OK:quote:
Wat is suggereren dat het wegens Geert is dat Nederland misschien niet bij de G20 aan mag schuiven dan? En dan zeggen dat Nederland is ingeruild voor Spanje, wat niet klopt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
GS nablaten is wel een beetje makkelijk
[..]
Da's niet in Zwolle! Deze wel. Zwolle!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
waar zouden we zijn zonder de trein
![]()
[ afbeelding ]
oh Gert, maar lijkt allemaal zo op elkaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet in Zwolle! Deze wel. Zwolle!
[ afbeelding ]
Ik blaat niemand na maar verkondig mijn eigen mening met mijn eigen argumenten. En het is een feit dat Spanje wel mag aanschuiven bij de volgende G20 en Nederland niet, terwijl de nederlandse economie groter is dan die van Spanje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
OK:
[..]
Wat is suggereren dat het wegens Geert is dat Nederland misschien niet bij de G20 aan mag schuiven dan? En dan zeggen dat Nederland is ingeruild voor Spanje, wat niet klopt?
Dat vind ik ook wel heel makkelijk iets roepen hoor.
En vervolgens niet even toegeven dat je ernaast zat? Kom kom.
staat daar nou een gedenkteken of zoiets, god dat is ook al zo lang geleden weer van *de Punt*, er werd een film eerverleden jaar gemaakt over de treinkaping, speelde zich ook af in een huis ( ouders dacht ik die daar woonde zoiets) nou dat huis staat hier tegenover, daar zijn de binnen opnamen gemaakt, woont een vrouwtje die had even 1500 euro er voor gehad en haar hele huis werd opnieuw geverft en gewit en ingericht.quote:
hahaha wel een goeie van jou, goedemorgen Spuitquote:
Er zal vast wel een gedenkteken staan, maar ik reed er langs met 140 km/u, hoorde alleen twee dames tegen elkaar zeggen "ow, hier is De Punt, dat was me wat hè"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat daar nou een gedenkteken of zoiets, god dat is ook al zo lang geleden weer van *de Punt*, er werd een film eerverleden jaar gemaakt over de treinkaping, speelde zich ook af in een huis ( ouders dacht ik die daar woonde zoiets) nou dat huis staat hier tegenover, daar zijn de binnen opnamen gemaakt, woont een vrouwtje die had even 1500 euro er voor gehad en haar hele huis werd opnieuw geverft en gewit en ingericht.
Denk dat ik me huis ook maar eens ga verhuren voor filmopnamen, kennen ze komen witten bij me.
De essentie van dit verhaal is dat deze man in de VS tot 25 jaar veroordeeld is, de vergelijkbare eis hier door het OM was 16 jaar, maar nee hij had het zo zwaar gehad in de VS dat die wereldvreemde rechter hier hem onmiddellijk in vrijheid heeft gesteld. Leg dat maar eens uit aan die Amerikanen die hem op video hebben staan terwijl hij in Irak bermbommen aan het plaatsen isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
GS nablaten is wel een beetje makkelijk
Vergeet niet dat als je als verdachte van terrorisme vastzit in de VS je mensenrechten gewoon opgeschort zijn. Als ik dan aan Nederland uitgeleverd kon worden in ruil voor een volledige schuldbekentenis zou ik dat ook meteen doen.
Mijn essentie was dat ie min of meer tot een bekentenis gedwongen was.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
De essentie van dit verhaal is dat deze man in de VS tot 25 jaar veroordeeld is, de vergelijkbare eis hier door het OM was 16 jaar, maar nee hij had het zo zwaar gehad in de VS dat die wereldvreemde rechter hier hem onmiddellijk in vrijheid heeft gesteld. Leg dat maar eens uit aan die Amerikanen die hem op video hebben staan terwijl hij in Irak bermbommen aan het plaatsen is
Ja hoor, hij staat zelfs op video met z'n bermbommenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn essentie was dat ie min of meer tot een bekentenis gedwongen was.
oh dus je wist het niet eens, je luisterde een gesprek af hahaha, ja die film is pas geleden uitgezonden, heb hem gezien maar was niet zo boeiend want weet er bijna niks meer van, en ja als ik ga witten geef ik wel een gilletjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zal vast wel een gedenkteken staan, maar ik reed er langs met 140 km/u, hoorde alleen twee dames tegen elkaar zeggen "ow, hier is De Punt, dat was me wat hè"
En is die film niet laatst uitgezonden op Ned2? Staat misschien nog wel op uitzendinggemist.
En als ik moet komen witten laat je het wel effe weten hè Heksie?
Hij geilt op aandacht, dat zei zelfs Al-Qaeda over hem, het is nou niet echt een type die je bermbommen laat leggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, hij staat zelfs op video met z'n bermbommen
oh die enge gozer, ja maar echt he Jian, hij filmde voor zijn lol daarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, hij staat zelfs op video met z'n bermbommen
dat zijn nou de gevaarlijkste Remlof, echt die gozer is zo fout als de pest, maar komt dus terug, heeft geen werk dus hoppa naar de sociale dienst, die maakt me toch een lange neus naar alle instantie`s.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij geilt op aandacht, dat zei zelfs Al-Qaeda over hem, het is nou niet echt een type die je bermbommen laat leggen
O ja als Al-Qaeda zegt dat ie eigenlijk onschuldig is, dan zal dat wel waar zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij geilt op aandacht, dat zei zelfs Al-Qaeda over hem, het is nou niet echt een type die je bermbommen laat leggen
En als de amerikanen een bekentenis afdwingen ga jij er maar van uit dat ie schuldig is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja als Al-Qaeda zegt dat ie eigenlijk onschuldig is, dan zal dat wel waar zijn
Echt, ik ben zo blij dat jij niet in de regering zit, man o man o manquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
En als de amerikanen een bekentenis afdwingen ga jij er maar van uit dat ie schuldig is?
Op mijn opmerking dat het te maken heeft met de Europees/Aziatische verhouding binnen de G20, reageer je met te zeggen dat Nederland is ingeruild voor Spanje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blaat niemand na maar verkondig mijn eigen mening met mijn eigen argumenten. En het is een feit dat Spanje wel mag aanschuiven bij de volgende G20 en Nederland niet, terwijl de nederlandse economie groter is dan die van Spanje.
nee nog niks, ook niet op het nieuwsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:33 schreef Marrije het volgende:
Heeft Yuri al wat van zich laten horen?
Met na afloop een drankje en een zoutje bij Beaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
Voor de liefhebbers: presentatie van het kabinet op het koninklijk bordes is om 13:15 op Politiek 24 te zien (digitaal kanaal en via de website )
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
Voor de liefhebbers: presentatie van het kabinet op het koninklijk bordes is om 13:15 op Politiek 24 te zien (digitaal kanaal en via de website )
zou ze zelf de dipsausjes in elkaar flansen, en zou ze nu in de paleiskeuken van die leuke hollandse prikkertjes duwen in de stukjes zoute haring en de kaasblokjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met na afloop een drankje en een zoutje bij Bea
Ik maak mij eigenlijk meer druk over de veel te grote invloed van het kapitaal (bedrijfsleven) op Nederland in de achtereenvolgende regeringen dan om Wilders.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we het hopen want elke dag dat dit kabinet zit is een smet op ons blazoen en schadelijk voor Nederland. Op de volgende G20 zijn we alvast niet uitgenodigd.
Dat linker treintje moet je nemen, dan kom je goed terechtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet in Zwolle! Deze wel. Zwolle!
[ afbeelding ]
ja diequote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Hoi Heks![]()
Je bedoelt van deze in de kaas?
Bij een lekker glaasje citroenjenever
Maar dan heeft Bea er wel een leuke traktatie van gemaaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Majesteit in het kader van de bezuinigingen gewoon met een zak Chipito's rondgaat ipv blokjes kaas te serveren.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan heeft Bea er wel een leuke traktatie van gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Deze bekentenis werd me afgedwongen door de Amerikanenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt minstens 48 uur voor jou
Volgens eenderde van de Nederlands-Marokkaanse jongeren is het Nederlandse rechtssysteem niet hard genoeg voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaag is de dag dat Nederland het meest rechtse kabinet ooit krijgt dat er ook nog eens alleen maar kon komen omdat het gesteund wordt door facisten
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef anufri het volgende:
[..]
Volgens eenderde van de Nederlands-Marokkaanse jongeren is het Nederlandse rechtssysteem niet
hard genoeg voor criminele leeftijdsgenoten. Dat blijkt uit een enquête van Top-X - het jongerenpanel
van EenVandaag - en Maroc.NL onder 800 jonge Marokkanen.
Zet eens een andere bril op Rem !
Of laat je haar maar weer groeien...![]()
Daar ben ik het mee eens, maar dat was m'n punt niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef anufri het volgende:
[..]
Volgens eenderde van de Nederlands-Marokkaanse jongeren is het Nederlandse rechtssysteem niet hard genoeg voor
criminele leeftijdsgenoten. Dat blijkt uit een enquête van Top-X - het jongerenpanel van EenVandaag - en Maroc.NL
onder 800 jonge Marokkanen.
Zet eens een andere bril op Rem !
Of laat je haar maar weer groeien...![]()
De KNVB is zo de lulquote:AMSTERDAM - De knieblessure van Mark van Bommel is ernstiger dan verwacht. De aanvoerder van het Nederlands elftal en Bayern München zou drie weken uitgeschakeld zijn, maar na onderzoek lijkt hij langer langs de kant te zitten.
En terecht! Spelers worden door de clubs betaald en dat zijn ook degenen die voor alle narigheid en kosten opdraaien als spelers geblesseerd terugkomen.quote:
Dat heb ik ook eens gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ha, mijn buurman draaide een cd die ik ook heb. Ik heb toen dezelfde opgezet maar dan 2 seconden eerder
Het is daar nu stil. Het moet toch een vreemde gewaarwording zijn om je eigen muziek als echo te horenquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is daar nu stil. Het moet toch een vreemde gewaarwording zijn om je eigen muziek als echo te horen
Ok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef AryaMehr het volgende:
Busstation Zwolle gaat overigens naar de achterkant van het treinstation.
Spanjaarden, zeker?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef hondjes het volgende:
Twee uur op Gemeentehuis.gezeten.
En omdat zo zooooooooooooooooooooo stom zijn , kan ik opnieuw een andere procedure in werking zetten en zijn we weer 7 maanden verder...........
Ik zou 'm niet durven tegen te spreken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij wil verder als sporter, en heeft zich zelf teruggetrokken uit 't team. Wat een raar tegenstrijdig verhaal.
Ik weet niet of ik het geloof want ik viel in slaap voordat ik de helft had gelezen, op kantoor, achter mijn bureau.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:24 schreef beequeen het volgende:
Verklaring van Y. van Gelder.
Bron: De Televaag.
Ik geloof dit verhaal wel.
Waarom niet, hij is nog kleiner dan Huubquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet durven tegen te spreken.
Gewoon een lijntje nemen, kikker je helemaal van op, kan je er gewoon weer 24 uur onafgebroken tegenaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het geloof want ik viel in slaap voordat ik de helft had gelezen, op kantoor, achter mijn bureau.![]()
Ik heb vannacht dan ook maar een uurtje of 3 geslapen
En dan mag ik over een paar weken voor een tijdje naar Schotlandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon een lijntje nemen, kikker je helemaal van op, kan je er gewoon weer 24 uur onafgebroken tegenaan
Ja, het is een lap tekst, maar ik denk dat meneer Gootjes een grote fout gemaakt heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet of ik het geloof want ik viel in slaap voordat ik de helft had gelezen, op kantoor, achter mijn bureau.![]()
Ik heb vannacht dan ook maar een uurtje of 3 geslapen
Maar hij is nog gespierder dan Lieke.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom niet, hij is nog kleiner dan Huub![]()
Dat hij niet erkende dat hij verslaafd was maakt het voor mij ook moeilijk hem nu te geloven. Dat hij nu zegt dat hij door neerslachtigheid bijna weer teruggevallen was in z'n oude gewoontes zegt mij dat hij wel degelijk verslaafd was.quote:Ik geloof 'm ook niet. Ik heb gezien hoe hij in dat interview ontkende dat hij verslaafd was, "dat was te zwaar, het was gewoon een misstap of een paar misstappen" Kennis van mij zat ooit in dezelfde kliniek in Schotland, daar ga je dus heen om geholpen te worden als je verslaafd bent!
"af en toe", zijn de toverwoorden, maar met cocaïne is dat op de langere termijn meestal toch wel een probleem, ik zou gewoon lekker powernappie achter m'n bureau doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan mag ik over een paar weken voor een tijdje naar Schotland![]()
2 jaar geleden had ik een tijdens werktijd snuivende collega, tja wat is dan beter? In slaap vallen tijdens je werk of af en toe een snuifje nemen op het toilet?
De oorzaak van mijn slapeloze nacht is een leukequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het is een lap tekst, maar ik denk dat meneer Gootjes een grote fout gemaakt heeft.
Waarom heb je maar zo kort geslapen? Btw, join the club. Ik zat vanochtend om 6 uur al beneden, ins blaue hinein zu schauen.
Inderdaad, mijn inmiddels ex-collega bleek ook een dagelijkse snuiverd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
"af en toe", zijn de toverwoorden, maar met cocaïne is dat op de langere termijn meestal toch wel een probleem, ik zou gewoon lekker powernappie achter m'n bureau doen
Ik háát coke-gebruikende collega's. Ze komen fris binnenlopen, zijn euforisch blij dat ze die dag met je mogen werken maar gedurende de ochtend verander je in hun ogen in de meest achterlijke klootzak die ze ooit hebben meegemaakt. Na de lunch gaan we weer fris aan de slag en gaan we met z'n allen de wereld veranderen terwijl de gebruiker hulp blijft inroepen over zaken die al lang gedaan zijn of dingen te zoeken die voor hem/haar op het bureau liggen om aan het eind van de middag weer met een oorlogsverklaring te eindigen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Deisyy het volgende:
2 jaar geleden had ik een tijdens werktijd snuivende collega, tja wat is dan beter? In slaap vallen tijdens je werk of af en toe een snuifje nemen op het toilet?
Leuk toch, lol met je zussen? Een goede reden om wakker te liggen en vandaag brak te zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef Deisyy het volgende:
De oorzaak van mijn slapeloze nacht is een leukeIk had gisteravond met mijn zussen afgesproken en was pas om 1 uur vannacht thuis. We hebben zo ontzettend veel lol gehad, ik ben in tijden niet zo gelachen en door de rest van de nacht werkte te adrenaline nog een beetje na. Plus dat Donald verkouden is daardoor lag te snurken als een dolle
![]()
Ik ben er om half 6 maar uit gegaan en heb lekker het één en ander in huis gedaan voordat ik naar mijn werk ging
Als je het geluk hebt dat de gebruiker op de afgesproken tijd op kantoor is, want regelmatig kwam ze te laat met de meest vreemde excuses of kwam helemaal niet opdagen om zich tegen 12 uur pas ziek te melden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik háát coke-gebruikende collega's. Ze komen fris binnenlopen, zijn euforisch blij dat ze die dag met je mogen werken maar gedurende de ochtend verander je in hun ogen in de meest achterlijke klootzak die ze ooit hebben meegemaakt. Na de lunch gaan we weer fris aan de slag en gaan we met z'n allen de wereld veranderen terwijl de gebruiker hulp blijft inroepen over zaken die al lang gedaan zijn of dingen te zoeken die voor hem/haar op het bureau liggen om aan het eind van de middag weer met een oorlogsverklaring te eindigen.
Donald stuur ik vanavond met een grog naar de slaapkamer op zolderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk toch, lol met je zussen? Een goede reden om wakker te liggen en vandaag brak te zijn.
Arme Donald, geef hem een lekkere grog als je thuiskomt. Trusten.
Ik had eens een collega die "supporter" van FC Twente was. Die zat vaak op maandagochtend nog in een politiecel. Verder een hele normale jongenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het geluk hebt dat de gebruiker op de afgesproken tijd op kantoor is, want regelmatig kwam ze te laat met de meest vreemde excuses of kwam helemaal niet opdagen om zich tegen 12 uur pas ziek te melden.
Dan moet je zijn neus volstoppen met cocaïnequote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De oorzaak van mijn slapeloze nacht is een leukeIk had gisteravond met mijn zussen afgesproken en was pas om 1 uur vannacht thuis. We hebben zo ontzettend veel lol gehad, ik ben in tijden niet zo gelachen en door de rest van de nacht werkte te adrenaline nog een beetje na. Plus dat Donald verkouden is daardoor lag te snurken als een dolle
![]()
Ik ben er om half 6 maar uit gegaan en heb lekker het één en ander in huis gedaan voordat ik naar mijn werk ging
Dat kost me handel vol klauwenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je zijn neus volstoppen met cocaïne
Het is dat er in Zuid-Frankrijk op me gerekend wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Damn, wat is het teringdruk![]()
Nog één dag beulen en dan maar een week herfstvakantie![]()
Nog iemand hier die zin heeft in een date of BBQ?![]()
BBQ is altijd gesjellugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Damn, wat is het teringdruk![]()
Nog één dag beulen en dan maar een week herfstvakantie![]()
Nog iemand hier die zin heeft in een date of BBQ?![]()
Ik heb maar weer een oude smilie uit de kast gehaaldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:50 schreef demins het volgende:
Verdomme, ik gelóóf die Yuri van Gelder!![]()
Die is veel te dom om zo goed te liegen...
Tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lord van de ringen doet tegenwoordig ook in lijnen!
Ik heb alleen de babi-pangang geproefd van de nieuwe smaken, en vond t niet bijzonder....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
hahahaa, maar misschien heeft Trix Noek gebeld om te vragen waar die Joppiechips te koop is.
Om half 9 ook een voorstelronde van de nieuwe ministers op de NOS, keuzesquote:Als je een krent bent, koop je rozijnen in plaats van druiven. De gedroogde druif is immers stukken goedkoper dan zijn verse broer. Voor de prijs van een trosje uit de Super krijg je vijfentwintig keer zoveel rozijnen.
Hoe kan dat nou, vroeg een rekenwonder aan de Keuringsdienst. Die rozijnen moeten ook nog lang zonnebaden, terwijl de druif alleen maar geplukt hoeft te worden. De Keuringsdienst van Waarde pakt het telraam erbij en gaat op zoek naar het geheim achter de waardevermindering van de droge druif.
Donderdag 14 oktober, 20.25u, NED3.
Mijn dochter gaat maandag met school naar Parijs met de Thalys,die gaat wel snel, mij een beetje te snel.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef hondjes het volgende:
Zitten we nu nog steeds op station Zwolle..
Gaat lekker snel..
Maar daarvan merk je niet eens dat ie snel gaat!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat maandag met school naar Parijs met de Thalys,die gaat wel snel, mij een beetje te snel.....
Ja oke , zelf ziet ze het ook helemaal zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar daarvan merk je niet eens dat ie snel gaat!
Hihiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Jian het volgende:
Ja, ja ja, betrapt![]()
[ link | afbeelding ]
INDERDAAD DAT ZAL HEM LEREN! ALTIJD WASSEN MET VLOEIBAAR WASMIDDEL!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Jian het volgende:
Ja, ja ja, betrapt![]()
[ link | afbeelding ]
Ik kan er niks van zien, maar druiven hebben meer volume en gewicht dan rozijnen hè, daar zal het 'm wel in zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om half 9 ook een voorstelronde van de nieuwe ministers op de NOS, keuzes.
Noem jij Pietje nu een gierige krent?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er niks van zien, maar druiven hebben meer volume en gewicht dan rozijnen hè, daar zal het 'm wel in zitten
Ja dat kan je wel zeggen.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Jian het volgende:
Ja, ja ja, betrapt![]()
[ link | afbeelding ]
Of een verschraald verzuurd druifje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Noem jij Pietje nu een gierige krent?
Welnee, ík ga gewoon gezellig bier met hem drinken zaterdagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Noem jij Pietje nu een gierige krent?
Een kriekje? of een dropbiertje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ík ga gewoon gezellig bier met hem drinken zaterdag
Je kent me idd slechtquote:
Jij zei laatst zelf een keertje dat je het op had.quote:
das rosé toch ook....Alleen mietjes gaan janken dat het niet echt isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
Piet drinkt echte mannen-bier hoor!
Ik wil 'm graag geloven!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:50 schreef demins het volgende:
Verdomme, ik gelóóf die Yuri van Gelder!![]()
Die is veel te dom om zo goed te liegen...
Gewone rose, mutsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij zei laatst zelf een keertje dat je het op had.
En verder ken ik je idd slecht...maar dat is ook wel logisch
Dat moet je niet tegen Laysa schreeuwen maar tegen degene die achter de bar staat!quote:
Rechtse directe ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Noem jij me nog maar eens een keer een muts als ik tegenover je sta...ventje
Geen idee...Pietje begonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Gert het volgende:
Waar komt dat "directe" eigenlijk vandaan, bij het slaan?
Kun je ook indirect slaan dan? Via de muur of zo, dat je vuist terugveert tegen iemands achterhoofd?
Dat de vuist de kortste weg naar z'n doel aflegt itt tot bijvoorbeeld een rechtse hoek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Gert het volgende:
Kun je ook indirect slaan dan? Via de muur of zo, dat je vuist terugveert tegen iemands achterhoofd?
Soort van 'om' de verdedigende houding heen? Ipv ertussendoor, zo begreep ik 't altijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Gert het volgende:
Zo nu en dan blief ik het ook welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekker joh, als je echt dorst hebt of als t warm is, trouwens altijd wel lekker.....![]()
Liever een directe dan een flinke hoek!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat de vuist de kortste weg naar z'n doel aflegt itt tot bijvoorbeeld een rechtse hoek.
Gewoon, beetje mellow fetish..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of nee, Oh oh Cherso is d'rop!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Sneaky, zoals Brian in DGKquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Gert het volgende:
Ik vind oh oh cherso niet leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon, beetje mellow fetish..
[ afbeelding ]
Of nee, Oh oh Cherso is d'rop!
Nee, een stoot in een directe lijn. Andere stoten hebben een beweging van buiten naar binnen of beneden naar boven et cetera.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soort van 'om' de verdedigende houding heen? Ipv ertussendoor, zo begreep ik 't altijd.
Wou je een directe of een hoek?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een stoot in een directe lijn. Andere stoten hebben een beweging van buiten naar binnen of beneden naar boven et cetera.
Topic-report: Ik word bedreigd! Pietje!quote:
quote:
Ja ik heb t ook gevolgd, en vond t ook hartverwarmend.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
Toch wel gaaf hè, om nog even op het journaal terug te zien dat alle 33 mijnwerkers van zo diep onder de grond konden worden gered. Geweldige prestatie, en iets om trots op te zijn.
Ja dit is vast eenmosterd na de maaltijd-opmerking maar ik vond het mooi!
Het zijn allebei krenten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om half 9 ook een voorstelronde van de nieuwe ministers op de NOS, keuzes.
In de pap?quote:
Hexke!quote:
yes, ze zijn er vandoor, was gezellig ach is ook zo een lieverd me zusje&zwagerquote:
ghehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
yes, ze zijn er vandoor, was gezellig ach is ook zo een lieverd me zusje&zwager
en je raad het al, wat aten we, rijst,chinese kool en hete kipja ook mijn zus vraagt steeds als ze hier komt eten of ik het maak.
Dank.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de pap?![]()
Over pap gesproken, gefeliciteerd en ook voor de aanstaande mam
Hoi Heksie....Ga je dat ook voor Remlove maken als ie bij je gaat witten en verven etc.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
yes, ze zijn er vandoor, was gezellig ach is ook zo een lieverd me zusje&zwager
en je raad het al, wat aten we, rijst,chinese kool en hete kipja ook mijn zus vraagt steeds als ze hier komt eten of ik het maak.
Geen ideequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, de ministers aan tafel. Heb ik iets gemist?
Zo noemt Laysa me piemel!quote:
Gadverdamme Remlof wil het geveltje van Hexje witten zekers?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoi Heksie....Ga je dat ook voor Remlove maken als ie bij je gaat witten en verven etc.....
quote:
huh noemt ze je piemelmoos garnaaltje, nou ja zeg vind niet dat ze 27 cm als een garnaaltje kan bestempelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo noemt Laysa me piemel!![]()
[..]
Gadverdamme Remlof wil het geveltje van Hexje witten zekers?
Alles onder de 30 cm hier telt niet meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh noemt ze je piemelmoos garnaaltje, nou ja zeg vind niet dat ze 27 cm als een garnaaltje kan bestempelen
enwordt me geveltje gewit
Nou ja gewit! Remlof laat remsporen achter!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh noemt ze je piemelmoos garnaaltje, nou ja zeg vind niet dat ze 27 cm als een garnaaltje kan bestempelen
enwordt me geveltje gewit
herfst? het wordt gelijk winterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het positieve aan de herst is de herstbok.
Na 't weekend nachtvorst iddquote:
Zoek je handschoentjes maar op...anders vries je maandag nog van je fietsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na 't weekend nachtvorst idd.
En dat heeft op mij betrekking, omdat ?quote:
Bah.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na 't weekend nachtvorst idd.
oh, nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat heeft op mij betrekking, omdat ?
Daar krijg je zo'n vrolijke rode neus van, en rode orenquote:
En vrolijk bevroren haar als ik naar mijn werk fiets.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar krijg je zo'n vrolijke rode neus van, en rode oren.
Kut hè.quote:
Jij zoekt vast nog steeds naar de KVP op het stembiljetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat heeft op mij betrekking, omdat ?
FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij zoekt vast nog steeds naar de KVP op het stembiljet
RKSP!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij zoekt vast nog steeds naar de KVP op het stembiljet
Ja niet tof en het contrast is iets te groot, aangezien ik zaterdag nog op het strand lag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut hè.
Heb de zomer nog half in de bol.
Maarrrrrrrrr toch.. ik voel héél in de verte ook wel weer iets van verlangen naar kou, en dan vooral naar de warmte binnen na de kou buiten. Die is zo knus. Haardje aan... och.![]()
( al zou ik metéén ruilen hoor, als Zuid-Spanje ons weer wilde hebben en wij de hunne mochten.)
Wel leuk om te volgen hè.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker leuk, vooral omdat 't zo ontspannen is. En dat in zo'n spannend kabinet, straks wordt 't nog wat.
Ik hoop van wel voor je! Alles wat er bij mij wegbezuinigd wordt kom ik bij jou incasseren!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker leuk, vooral omdat 't zo ontspannen is. En dat in zo'n spannend kabinet, straks wordt 't nog wat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoop van wel voor je! Alles wat er bij mij wegbezuinigd wordt kom ik bij jou incasseren!
Jij hoeft zeker nooit de bonte was te doen? Allemaal bruinhemden zeker?quote:
Simpel toch? Nagaan welke leerlingen doorgaan naar een hogere opleiding. (en die ook afmaken eventueel)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Marja weet ook niet hoe ze die leraren nou gaat belonen naar prestatie, dat wordt wat. Iets met een maaiveld.
En hoe meet je daar de prestatie van de leraar aan? Het is gemakkelijker een kind van rijke ouders van Nederlandse komaf te sturen naar een universiteit dan een kind van arme ouders die het Nederlands zelf niet machtig zijn? Wil je dan de leraren juist gaan belonen die al werkzaam zijn met de meest kansrijke kinderen in de meest kansrijke omgeving? Zo simpel lijkt mij dat niet hoor, belonen naar prestatie!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Simpel toch? Nagaan welke leerlingen doorgaan naar een hogere opleiding. (en die ook afmaken eventueel)
en beloon je daar dan de hele school voor? of alleen de docenten die t laatste jaar doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Simpel toch? Nagaan welke leerlingen doorgaan naar een hogere opleiding. (en die ook afmaken eventueel)
Marktwerking zeker? Elke leraar aanstellen als kleine ondernemer of aandeelhouder van het gehele bedrijf (de scholengemeenschap). Dergelijke fratsen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
en beloon je daar dan de hele school voor? of alleen de docenten die t laatste jaar doen?
De hele school natuurlijk, dan werkt die school meteen de rotte appels eruitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
en beloon je daar dan de hele school voor? of alleen de docenten die t laatste jaar doen?
precies. is een kansloos idee imoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Marktwerking zeker? Elke leraar aanstellen als kleine ondernemer of aandeelhouder van het gehele bedrijf (de scholengemeenschap). Dergelijke fratsen?
ah de hele schoolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De hele school natuurlijk, dan werkt die school meteen de rotte appels eruit
ah moeilijke scholen zouden niet moeten bestaan? ken jij t onderwijs een beetje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
Moeilijke scholen? die zouden zoiezo niet moeten bestaan.
Iedere werknemer wordt naar prestatie beloond, waarom zou dat op een school anders moeten zijn?
Laat ze anders maar gewoon een lijst op internet aanmaken met pros en cons v/d scholen
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah de hele school
maar dat betekent dan ws dat de moeilijke scholen al meteen kansloos zijn
gaan alle goede leerkrachten van moeilijke scholen dan niet meteen weg bij die scholen om naar een school te gaan met betere resultaten. volgens jouw meting dan
Wordt eens wakker: die scholen bestaan wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
Moeilijke scholen? die zouden zoiezo niet moeten bestaan.
Iedere werknemer wordt naar prestatie beloond, waarom zou dat op een school anders moeten zijn?
Laat ze anders maar gewoon een lijst op internet aanmaken met pros en cons v/d scholen
En DK; inkomens van ouders zouden natuurlijk niet uit mogen maken net als de intelligentie v/d leerlingen
hahahaaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik door Rutte oh oh Cherso gemist, hij kan echt te ver gaan.
Pistool op zak? politie inschakelen en leerling pertinent van school verwijderen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ah moeilijke scholen zouden niet moeten bestaan? ken jij t onderwijs een beetje?
scholen waar ouders met een pistool op school verhaal komen halen?
waarom dat in t onderwijs anders zou moeten zijn? omdat je in t onderwijs met een heel ander product te maken hebt
omdat resultaten in t onderwijs niet zo direct meetbaar zijn als bij andere dingen
omdat je in t onderwijs ook te maken krijgt met kinderen met een iq van 80 en dus ook meetellen volgens jouw manier van meten of een docent wel of niet goed is.
En dan verwijder je die leerling uit die school en dan? Verhuizen naar een andere school? Dat is het verhuizen van het probleem. Je kan immers iemand niet permanent van een school verwijderen. Er geldt immers een wettelijke leerplicht. Nogmaals iets over wakker worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pistool op zak? politie inschakelen en leerling pertinent van school verwijderen.
Speciaal onderwijs zal ook anders beoordeeld moeten worden.
Resultaten zijn de beoordeling van de leerlingen en ouders.
iq 80 = speciaal, uitzondering dus
hehehehquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pistool op zak? politie inschakelen en leerling pertinent van school verwijderen.
Speciaal onderwijs zal ook anders beoordeeld moeten worden.
Resultaten zijn de beoordeling van de leerlingen en ouders.
iq 80 = speciaal, uitzondering dus
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
heheheh
leef jij in een utopie ofzo?
en iq 80 is speciaal? dus niet.
die zitten dus ook gewoon op de normale scholen
maar goed we stoppen dus alle kinderen die een school een minder resultaat geven in het speciaal onderwijs. zo hebben alle scholen een goed resultaat, krijgt iedereen een bonus?
zoiets?
ga ff rondkijken in t onderwijs, want volgens mij heb jij echt geen flauw idee hoe t in t onderwijs werkt
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ja of als we uitgeluld zijn met feiten
Ik ben nog lang niet uitgelult, maar zo ga ik geen discussie voeren iig, zoek maar een ander slachtofferquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ja of als we uitgeluld zijn met feiten
Zijn we t met zijn allen tenminste ergens over eens!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uitgelult, maar zo ga ik geen discussie voeren iig, zoek maar een ander slachtoffer
maar jij hebt een beeld van t onderwijs die gewoon niet klopt met zoals t is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uitgelult, maar zo ga ik geen discussie voeren iig, zoek maar een ander slachtoffer
Prima, kom dan met oplossingenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn we t met zijn allen tenminste ergens over eens!
jammer is dat soms he, heb ik ook wel eens op fok, wil je best over iets discussiëren maar dan slaat iemand een toon aan waarvan je echt denkt ja doei daar heb ik geen zin in, terwijl het voor die ander heel normaal is om op die manier te babbelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben je 4 aan het kijken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
jammer is dat soms he, heb ik ook wel eens op fok, wil je best over iets discussiëren maar dan slaat iemand een toon aan waarvan je echt denkt ja doei daar heb ik geen zin in, terwijl het voor die ander heel normaal is om op die manier te babbelen.
Nee, mn man is thuis en ik mag niet én de computer én de tv bezettenquote:
Vooral als ze daar zelf direct of indirect belang bij hebbenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
jammer is dat soms he, heb ik ook wel eens op fok, wil je best over iets discussiëren maar dan slaat iemand een toon aan waarvan je echt denkt ja doei daar heb ik geen zin in, terwijl het voor die ander heel normaal is om op die manier te babbelen.
Waarom zou ik? Oplossing voor wat? Het belonen naar prestatie van leraren? Daar begon Pietje over. Ik kan mij niet herinneren om ergens beweerd te hebben dat ik daar voorstander van was/ben.quote:
oh wie heeft er dan welk belang bij?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vooral als ze daar zelf direct of indirect belang bij hebben
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, mn man is thuis en ik mag niet én de computer én de tv bezettenDus dat kijk ik morgen terug op de computer, niks verklappen
Tv-tuner in de pc zetten! Dan kan je de computer bezet houden en blijft de tv niet bezetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, mn man is thuis en ik mag niet én de computer én de tv bezettenDus dat kijk ik morgen terug op de computer, niks verklappen
ik heb familie in t onderwijs werken zegt mij al genoeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
oh wie heeft er dan welk belang bij?
lol jij bent echt een nitwitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik heb familie in t onderwijs werken zegt mij al genoeg.
Hadden ze maar een vak moeten gaan leren ipv de moraal ridder uit te gaan hangen
En dat is tevens het laatste dat ik erover zeg
ja dat is het meestal, daarom kijk ik het ook liever overdagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn mondje blijft dicht...tis wel spannend
...Veel kijkplezier morgen
dat ken ik niet, misschien dat ik es googlequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tv-tuner in de pc zetten! Dan kan je de computer bezet houden en blijft de tv niet bezet
oh en dat vak dat ze hadden moeten lerenquote:[
b]Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef HiDiHo het volgende:[/b]
[..]
ik heb familie in t onderwijs werken zegt mij al genoeg.
Hadden ze maar een vak moeten gaan leren ipv de moraal ridder uit te gaan hangen
En dat is tevens het laatste dat ik erover zeg
Ja dat herken ik...de dagen vliegen voorbijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat is het meestal, daarom kijk ik het ook liever overdag![]()
Druk programma morgen dus ik kom er misschien niet eens echt aan toe. . .voor je het weet is het weer avond
zo ben ik daar wel aan begonnen inderdaad. Tijdens mn studie (en dan m.n. stage) waren die idealen snel weg. Toen maar iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ja mensen met idealen, die bestaan ook in t onderwijs.
http://www.kijktvonline.nl/quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ken ik niet, misschien dat ik es google
kan idd. zie ik ook vaak gebeurenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo ben ik daar wel aan begonnen inderdaad. Tijdens mn studie (en dan m.n. stage) waren die idealen snel weg. Toen maar iets anders gaan doen.
quote:
niet goed???? ik las Marije en dacht ook ff google, maar is dus niks??/quote:
Weenie! Maar dat kan natuurlijk ook als het werktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet goed???? ik las Marije en dacht ook ff google, maar is dus niks??/
weet het niet, staat wel gratisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weenie! Maar dat kan natuurlijk ook als het werktAls het voor gratis en noppes is!
Heerlijk gefietst, geen vuiltje aan de lucht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:31 schreef remlof het volgende:
Goeieviezevunzigeregenachtigevrijdagmorgen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Heks, mn stoel is er niet![]()
![]()
![]()
Moest besteld worden, duurt 2 weken. En met een klein beetje mazzel heb ik 'm dinsdag. Maar denk het niet.
Behang is ook besteld, komt donderdag
Ah jawel, maar ik was er wel even zuur van!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, nog 2 weken dromen waar je hem gaat zetten, nog 2 weken je er op verheugen is ook best een fijn gevoel.
en behang donderdag kan je niet gewoon de rollen die je uit hebt gezocht gelijk meenemen uit de winkel, of heb je internetbahang gekocht.
ja daarom spaar ik ook nog even door voor een kast, en dan hoppa alles tegelijk, mijn zus was gister hier ook die zei ook al, niet doen die rode muur is een te koude kleur dus het wordt een leuk behangetje (nog steeds jou schuld hahaha) ja ben reuze benieuwt naar je foto`s.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah jawel, maar ik was er wel even zuur van!
Nee, geen internetbehang, maar wel tof. Hadden ze niet op voorraad maar dat wist ik wel.
Ik maak wel een foto van het totaal plaatje. Over een paar weken!
Ook leuk, alles in 1x. Behalve de kast dan. Daar moet ik even voor sparen.
Een jaar ofzo
Wij zijn er de laatste keer dat we in Drenthe waren nog naar op zoek geweest.... maar niets bijzonders gezien qua gedenkteken ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat daar nou een gedenkteken of zoiets, god dat is ook al zo lang geleden weer van *de Punt*, er werd een film eerverleden jaar gemaakt over de treinkaping, speelde zich ook af in een huis ( ouders dacht ik die daar woonde zoiets) nou dat huis staat hier tegenover, daar zijn de binnen opnamen gemaakt, woont een vrouwtje die had even 1500 euro er voor gehad en haar hele huis werd opnieuw geverft en gewit en ingericht.
Denk dat ik me huis ook maar eens ga verhuren voor filmopnamen, kennen ze komen witten bij me.
Goedemorgen Leandraquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zijn er de laatste keer dat we in Drenthe waren nog naar op zoek geweest.... maar niets bijzonders gezien qua gedenkteken ofzo.
Overigens zijn er twee treinkapingen geweest, de locatie van de andere kaping (die bij Wijster, dec 1975) was zo ongeveer te zien vanuit het huis waar ik geboren ben, alleen woonden wij er toen al niet meer.
Ik wil wel een beetje de sfeer verzieken met m'n gezeur?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:13 schreef Gert het volgende:
Het is wel een sááie vrijdag hè, of ligt dat nou aan mij?
Ik ben benieuwd hoeveel er lid waren van Minerva.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef hondjes het volgende:
Ze hebben bijna allemaal in Leiden gestudeerd.
Ja, doe eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje de sfeer verzieken met m'n gezeur?
Doe maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OK. Maakt niet uit wát, maar doé wat!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie niet.... ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen, want als je alleen naar prestatie kijkt dan zou een duur particulier instituut als Blankestijn dus uiteindelijk enorme bonussen moeten kunnen krijgen....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vooral als ze daar zelf direct of indirect belang bij hebben
Ik zie liever gewoon goed onderwijs zonder slechte scholen of leraren
En ban dan eens als ze zó achterlijk doet, je kan het!quote:
Nee, die is al opgerot om dat ding uit te poepen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Maakt niet uit wát, maar doé wat!
Loopt die zwangere zeug weer te zeiken om vrije dagen?![]()
Ik kom wel weer terug als de thee op is.quote:
Kom op, dat kan je veel beterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die is al opgerot om dat ding uit te poepen.
[..]
Ik kom wel weer terug als de thee op is.
Ja, nee, maar ik ben niet in de stemming.quote:
Je leeft helemaal met 'r mee hè!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die is al opgerot om dat ding uit te poepen.
[..]
Erge dierenbeul! Vogelhater!quote:
Je moet toch ergens een lijn trekkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin nou niet weer over die streep he?
Ik denk dat het hem niet gaat worden vandaagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Erge dierenbeul! Vogelhater!![]()
Hmm.. nee dit is 'm ook niet hè.
Nee!quote:
Ik heb nog wel wat speculaas.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem niet gaat worden vandaag![]()
Zal ik maar een pot groene thee gaan zetten?
Doe ik er een volkorenbiscuitje bij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem niet gaat worden vandaag![]()
Zal ik maar een pot groene thee gaan zetten?
Is dat een coffeeshop?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kent iemand de Primark? In Rotterdam?
Google kent hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Yep. Dat is een mix van H&M, Zara en C&A. Spotgoedkope kleding en accessoires zoals schoenen, tassen, paraplu’s, kleding, lingerie en woonaccessoires. Primark is alle dagen geopend, ook op alle zondagen. (Niet op feestdagen)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Dat is een mix van H&M, Zara en C&A. Spotgoedkope kleding en accessoires zoals schoenen, tassen, paraplu’s, kleding, lingerie en woonaccessoires. Primark is alle dagen geopend, ook op alle zondagen. (Niet op feestdagen)
Kunnen we lekker soppenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee!![]()
[..]
Ik heb nog wel wat speculaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |