Gewoon opwarmen. Magnetron of pannetje water op het fornuis.quote:
dat dusquote:
Bewaren, daar zit statiegeld op namelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Is dat rode omhulsel ook eetbaar?
Rode omhulsel? Dat is de worst.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef Speedwave het volgende:
[..]
Bewaren, daar zit statiegeld op namelijk.
Nee, dat is er alleen om de boel bij elkaar te houden. Het doorzichtige omhulsel (lijkt op plastic, zit eetbare inkt op geprint) is helemaal biologisch en is dus wel te eten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Of je gaat er even serieus op in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Rode omhulsel? Dat is de worst.
ik vind m wel grappigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
Troll wordt getrolled. Je bent de slechtste troll ooit.
Nee! zoals al eerder gezegd: dat is alleen om het vlees bij elkaar te houden. Je kan er behoorlijk ziek van worden als je het wel opeet! Bij sommige merken zit er inderdaad statiegeld op en kan je het weer inleveren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Maar de worst die ik bij de hema heb gehaald was toch net iets lekkerder.
En dat over de rode omhulsel: het voelt alsof je elastiek in je mond hebt, is het nou eetbaar of niet?
tuurlijk, goed kauwen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Maar de worst die ik bij de hema heb gehaald was toch net iets lekkerder.
En dat over de rode omhulsel: het voelt alsof je elastiek in je mond hebt, is het nou eetbaar of niet?
Staat er niet op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:27 schreef Socios het volgende:
Lees de bereidingswijze op de verpakking.
Maar wat bedoel je precies met verpakking? de plastic verpakking of de rode omhulsel waar ik het over heb?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:27 schreef eucalyptus het volgende:
Je vult een pannetje met water en gooit die worst (inclusief verpakking) erin. En nu wachten tot-ie warm is.
Of: in de magnetron. (dit wel zonder verpakking)
Het hoeft niet meer worden bereid, hij is al klaar. Moet alleen nog warm worden.
Het rode omhulsel is statiegeld waard zoals ik al eerder zei, de plastic verpakking kun je gewoon opeten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je precies met verpakking? de plastic verpakking of de rode omhulsel waar ik het over heb?
Kijk wel even uit hoe je het verwoordt. Straks denkt de TS nog dat plastic eetbaar is, wat niet het geval is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:31 schreef Speedwave het volgende:
[..]
Het rode omhulsel is statiegeld waard zoals ik al eerder zei, de plastic verpakking kun je gewoon opeten.
Anaal inbrengen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
Eve serieus mensen wat moet ik nou doen?
Maar als ik die rode omhulsel wil removen, moet ik eerst door de gelatine-extract?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Kijk wel even uit hoe je het verwoordt. Straks denkt de TS nog dat plastic eetbaar is, wat niet het geval is.
De doorzichtige verpakking die op plastic LIJKT is gewoon eetbaar. Het is een soort gelatine-extract wat door een thermisch proces heel stug is geworden.
Inderdaad. Die worsten worden massaal geproduceerd, daarbij houden ze nog geen rekening met de eetbare verpakkingen van tegenwoordig. Het zal niet lang meer duren voordat dat rode omhulsel afgeschaft zal worden en je alleen de gelatine-verpakking en eetbare worst hebt. Er zijn trouwens nog een paar producenten die gewone plastic verpakkingen gebruiken (en het rode omhulsel niet zo erg is, je moet toch de oneetbare verpakking al verwijderen) maar dan staat er duidelijk op het plastic dat het niet eetbaar is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Maar als ik die rode omhulsel wil removen, moet ik eerst door de gelatine-extract?
Dit komt omdat jij je bij kleine piemels beter op je gemak voelt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Staat er niet op.
En ik lees net dat de rode omhulsel de darmen van een varken zijn![]()
Dat ga ik dus niet eten.
Wat ik wel vreemd vind is dat Knakworstenomhulsel ook uit darmen bestaat en die eet ik wel gewoon op?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dit komt omdat jij je bij kleine piemels beter op je gemak voelt.
Dit wordt veroorzaakt door kuddegedrag jij voelt je nou eenmaal meer op je gemak bij je eigen soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoax, dat plaatje is van de AHquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
I hep dus gekookte worst van de aldi gekocht, omdat ik het lekker vind, maar nu weet ik niet hoe ik het moet bereiden, dus hoe bereid ik het?
Het gaat om dit ding:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
kan trouwens ook aan mij liggen.. maar er zit een AH logo op je foto
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Kijk wel even uit hoe je het verwoordt. Straks denkt de TS nog dat plastic eetbaar is, wat niet het geval is.
De doorzichtige verpakking die op plastic LIJKT is gewoon eetbaar. Het is een soort gelatine-extract wat door een thermisch proces heel stug is geworden.
Eieren in koud water op het vuur zetten, wanneer het water kookt 5 minuten aanhouden voor een zacht ei en 6 tot 7 minuten voor hard gekookt eitje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Heeft iemand hier nog een recept voor gekookte eieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |