meer doen omdat ie laatst bijna de laptop van de bank had getrokken omdat het netsnoer nog over de grond lag en hij daarmee aan de haal ging
je kan toch op die dagen dat hij zn rondje doet sochtends de stekker in doen. en savonds de stekker eruit trekken? (of met een tijdschakelaar)quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, oeps! Wat dat betreft ben ik ook zo blij dat m'n Macbook een magneet-lader heeft! Hij is daar al behoorlijk wat keren door gered!
Ik ga denk ik maar eens zo'n energiekostenmeter halen bij de bouwmarkt. Ik verdenk bepaalde apparaten ervan dat ze ook teveel gebruiken naar m'n zin, dus laten we maar eens gaan meten. Nu zijn wij al heel energiezuinig, maar als het minder kan![]()
Ik denk dat ik de automatische rondjes toch maar houd. Ik vind het zo fijn om in huis met een schone vloer thuis te komen!
Hij is nog steeds aan het knipperen...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef Beijtje het volgende:
Vraagje aan de Klarstein-eigenaren: mijn Heinzel zit nou al meer dan 24 h in de oplader (in zijn dockingstation want kwam er net pas achter dat ik hem ook rechtstreeks op de adapter aan had kunnen sluiten) en het plaatje van de batterij op het dockingstation knippert nog steeds. Ik neem aan dat ie dan dus nog steeds niet helemaal is opgeladen...? Dat is pas vol is als het plaatje niet meer knippert? Hoe lang duurde dat bij jullie? (Heb Redcoon al gemaild dat ik een gebruiksaanwijzing wil, maar kan niet wachten om hem zijn eerste rondje te laten rijden dus vandaar vast mijn vraag aan jullie)
Ik zou gewoon proberen een rondje te maken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het knipperen...Is dat wel normaal of is ie stiekem al lang opgeladen en blijft dat ding gewoon knipperen?
Wat moet jij zonder mijquote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Beijtje het volgende:
Wel lastig zo zonder handleiding. .........
Het is ook niet te vinden via internet oid... Klarstein zelf al aangeschreven?quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Beijtje het volgende:
Wel lastig zo zonder handleiding. Heb die lui van Redcoon gemaild maar krijg alleen maar mailtjes terug van "je kan hem terugsturen", "er zit nooit een Nederlandse handleiding bij". Nee, dat vroeg ik ook niet, het mag in welke taal dan ook zijn, maar een kopie sturen kan toch zo moeilijk niet zijn?
LEZEN post boven jouquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Erasmo het volgende:
Het is ook niet te vinden via internet oid... Klarstein zelf al aangeschreven?
Ja, wij!quote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand deze?
http://www.redcoon.nl/ind(...)leanmate_655_zilver/
Fan-fucking-tastic!!!quote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat moet jij zonder mij![]()
http://www.2shared.com/document/ZC2uH6eO/M-288_Manual.html
HE! HE! Vergeet Vladimir P a.k.a Sletvana niet hequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja, wij!(iig ik en ikweethetookniet)
O misschien is dat waarom ie het eerst bij mij niet deed!!! Dat zou wel een hoop verklaren. Eens kijken of de manual daar iets over zegt...quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
HE! HE! Vergeet Vladimir P a.k.a Sletvana niet hedie rijdt ook stoer zijn/haar rondjes door een huis
Over die batterij, die van mij knippert ook voortdurend en ik heb t idee dat je m niet kan opladen als je het apparaat fysiek hebt uitgezet, ervaren jullie dat ook zo met de klarstein?
Ter verduidelijking: Stel mijn telefoon staat uit en ik doe de adapter er aan dan laadt hij gewoon op, maar als ik de klarstein uit doe (ivm die knipperende lampjes) maar er staat wel stroom op de docking station dan laadt hij volgens mij totaal niet op..
Misschien ook wel omdat ik in mijn frusty mail gister heb gezet dat iemand van een internetforum de handleiding wel kon vinden en ik niet na zou laten op dat forum mijn onvrede over de service van Redcoon te uiten...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:45 schreef Erasmo het volgende:
Redcoon heeft dit topic dus ook ontdekt
Ja ik heb wel een foto nodig want nu snap ik het niet. Klinkt als de studeerkamer die ie bij mij wel in durft (dorpel op), maar niet uit (dorpel af), haha...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:52 schreef RanTheMan het volgende:
haha, maar beitje toch, als ik met een helpdesk mail dan stel ik niet alleen de vraag, maar geef ik ze ook de mogelijke antwoordopties waar ze dan uit kunnen kiezen, inclusief anders, nml:
Maar Vladimir P a.k.a. Sletvana had vandaag ook een stunt: Ik had in de studeerkamer een wasrekstaan met horizontale poten (2cm hoog, 1 cm breed)) Ik kom thuis en denk verdikke niet gezogen, waar is ie en wat is er loos.
Wat bleek, hij was er tegen aan gereden, heeft gedacht daar kan ik op en is vervolgens er over gegaan maar is met zn beentjes in de lucht blijven hangen en heeft zichzelf uitgeschakeld, maak er zo wel ff een foto van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |