Ik zit te wachten tot Mary en een Shirley Bassey nummer eruit gaat knallen. Ik vind haar wel erg goed.quote:
Ah okay, kaartjes voor Adam liggen al klaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is ook precies wat ik bedoel. Adam is tweede geworden, maar heeft een veel betere carrière gekregen ondanks dat hij niet gewonnen heeft (of misschien wel dankzij). Wat ik wil zeggen is dat de nummer 1 niet altijd beter verkoopt
En Adam
Ja ik baalde als een stekker, was al uitverkocht toen ik kaartjes wilde kopenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef oYo het volgende:
[..]
Ah okay, kaartjes voor Adam liggen al klaar
quote:Alleen was Cher 300x beterOp woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Cybart het volgende:
Cher was verre van orgineel met haar "orginele mash up"
quote:Niall is siewosie de leukste van One Direction. En Zain.Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Cybart het volgende:
ben ik weer...
sorry ik loop een paar dagen achter,
vandaar deze keer geen groot overzicht...
Zain![]()
Matt![]()
Zain & Matt![]()
Matt![]()
Diva Fever![]()
Diva Fever weg![]()
Storm weg![]()
Wagner er nog in![]()
John wordt beter, TeryC bevalt me meer....
Cher was verre van orgineel met haar "orginele mash up" en verder ben ik nog aan het bedenken wat ik er van vond!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niall is siewosie de leukste van One Direction.
quote:Ja, dat weet ik. Dus?Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
die bedoelde ik dus in mijn aflevering 1 review met:
"Dat blonde jochie is echt TE BLIJ dat ie mee mag doen"
quote:Da's toch juist leuk! Ik vind ze juist allemaal leuk behalve ZainOp woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
die bedoelde ik dus in mijn aflevering 1 review met:
"Dat blonde jochie is echt TE BLIJ dat ie mee mag doen"
quote:Dit dus!Op woensdag 20 oktober 2010 18:22 schreef booo het volgende:
[..]
Da's toch juist leuk! Ik vind ze juist allemaal leuk behalve ZainEn Liam eigenlijk ook niet zo, hij hoort er gewoon net niet bij (die gaat als eerste solo).
Harry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hehe jaOp donderdag 21 oktober 2010 11:31 schreef Cybart het volgende:
Zoek de touwtjes
Jeej, nog iets meer dan een maandje en dan valt zn gesigneerde album op de deurmat
quote:Wagner secret tapeOp woensdag 20 oktober 2010 14:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik wil Wagner wel boeken op een fout feest.
quote:Ik geloof niet dat het echt is..Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Wagner secret tape
http://www.thesun.co.uk/s(...)ecret-tape-rant.html
'they'll never let a Brazillian man win'
quote:1) Het is nep.Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Wagner secret tape
http://www.thesun.co.uk/s(...)ecret-tape-rant.html
'they'll never let a Brazillian man win'
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef Cybart het volgende:
en het thema van komende zaterdag wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Wat zijn die van jullie?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:25 schreef Daph_ het volgende:
Er zijn een aantal nummers bekend van de kandidaten:One Direction vind ik sowieso een beetje gay overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |