quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is fout wat ze deed maar ik dacht altijd dat die slagbomen niet op je auto terect konden komen.
Die bordjes en kruizen staan er dus niet voor niksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:31 schreef Casos het volgende:
Die collega gaat zeker ook op de spoorbaan staan bij een file? Meestal staan er op het asfalt van die mooie witte kruizen en een bord "Gemarkeerde weggedeeltes vrij laten" en "Brug wordt op afstand bediend" zie je ook steeds vaker staan.
Op een heleboel bruggen zit geen brugwachter meer, ook bij grote bruggen niet. Dat gaat allemaal met camera's op afstandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef Salamando het volgende:
Bij zulke bruggen zal er toch altijd een brugwachter zijn?
Als het een kleine brug was met slagbomen moet je toch altijd wachten tot je er overheen kan? Geldt als een kruispunt?
Welke brug was het?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou die brug ben ik nog nooit over geweestDie ligt niet op mijn route maar idd je hebt bij bruggen van die witte kruizen en borden. Zij reed overigens over de spitsstrook, niet dat het voor de borden uit moet maken maar het blijft wel vaag. Zij zegt niet op een wit kruis te hebben gestaan.
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:01 schreef Mercer het volgende:
Ik zou de boel lekker claimen, zo'n slagboom moet beveiligd zijn dat hij niet bovenop je auto kan komen toch?
Het zijn geen camping slagbomen die automatisch terugketsen als ze bovenop je bürstner terechtkomenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:01 schreef Mercer het volgende:
Ik zou de boel lekker claimen, zo'n slagboom moet beveiligd zijn dat hij niet bovenop je auto kan komen toch?
Hier ga je toch even de mist in. Enkel een wit kruis op de weg heeft geen enkele wettelijke betekenis hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef Ivo1985 het volgende:
Bebording is overigens overbodig, want elk wit kruis op de weg betekent dat je daar je auto niet stil mag laten staan. Ook niet in een file.
hoezo dat? je mag daar niet staan. en de bellen/lichten gingen dan al 20 sec af.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:01 schreef Mercer het volgende:
paar woordjes:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Het zijn geen camping slagbomen die automatisch terugketsen als ze bovenop je bürstner terechtkomen![]()
Kruizen op de weg of niet, onder een slagboom gaan staan is nooit slim. Ik zou contact opnemen met de provincie, die gaan vaak over de brugbediening. Je moet ook wel een ontzettende oetlul zijn als brugwachter om niet op je tv schermpje te kijken en direct die slagboom omlaag doen terwijl er auto's binnen het bereik van die bomen staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |