quote:ook die van 1500 euro? daar mag je toch wel iets van verwachten lijkt mij?Op donderdag 28 oktober 2010 10:10 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd wel op. Heel vaag allemaal.
[..]
Tot nu toe heb ik bij de robots telkens zien staan dat ze hoogpolig tapijt niet aankunnen...
quote:Die Kärcher bedoel je? Ook niet...Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ook die van 1500 euro? daar mag je toch wel iets van verwachten lijkt mij?
quote:Niemand die weet wat de prijs van de 534 rechtvaardigt?Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Xcalibur het volgende:
Ok, een concrete vraag dan maar:
Ik zit te kijken op www.iroboteurope.nl, en daar staan 8 modellen van 299,- tot 799,-
Twee van die modellen zijn:
- Roomba 534 (399,-)
- Roomba 563 Pet (399,-)
De 563 pet heeft een extra virtual wall, is programmeerbaar en is dus een Pet-edition.
Waarom is die andere net zo duur?
quote:die twee buitenste knoppen, Dock en spot voor zon 10 seconden inhouden.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef LintuxCx het volgende:
Huh.. Na een nachtje ... is 'ie al dood?? Hoe vaak ik ook op CLEAN druk, op de remote of op het ding zelf, geen reactie.
quote:Je huis is te vies en weet niet waar hij moet beginnenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef LintuxCx het volgende:
Huh.. Na een nachtje ... is 'ie al dood?? Hoe vaak ik ook op CLEAN druk, op de remote of op het ding zelf, geen reactie.
quote:Wat leuk!!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef Beijtje het volgende:
................Even mooie naam verzinnen...
quote:Ik denk Heinzelmännchen, roepnaam Heinzel...! Lekker Duits en toepasselijk... (Is Duits voor 'kabouter' - in de zin van: "Wie heeft de kamer gestofzuigd? De kaboutertjes!" - en Klarstein is neem ik aan een Duits merk)Op vrijdag 29 oktober 2010 22:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
....... En hoe gaat hij heten
quote:Denk hier ook. Ik zal verslag uitbrengen als ik hem heb. Als ie niet kan wat ik wil, stuur ik 'm terug...Op zaterdag 30 oktober 2010 08:57 schreef BillsGate het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd hoe jouw handleiding er straks uitziet. Die bij mijn cleanmate zat, was erg karig.
quote:Vol hoop heb ik dat geprobeerd ... maar geen resultaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:58 schreef DanHardy het volgende:
[..]
die twee buitenste knoppen, Dock en spot voor zon 10 seconden inhouden.
Mijn Klarstein heet Heinz, vanwege de ketchuprode kleur. Ik had nog helemaal niet aan de Heinzelmännchen gedacht!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik denk Heinzelmännchen, roepnaam Heinzel...! Lekker Duits en toepasselijk... (Is Duits voor 'kabouter' - in de zin van: "Wie heeft de kamer gestofzuigd? De kaboutertjes!" - en Klarstein is neem ik aan een Duits merk)
Nou breekt mijn klomp... was gisteren TV aan het kijken, opeens hoorde ik wat piepjes. Het kwam niet van een van de telefoons of wat dan ook, dus ik had al snel door dat het de Roomba was. En ja hoor, hij was wakker en functioneerde opeens weer prima. Even laten schoonmaken, toen weer op de lader gezet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef LintuxCx het volgende:
VOlgens mij zijn ze even duurquote:
Ik dacht ook vandaag, maar niets ontvangen... Dus zal wel morgen zijn...quote:Op maandag 1 november 2010 10:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
VOlgens mij zijn ze even duurMaar je krijgt m vandaag toch? Je zegt, als hij niet doet wat ik wil stuur ik m terug, maar wat zijn dan concreet je verwachtingen? Dan kan ik je alvast zeggen of je de moeite kunt nemen hem uit de doos te halen
Ik heb Vladimir P (mn ega noemt dr structureel Sletvana, maar dat terzijde ) nu een weekje en t bevalt redelijk, al komt hij nogal als een "retard"over soms, maar schoonmaken doen ie wel, en daar heb ik m voor,
ziet er wel modern uit in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik kwam een agait e-clean EC01 tegen voor 150 euro.
Iemand hier ervaring mee?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik kwam een agait e-clean EC01 tegen voor 150 euro.Iemand hier ervaring mee?
dat kan beter: http://www.informatique.nl/artset/000376&view=04quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.bestofrobots.f(...)spirateur-robot.html
249 euri
Als er nou iets is wat je met een grote stofzuiger wel kunt en met een robotstofzuiger niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |