quote:Ik ook en zelfs twee jaar na dato op speciale momenten en zoals bijvoorbeeld het uitkomen van dit nieuws mensen mij via pm oid een berichtje/smsje oid stuurden.Op woensdag 20 oktober 2010 18:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb het van nabij meegemaakt en 'men' vindt dat je na 3 weken wel weer 'normaal' moet doen.
En in de inner circle gaan mensen je mijden. Vraag me niet waarom maar het gebeurt.
quote:Mjah, dat heb ik dus ook en daar kak ik van.Op woensdag 20 oktober 2010 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Izoals bijvoorbeeld het uitkomen van dit nieuws mensen mij via pm oid een berichtje/smsje oid stuurden.
quote:Wat het bij borderline nog extra gecompliceerd maakt, is dat het binnen een zeer kort tijdbestek kan omslaan en ook op een heftige manier. Bijvoorbeeld het overdreven claimen van iemand en daar tegenover een absolute afwijzing van dezelfde persoon.Op woensdag 20 oktober 2010 18:18 schreef formerjellybean het volgende:
Een leven van iemand met manische depressies is gebaseerd op grote hoogtepunten maar ook grote diepte punten (bij borderline ook maar in korte periodes correct me if I am wrong )
quote:waarom heb je daar kak van.. ik vind het juist heel mooiOp woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, dat heb ik dus ook en daar kak ik van.
We zijn inmiddels 15 jaar verder.
Maar als ik zo'n bericht hoor staat mijn hart wel even een seconde stil.
quote:Euhm, oké hoor, chill.Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef ramono het volgende:
Het gaat hier nu over alle pers. verhalen. Behalve over dit
Athonie Kamerling. Prima hoor. Maaar open dan een ander topic. /bv welke psychishe ziekten zijn er. Wat voor ellende komt er uit voort. EEn hoop dus.
Maar laten we niet lullen he. De meesten die hier schrijven over hun dierbaren, liggen hun dierbaren al dagen lang op bed, uit het raam te staren etc. Mensen lees de twitterberichten eens van An. Jaaaa Absoluut manisch. /twitterde 18 uur per dag. Over alles, zijn hele priveleven. Echt allllles. Al maanden. zag hij Onno Hoes. Welnee, zijn vrouw misschien hij niet. Echt niiet. Hij twittterde per min. ong wat hij deed. Weet je wie hij veel zag ???Zijn ouders. Vader oprichter dille en kamillen. Moeder een prominent figuur. Echt gelul over die Rick Eng. Wil; zelf graag in media komen,Over Reinout twittert hij ook zeer negatief alsmede over Beau.Al dat gelul, hij kan er niks aan doen. Stoffetje in hersens. Stoffetjes in hersens kuunen goed opgelost worden met med. /dat is het hele depr. probleem.
En inderdaad vaak helpt het en soms niet. Hoe naar voor hemzelf deze sit. ook was. Deze man heeft te weinig gedaan (wrschl door bekendheid en schaamte) om echt zijn leven te verbeteren
quote:Take a chill pill.Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef ramono het volgende:
Het gaat hier nu over alle pers. verhalen. Behalve over dit
Athonie Kamerling. Prima hoor. Maaar open dan een ander topic. /bv welke psychishe ziekten zijn er. Wat voor ellende komt er uit voort. EEn hoop dus.
Maar laten we niet lullen he. De meesten die hier schrijven over hun dierbaren, liggen hun dierbaren al dagen lang op bed, uit het raam te staren etc. Mensen lees de twitterberichten eens van An. Jaaaa Absoluut manisch. /twitterde 18 uur per dag. Over alles, zijn hele priveleven. Echt allllles. Al maanden. zag hij Onno Hoes. Welnee, zijn vrouw misschien hij niet. Echt niiet. Hij twittterde per min. ong wat hij deed. Weet je wie hij veel zag ???Zijn ouders. Vader oprichter dille en kamillen. Moeder een prominent figuur. Echt gelul over die Rick Eng. Wil; zelf graag in media komen,Over Reinout twittert hij ook zeer negatief alsmede over Beau.Al dat gelul, hij kan er niks aan doen. Stoffetje in hersens. Stoffetjes in hersens kuunen goed opgelost worden met med. /dat is het hele depr. probleem.
En inderdaad vaak helpt het en soms niet. Hoe naar voor hemzelf deze sit. ook was. Deze man heeft te weinig gedaan (wrschl door bekendheid en schaamte) om echt zijn leven te verbeteren
quote:Heb ik ook gedaan. Nouja, niet bij jou, maar bij iemand.Op woensdag 20 oktober 2010 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik ook en zelfs twee jaar na dato op speciale momenten en zoals bijvoorbeeld het uitkomen van dit nieuws mensen mij via pm oid een berichtje/smsje oid stuurden.
quote:ik vind dat heel attent van jeOp woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Nouja, niet bij jou, maar bij iemand.
quote:Ik denk dat ik weet bij wie je dat hebt gedaan, en vind dat echt heel lief van je.Op woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Nouja, niet bij jou, maar bij iemand.
quote:Ok, Einstein.Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef ramono het volgende:
Maar laten we niet lullen he. De meesten die hier schrijven over hun dierbaren, liggen hun dierbaren al dagen lang op bed, uit het raam te staren etc.
quote:Dat is wel een beetje kort door de bocht. Dat bipolaire mensen sneller zelfmoord plegen als ze dat stukje lezen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef Eleentje86 het volgende:
.Misschien zelfs wel een keiharde trigger als je dit leest.
quote:Nee ik bedoel niet dat mensen sneller zelfmoord ervan gaan plegen maar misschien dat ze wel erover gaan nadenken.Na AK zijn zelfmoord zijn de zelfmoorden toch ook toegenomen?Bij 113 online is het in ieder geval overdruk.Op donderdag 21 oktober 2010 18:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kort door de bocht. Dat bipolaire mensen sneller zelfmoord plegen als ze dat stukje lezen.
Misschien is het wel goed dat er taboe heerst op zelfmoord. Als het geaccepteerd is wordt de daad laagdrempeliger.
quote:Geen idee, heb je daar een bron van?Op donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef Eleentje86 het volgende:
.Na AK zijn zelfmoord zijn de zelfmoorden toch ook toegenomen?
quote:Zal nog eens kijken.Weet wel dat er een heel topic is op 113 online over hem.Maaar lees daar liever niet.Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar een bron van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |