Je hoeft in ieder geval niet meer na te denken over wat je gaat eten vanavondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Het is weer eens een rommelige soepkippendag...
Bah...
whehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet meer na te denken over wat je gaat eten vanavond
de mijne gaat dadelijk beginnenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Kuukske het volgende:
M'n werkdag zit er alweer bijna op. Dus ik ga zo maar es. Whoehoei.
ik denk soepkipquote:
Whehehe, nee, gebakken aardappeltjes met saucijzen.quote:
Je kindjes moeten gezond eten hoor, daar horen echt wel groentes bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe, nee, gebakken aardappeltjes met saucijzen.
Ik had geen zin om groente warm te maken
die hadden al gegeten. Ze waren met z'n allen aan het collecteren voor de brandwondenstichting en ik was zoals gewoonlijk weer eens laat thuisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kindjes moeten gezond eten hoor, daar horen echt wel groentes bij.
Dat heb ik ook!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:33 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, Your musical compatibility with Kuukske is Medium. m.a.w. jij hebt een rare smaak.
Zelfde compatibility maar zie genoeg overeenkomsten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:33 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, Your musical compatibility with Kuukske is Medium. m.a.w. jij hebt een rare smaak.
Ik ben Low met jouquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfde compatibility maar zie genoeg overeenkomsten.
http://www.lastfm.com/user/qu63quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Waar halen jullie die wijsheid vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |