quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jason Segal?
Ik ken hem niet, maar ben hier aan het speuren.
En om het spannend te maken, tegelijkertijd een tweede opgave:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Jaden Smith kan ook. Die zoon van Will Smith speelt in Karate Kid
Continue...quote:
Nee, maar dat zegt me verder ook nietsquote:
Andere sportquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Hij speelt ook in films zonder Stallone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
is goed maar ik heb geen ideequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:een idee
IK ben nu offline, morgen zie ik wel of het goede antwoord er bij staat.
Weer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef tong80 het volgende:
Zal wel weer een onbekende acteur zijn.
quote:Ach kan gebeurenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Goed
(Wel teveel weggegeven dus)
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Kan ik mooi op tijd naar bed
Tot morgen
ja das goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:42 schreef Joooo-pi het volgende:
TT-pagina 824 geeft:
Nacer Chadli
(was zijn naam ff vergeten)
Sorry geen idee ... Wat schreef ie zoal?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Omdat ik van plan ben een paar dagen niet op FOK! rond te hangen, zeg ik het maar.
Ik zocht jeugdboekenschrijver Evert Hartman..
Rob Harmelingquote:
Sorry nog van Viola.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:43 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig zit ik op twee verschillende fora op jou te reageren
Nel Veerkampquote:
quote:
Zangeres van Within Temptation.quote:
Van Giersbergen. Van The Gathering.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is Ankie?
Nogmaals, je kunt het niet mooi vinden, maar ze kan prima zingen. Geschreeuw in de ruimte is ook zo'n vaag iets.
Ik mag Ankie zeggenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Die heet toch Anneke?
Maar die is live wel beter dan Sharon vond ik. Beide heb ik 1 keer live gezien.
Ook schitterend. Misschien inderdaad wel iets beter, maar het gaat te ver te zeggen dat SDA niet kan zingen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Giersbergen. Van The Gathering.
Ken ik niet, maar de naam lijkt er wel op.quote:
De enige die ik kan bedenken is de al genoemde lunsquote:
Excuses. Die zocht ik. Staat op de vorige pagina en heb hem over het hoofd gezien.quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De enige die ik kan bedenken is de al genoemde luns
Dat vermoedde ik al, Ik ken je te goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses. Die zocht ik. Staat op de vorige pagina en heb hem over het hoofd gezien.
Nelson Mandela denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef piepie het volgende:
Die ken ik niet, de mijne is veel bekender.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 17 november 2010 16:49 schreef piepie het volgende:
Ja Nelson Mandela is goed.
(kan iemand mij uitleggen hoe ik smilies zet, ik snap er niets meer van met de nieuwe layout .. mist schaamsmilie nu)
Ik had er ook moeite meequote:
Jesse Jacksonquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:28 schreef piepie het volgende:
Weet niemand dit?
Tip: geboren in 1941 en Amerikaan ...
Nee, het is geen voetballerquote:
Toch knap de Tour uit te rijden als voetballer.quote:
Ow, had gegoogled op de naam en keek niet naar de website zelfquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch knap de Tour uit te rijden als voetballer.
Zo moeilijk is ie toch nietquote:
Duitstalig, een een bekende manquote:
Johannes Adolf Ritler?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:37 schreef Quarant het volgende:
[..]
Duitstalig, een een bekende man
Zoek 's op!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Of misschien de echte naam van de paus. Achternaam is Ratzinger ofzo, voornaam weet ik niet..
Zoeken is eigenlijk not done in dit soort topics, maar goed,ik zal even googlenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Quarant het volgende:
[..]
Zoek 's op!
Deed ik ook met JJ. We zijn niet echt gemotiveerd in dit topic
Gewoon uit je blote hoofd doen, is veel leuker imoquote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Quarant het volgende:
![]()
Hoezo not-done, je moet wat met hints
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon uit je blote hoofd doen, is veel leuker imo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
Ja, gisteren was het zijn sterfdatum, vandaar dat ik hem had uitgekozenquote:
Nee, ik zoek iemand waarvan de vader ook bekend is en misschien zelfs bekenderquote:
Geen idee, maar deze dame heeft de achternaam van haar vader.. Dus is het niet de dochter van john Voigtquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:39 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de dochter van John Voigt ook alweer ?
Nee.haar vader is zanger en zijn band zorgde voor de soundtrack van een film waarin zij een rol had.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef piepie het volgende:
Dochter van John Voigt is Angelina Jolie ...![]()
Lastige dit trouwens.
Heet ze Linda of Liza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |