Word.quote:
Deels mee eens...quote:
Mooi apparaat, qua uiterlijk... Materialen zijn echt bedroevend te noemen en tijdens gebruik is het net speelgoed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik kwam een agait e-clean EC01 tegen voor 150 euro.
Iemand hier ervaring mee?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
De allerbeste is voor mij nog altijd de Tornado Dragon, daar heb ik wel eens een verkoopdemonstratie van bijgewoond.
Helaas (eigenlijk niet) bleek dat gaandeweg een toneelvoorstelling te zijn. Die lui hadden zelfs glossy folders en een verkoopwebsiteDe website blijkt inmiddels offline maar ik heb nog wel een pdfje van de folder gevonden:
http://www.marthatentatie(...)older-tornado-dragon
Maar wat is dan volgens jou de beste / welke zou jij kopen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:25 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Deels mee eens...
Tijdens mijn werk heb ik zowel de Roomba, Samsung Navibot, Agait, Asus en Lg getest en daar komt uit dat het echt appels met peren vergelijken is.
Die pagina 8-11, dat kan toch niet waar zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
De allerbeste is voor mij nog altijd de Tornado Dragon, daar heb ik wel eens een verkoopdemonstratie van bijgewoond.
Helaas (eigenlijk niet) bleek dat gaandeweg een toneelvoorstelling te zijn. Die lui hadden zelfs glossy folders en een verkoopwebsiteDe website blijkt inmiddels offline maar ik heb nog wel een pdfje van de folder gevonden:
http://www.marthatentatie(...)older-tornado-dragon
Prijs/kwaliteit de Roombaquote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Maar wat is dan volgens jou de beste / welke zou jij kopen?
Dat is dus de prijs van die complexe navigatie... Dus daarom zei ik ook, prijs/kwaliteit is Roomba het beste, maar ga je net een segment hoger kom je dus in de Samsung/Philips/LG...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:15 schreef Xcalibur het volgende:
Die van Philips moet 700 euro gaan kosten lees, dat is wel flink duurder dan de "normale" Roomba's?
Ik weet niet of dat wat met goed verdienen te maken heeft.... als je kijkt wat sommige mensen aan uitgaan / computer / games / roken / auto / etc. uitgeeft vind ik 300,- voor een robot die je een hele hoop tijd en moeite bespaart wel meevallenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:35 schreef portabel het volgende:
Die dingen zijn nog steeds duur, en blijven duur. Jullie verdienen wel goed denk ik? Voor m'n woonkamer van 25 m2 wil ik wel een robotstofzuiger omdat ik lui ben,. maar toch denk ik liever een krachtige stofzuiger van 100 euro.
Dat dus. Ik bespaar weer op andere dingen. En mijn Roomba, ach, is eigenlijk pricelessquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:54 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wat met goed verdienen te maken heeft.... als je kijkt wat sommige mensen aan uitgaan / computer / games / roken / auto / etc. uitgeeft vind ik 300,- voor een robot die je een hele hoop tijd en moeite bespaart wel meevallen
Die grote borstels kun je er heel makkelijk uittillen. Alleen de zijborstel zit het een schroefje vast.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:08 schreef RanTheMan het volgende:
Ik bespaar gewoon niet en koop wat ik wilHAHA nee ik hoef geen mercedes, mijn ibiza voldoet keuzes daar draait t om en als je student bent dan moet je gewoon ff wachten tot dat zwaar beladen schip langs vaart...
Maar een vraag aan de roomba bezitters, de grote borstel kun je die er makkelijk uitklikken of moet je die net als bij de klarstein losschroeven (wat ik als mateloos irritant ervaar)
Ik heb die Navibot en wat je zegt klopt inderdaad. Je ziet vaak dat ie opnieuw moet mappen omdat ie geen idee meer heeft waar ie is. Desondanks levert ie wel een schone vloer af, en botst ie bijna nergens tegenaan. Geweldig apparaat al met al.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:25 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Deels mee eens...
Tijdens mijn werk heb ik zowel de Roomba, Samsung Navibot, Agait, Asus en Lg getest en daar komt uit dat het echt appels met peren vergelijken is.
De Roomba is qua DPU (Dust Pick Up) gewoon het beste, echter als het op navigatie aankomt wint in dit rijtje de Samsung weer.
De Asus tel ik niet eens mee, want dat is een spelgoedapparaat en de Agait heeft een goede DPU maar doordat ie net als de Agait een hele minimale grondspeling heeft kan ie grotere deeltjes niet opzuigen.
Daarnaast zijn de zuigmonden dusdanig klein en smal om een bepaalde onderdruk te bereiken voor het zuigen dat deze dus smallere strokes moet maken door de ruimte heen.
De Roomba en de Samsung hebben weer bredere zuigmonden, staan hoger op de wielen en daardoor krijg je geen onderdruk, geen onderdruk is geen stofzuiger maar door de roterende borstel dus een sweeper met zuiggeluid. Dit overigens omdat zonder motor ie niet verkocht mag worden als stofzuiger. Dus met andere woorden, doet niks, moet toch...
Ja idd. Ik heb hem via de NLse Redcoon besteld, waar heb jij hem ook alweer vandaan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef BillsGate het volgende:
Bij Henk zat niet meer dan een heel klein boekje met wat karige Duitse instructies. Maar helemaal niks is wel erg weinig
Ik laad mijn roomba op tot ie weer vol is. daarna gaat de stekker er weer uit. Als ie dan een paar dagen/week later weer aan de slag mag, is de batterij nog steeds vol. Werkt al meer dan jaar prima en ik merk nog niet dat de batterij minder lang mee zou gaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:15 schreef KarinJ. het volgende:
Wat ik me afvraag: Als de robot opgeladen is, kan je dan de stekker eruit trekken?
Nu staat ie de hele dag aan enne ons elektra-net is niet zo betrouwbaar, onweer heeft al verschillende elektrische apparaten stuk gemaakt.Ik zou t zoooo zonde vinden als dat Stoffel zou overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |