Ik vrees dat de sfeerverlichting bij de HEMA toch net even anders is dan bij mij in de slaapkamer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kan je dat nou weer per ongeluk doen![]()
Ja, maar in het vorige deel stond ie niet, dus dan heb ik niet zoveel aan De Knopquote:
Lieve schoentjes? Ik vind legging en blote voeten dan weer niet zo voor een sollicitatie. Het wordt denk ik paars jurkje, zwarte panty (dik) en die laarzen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwarte legging zwarte laarzen is ook wat 'zwaar' onder dat paarse jurkje.
(Zei zij, die vandaag van top tot teen in het zwart is).
Heb je geen lieve schoentjes voor er onder? En anders kunnen die bruine laarzen ook wel ja
Maar dan beter met kousen dan met een zwarte legging denk ik
Je hebt ook lieve schoentjes zónder blote tenenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schoentjes? Ik vind legging en blote voeten dan weer niet zo voor een sollicitatie. Het wordt denk ik paars jurkje, zwarte panty (dik) en die laarzen.
Zooooooooooooo
Voor blote voeten zijn panty(kousjes) uitgevonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schoentjes? Ik vind legging en blote voeten dan weer niet zo voor een sollicitatie. Het wordt denk ik paars jurkje, zwarte panty (dik) en die laarzen.
Zooooooooooooo
Ik niet, dus wijs me er eens wat aan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ook lieve schoentjes zónder blote tenen
Maar ik denk dat je keuze wel goed is zo ja
Nee-e.quote:
Ik heb die ook wel gezien bij de HEMAquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat de sfeerverlichting bij de HEMA toch net even anders is dan bij mij in de slaapkamer.![]()
Dat, óf de andere hoeslakens waren nog erger van kleur.
Ik heb idd wel een pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb die ook wel gezien bij de HEMAMisschien was je in een "lekkere, gekke bui"
![]()
Dan glij je toch uit bed joh.quote:Ze hebben ook hoeslakens met satijn, lekker zacht zijn die(die heb ik dus)
Seksehquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb idd wel een pittig kort kapsel.![]()
[..]
Dan glij je toch uit bed joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja, tot op zekere hoogte danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Ohnee, nog niet helemaal
Uit bed glijden
Dan val ik eerder uit bedquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:02 schreef Cat22 het volgende:
p8 vçú¼666666666666666666666666666,v7yvkkkkkkkkkkkkk\bbb7ykjik
Kitten says hi.
Nee!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Cat
Zwab
Cat, steek ze in de fik, die pantykousjes, als je ze in huis hebt. Nu, alsjeblieft
Die dingen zouden verboden moeten worden
Alnilam.quote:
Ja maar wacht... je hebt KOUSEN (die met zo'n randje ergens halverwege je dij blijven zitten (or so they shouldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
Als ik moet kiezen tussen panty of kous, dan ALTIJD kous (mits geen jurkje aan natuurlijk of strakke legging waardoor je de rand ziet.). Ik HAAT panty's.
Die korte sokjes zijn lellik, maar ik ben fan van de exemplaren die rond je knie blijven zitten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wacht... je hebt KOUSEN (die met zo'n randje ergens halverwege je dij blijven zitten (or so they should) ) en je hebt pantykousjes, van die sokken van panty.
Welke bedoel jij? Want ik bedoel die laatste versie, die in de fik moet
Cat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die korte sokjes zijn lellik, maar ik ben fan van de exemplaren die rond je knie blijven zitten.(sorry
)
Die halverwege je dij zittende panty's klinken geweldig, maar inderdaad... so they should.
Ik zie het ja, Fiona in heur leren jurkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij rtl boulevard denk Fiona dat ze op Maxima lijkt ofzo
Als ik zulk een situatie in de nabije toekomst voorzie blijf ik ver weg van de pantykous (of frummel ze vooraf snel weg). Want ja, het ziet echt niet uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat!En wat als je nou in de situatie komt dat je je kleren uit moet (of wilt
) trekken en er is iemand die dat aanschouwt en je hebt toevallig net die ochtend je enge kousjes aangetrokken
Wat dan?
Die halverwege-je-dij exemplaren van de H&M blijven overigens verrassend goed zitten
Maar je loopt idd wel af en toe te frunniken om te checken of alles nog op de goede hoogte zit![]()
quote:
Oke dat stelt me enigszins gerustquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik zulk een situatie in de nabije toekomst voorzie blijf ik ver weg van de pantykous (of frummel ze vooraf snel weg). Want ja, het ziet echt niet uit.
Ja hallo, die waren ook aso goed zegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
leraar gebrukte trouwens vandaag mijn tekeningen als klassikaal voorbeeld,want zo moest het
Fijn, dat 'enigszins'.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh
Was daar ook niet een serie of film over vroeger?
Nou ja, ik had liever gezien dat je ze per direct in de kliko had gegooidquote:
Ja GB, wat Cat zegt!quote:
Nope!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik had liever gezien dat je ze per direct in de kliko had gegooid
Maar dat ga ik niet voor elkaar krijgen denk ik
Fijn dat het goed gaat met Pagan. Zijn de vrachtwagens inmiddels van zijn borstkas afgereden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:30 schreef Strega het volgende:
Hier gaat het wel, Pagan herstelt goed van z'n operatie. Heeft maandag een terugslag gehad, dit kwam waarschijnlijk van de fraxiparine. Gaat nu goed, iedere dag wat minder moe en nog wel een snelle hartslag, maar geen ritmestoornissen![]()
![]()
![]()
Ik moet de 20e weer naar ziekenhuis, foto's en daarna gesprek enz. Ben wel benieuwd en hoop op wat botaangroei.
De 22e moet ik naar de neuroloog, mijn handen en armen beginnen steeds meer op te spelen.
Voor m'n benen ben ik een beetje bang, er vallen de laatste tijd zo maar gaten in als ik er langsstrijk. Aan m'n onderbenen dus. Van de week, ik strijk er lang (jeuk aan m'n been) heb ik zo een stukje vel in mijn hand, en daarna bloeden. Echt niet normaal.
En daar dan voor de zekerheid een pantykousje onder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind óver je knie kousen leuk
[ afbeelding ]
Nee, geen prednison. Ik heb geen idee, het is van de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat met Pagan. Zijn de vrachtwagens inmiddels van zijn borstkas afgereden?
En dus ook spannend voor jou nu, de controle. Gebruik je iets van Prednison of zo, als je zo'n dunne huid hebt? Flink incremen en soepel houden, hopelijk gaat hij dan niet zo snel stuk.
Vervelend zeg. Je onderstel is nu natuurlijk niet wat het is geweest maar dit moet je er zeker niet bij hebben. Of kan het een combinatie van medicijnen zijn misschien?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, geen prednison. Ik heb geen idee, het is van de laatste tijd.
Ik denk dat het met die Charcot voet en de neuropathie verband houd.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh![]()
picture unrelated:
[ afbeelding ]
jij hebt ook wel eens 4 dagen lang een erectie gehad?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om redenen die ik in het midden zal laten.![]()
Dat laat ik in het midden, zei ik toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij hebt ook wel eens 4 dagen lang een erectie gehad?
Deze zaterdag zit kun je met een bon uit een krant (ik dacht het AD) een gratis boek over Gaudi halen (is een serie over architecten, elke zaterdag voor een bepaald bedrag maar de eerste dus graties)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh![]()
picture unrelated:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden, zei ik toch?
Tombo en Greys begrijpen me wel. En Ll ook, als die thuis komt.![]()
*proest*quote:
volkskrantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze zaterdag zit kun je met een bon uit een krant (ik dacht het AD) een gratis boek over Gaudi halen (is een serie over architecten, elke zaterdag voor een bepaald bedrag maar de eerste dus graties)
ah, je wist het alquote:
Ik ook niet, maar ik krijg het beeld niet meer van mn netvliesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Ik wil het er niet meer over hebben.
Daar waar we om lachen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
f_r ben jij zwanger of lees ik je sig verkeerd???
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
k kan het natuurlijk ook gewoon weer niet snappen maar volgens mij had ze die vanmiddag nog niet hoor, I would have noticed
Zijn ze al getrouwd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar hoe kun je die sig anders lezen dan?
f_r hallooooooo ???????
of, dat ze ook niet meer weet wat ze er mee aan moetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn ze al getrouwd?Want dat kan het ook betekenen denk ik dan.
Noh, 3 vraagtekens, ik zeg een drielingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn ze al getrouwd?Want dat kan het ook betekenen denk ik dan.
Dat is dan weer jouw interpretatiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik + Hij = dikke bonje
Kan ook nog, toch?
Die docu stond al geprogrammeerd he, voor vanavond?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik + Hij = dikke bonje
Kan ook nog, toch?
de enorme hoeveelheid woordgrappen viel me al op, de turnvereniging is over de coke, joerie is over de lijn gegaan etc..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die docu stond al geprogrammeerd he, voor vanavond?
Ai ai, wat een timing
f_r houdt het spannend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is dan weer jouw interpretatie![]()
f_r, verwar ons niet zo en leg es uit please
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R?![]()
Vandaar dat je maar nooit ongesteld werd![]()
quote:En pantykousjes...sorry Cat, maar eh![]()
![]()
![]()
Stoofpeertjes.quote:Eten was stoofpeertjes met gebakken pieperts en een hamburgert.
En nu een roze koek![]()
Sloop ze!quote:Strega, wat eng zo met je been![]()
En nu weer weg....plafond slopen enzo
Sneu, dit zo te zien met de wetenschap van nu.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de enorme hoeveelheid woordgrappen viel me al op, de turnvereniging is over de coke, joerie is over de lijn gegaan etc..
Ik dacht dat ze de docu vandaag nog hebben aangepast.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sneu, dit zo te zien met de wetenschap van nu.
Ze hebben er een intro voor gegooid en een outro aan geplaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de docu vandaag nog hebben aangepast.
F_r.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Nouhouuuuuu, wie heeft dr nu ineens zo een sig en is dan pleitos???
Moet je er alleen niet zo ongelofelijk sukkelig bij gaan staanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind óver je knie kousen leuk
[ afbeelding ]
Ze spreekt in raadsels jaquote:
Eliesje!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je er alleen niet zo ongelofelijk sukkelig bij gaan staan
oh-oh, doe je Tena aan; ik ga zo iets grappigs zeggen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Succes daarmee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze spreekt in raadsels ja![]()
NU WIL IK HET WETEN OOK !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als het goed is is mijn blaas net leeg, dus ik zeg shootquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk het echtSpeurneus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk het echtHaaaai TomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oké, nu denk ik Golden Shower.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het goed is is mijn blaas net leeg, dus ik zeg shoot
a long time ago, in a galaxy far far awayquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben er een intro voor gegooid en een outro aan geplakt
Bijna net zo goed als haraquote:
Zat Hara er ook?quote:
quote:
Ik zal het haar zeggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet eerder had verteld, maar ik ben zwangerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Elies en f_r, doe es vertellen alletwee
IS HARA OOK ZWANGER?????quote:
Nee, hara is niet zwanger, die kan ook erg goed speurenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IS HARA OOK ZWANGER?????
![]()
![]()
Wat een avond.
Ik hoop dat ze niet meegelezen hebben maandag![]()
En dan vraag ik me af: waarom denk jij daar aan? Zit dat zo in je hoofd dat het om niets bovenborrelt? Vertel!quote:
Van je beeb?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet eerder had verteld, maar ik ben zwangerIets teveel gedronken en toen werkte de pil niet goed denk ik. Dus... over een maand of 6 een klein Eliesje
Nee echt; té ergquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik zal het haar zeggen
Da's de pooooooooooooooooose Elies, zo hoort dat, op dat soort foto's. Denk ik, want ze doen het allemaal...
Ik vind het ook een vreemd verhaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Van je beeb?
Je drinkt echt teveel schatje
Doe maar niet Catquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af: waarom denk jij daar aan? Zit dat zo in je hoofd dat het om niets bovenborrelt? Vertel!
Ja, we worden vast nog veel meer populair dan the Ministry of Funny Walksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee echt; té erg
Zullen we een clubje beginnen van dames die anders staan?
Ik heb ineens daaaaaaaaaaar moet een walnoot iiiiiin daar moet een walnooooot iiiiiiin in mn hoofd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemd verhaal
monty pythonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we worden vast nog veel meer populair dan the Ministry of Funny Walks
quote:
Heul nie cocoboyquote:
Nouhou!quote:
Als jij het wilt vertellen prima hoorquote:
Elies, ga eens zitten. Wij moeten praten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemd verhaal
Ik begin d'r niet aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij het wilt vertellen prima hoor
A gossiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben een dame die anders staat, vooroverleunend op mijn derde been
Maar die doet ie toch al telkens weer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet, maar als ik Van Gelder zo zie in die docu en dan hoe hij zich NU moet voelen.. ik hoop dat ie geen domme dingen gaat doen
Ik ben er ook bang voor. Ik ga even zitten om met Cat te praten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ineens daaaaaaaaaaar moet een walnoot iiiiiin daar moet een walnooooot iiiiiiin in mn hoofd.
Geen idee waarom.
Ik denk dat we door aan het slaan zijn.
We hebben het hier over Elies jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
a gossie is een vrij ongebruikelijke reactie op derde beengerelateerde grapjes
Nog dommere dingen dan hij al heeft gedaan, bedoel je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet, maar als ik Van Gelder zo zie in die docu en dan hoe hij zich NU moet voelen.. ik hoop dat ie geen domme dingen gaat doen
Ik ben dan ook vrouw, 40+ (niet lachen) en best slimquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
a gossie is een vrij ongebruikelijke reactie op derde beengerelateerde grapjes
En jij denkt dat je daar wijzer van wordt???quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Ik ga even zitten om met Cat te praten.
En jij denkt dat je daar wijzer van wordt???quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom je op kraambezoek?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ja, dat zeg ik!quote:
neenee, het is een misverstand, hij dronk namelijk cokequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die doet ie toch al telkens weer?
Ghehehehehehehehehequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dan ook vrouw, 40+ (niet lachen) en best slim
Pantykousjes FTW.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij denkt dat je daar wijzer van wordt???
![]()
Pantykousjes for fucks sake
d'r voor is niet zo erg, moet je d'r ook in?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ja, dat zeg ik!
Willen jullie nog even empathisch (emphatisch?) doen omdat ik morgen voor een MRI moet
Dat heb je als je ouder wordt hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pantykousjes FTW.![]()
En editen is ook een kunst he?
Aaiaai.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ja, dat zeg ik!
Willen jullie nog even empathisch (emphatisch?) doen omdat ik morgen voor een MRI moet
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je op kraambezoek?![]()
Had je al gehoord dat La Limona geadopteerd is?![]()
Ik denk eigenlijk van wel. De laatste keer dat ik Cat zag, oogde ze best wijsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
En jij denkt dat je daar wijzer van wordt???
![]()
Ik ben zó ontzettend blij dat Limoen een huisje heeft gevonden. Ik weet zeker dat het een super poes wordt als iemand er even de tijd voor neemt om haar vertrouwen te winnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Kom je op kraambezoek?![]()
Had je al gehoord dat La Limona geadopteerd is?![]()
En ik rammel de pan uit en ben het nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cat is ook zwanger
![]()
Die wapperende kinderhandjes aldaar zijn toch wel besmettelijk
Dan heb ik nog een jaar of... *kijkt naar oh-oh* 3?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb je als je ouder wordt he
Ik zal altijd ouder blijven dan hulliequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb je als je ouder wordt he
Naar welk oog keek jij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van wel. De laatste keer dat ik Cat zag, oogde ze best wijs
quote:
Eat that oh-oh!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van wel. De laatste keer dat ik Cat zag, oogde ze best wijs
Zoals ik het hoorde is die in een prima huis terecht gekomen, samen met haar zus.quote:[..]
Ik ben zó ontzettend blij dat Limoen een huisje heeft gevonden. Ik weet zeker dat het een super poes wordt als iemand er even de tijd voor neemt om haar vertrouwen te winnen
Mn hoofdquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, zwangeren jullie lekker verder
Zwabber, wat doe jij met Tombo's account?quote:
quote:
Weet je wat ik denk: hoe onvoorstelbaar krachtig moet de hang naar die zooi zijn om precies op dít moment weer de fout in te gaan. Erg sneu. Maar het wordt 'm niet meer met hem ben ik bangquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Nóg dommere dingen als dat ie nu al doet ja.
Die moet flink fucked up zijn nu.
buitenspelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber, wat doe jij met Tombo's account?
Watsekeurtmet het koppie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mn hoofd
Ik ben behoorlijk claustrofobisch, dus dat wordt een uitje om naar uit te kijken
Nouhou!quote:
quote:
zwabberisawesome was ook gewoon te makkelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet meer doen nu, he, ik verander mn wachtwoord wel weer
Ik was twee weken geleden van het ene op het andere moment knetterscheel. Dus nu gaan ze kijken wat er loos is / was.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Watsekeurtmet het koppie?
En als je claustrofobisch bent voegt dat wel een extra element toe ja.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ooohhhhhh![]()
Ik keek naar heur tetten
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ooohhhhhh![]()
Ik keek naar heur tetten
Ow ja, dat heb ik nog meegekregen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden van het ene op het andere moment knetterscheel. Dus nu gaan ze kijken wat er loos is / was.
Laten we de beleefdheden overslaan; trek het gewoon uit!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Zal ik op de 6e een leuk truitje aandoen? En kniekousjes?
oeh, gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben idd zwanger en de ??? zijn de weken nog erg pril dus
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Schelequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
En ondertussen is f_r dr gewoon vantussen he
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteeeeerd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
OMGquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dat heb ik nog meegekregen.![]()
Ik kijk altijd scheel en krijg nooit een MRI. *jaloers*
Alleen als er van die straalkanonnen bij DTH staan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten we de beleefdheden overslaan; trek het gewoon uit!
OMFG, dit wordt weer zo'n avondquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, dat heb ik nog meegekregen.![]()
Ik kijk altijd scheel en krijg nooit een MRI. *jaloers*
Snap ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet er nog een beetje aan wennen.
Dan staat die neuroloog een beetje raar te kijken van de uitslag denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG, dit wordt weer zo'n avond
Wat de MRI betreft: ruilen?
Naast de koekjespot tegen een muurtjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Alleen als er van die straalkanonnen bij DTH staan.
Op een privé plekje.
Dat is niet zo gekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Was het niet helemaal gepland dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Zal ik de koekjespot maar zoeken? Jouw radar was laatst een beetje off.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naast de koekjespot tegen een muurtje
Pffff, ik heb je nou al 3 keer gemeet, maar onze muur-actie is vergeten ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naast de koekjespot tegen een muurtje
Da's een planquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik de koekjespot maar zoeken? Jouw radar was laatst een beetje off.
Komende keer zal ik je er bruut doorheen drukken. Maar niet gaan piepen dan hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Pffff, ik heb je nou al 3 keer gemeet, maar onze muur-actie is vergeten ofzo?
Whehehehe Lou & Andyquote:
Oi, zeg me dat je niet ook zwanger bent babequote:
You're obsessed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oi, zeg me dat je niet ook zwanger bent babe
Leuke opsteker ik krijg helemaal geen dikke buik. Echt nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli F_R![]()
Leuk hoor...went vast vanzelf wel als je niet meer in je gewone kleren past
Sow, dat weet je al zeker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Leuke opsteker ik krijg helemaal geen dikke buik. Echt niet
Mr Dudwy en Tingtong.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee joh....jij blijft superslank met een bescheiden buikje die een uur na de bevalling alweer compleet strak is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aahquote:
Luna heeft net een stoel kapot gegooidquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef APK het volgende:
[..]
Aah![]()
En dan worden ze groot en gaan ze je huis slopen.
Dan zijn ze al verhuisd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef APK het volgende:
[..]
Aah![]()
En dan worden ze groot en gaan ze je huis slopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Luna heeft net een stoel kapot gegooid
quote:
Heeft Yoko een Fries slippertje gemaakt?quote:
Ik denk hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Yoko een Fries slippertje gemaakt?
Hmmmm... dan is het wel knap dat ze zo ongeveer tegelijkertijd aan 2 kanten van het land kon bevallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Ze zijn idd even oud; juli 2009 toch?
Ben benieuwd! Hou vol!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben de laatste hand aan mn keuken aan het leggen![]()
![]()
Ikvinopruimennieleukniemeer
Doe ikquote:
oom en tantequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Vrouwen gruwen van roze gadgets
AMSTERDAM - Vrouwen zijn helemaal uitgekeken op roze hebbedingetjes en glittergadgets. Dat blijkt uit een onderzoek naar vrouwengadgets van consumentenwebsite BesteProduct.nl.
Ruim driekwart van de vrouwen zit niet te wachten op een speciale ladyphone of roze camera, terwijl er wel degelijk interesse is in normale gadgets.
In een enquête gaven driehonderd vrouwen hun mening over gadgets. De helft van de ondervraagden gaf aan met enige regelmaat een gadget te kopen, maar dat een speciaal op vrouwen gericht product absoluut niet de voorkeur geniet.
Toch komen er nog steeds popperige vrouwengadgets op de markt. Slechts een handjevol vrouwen houdt van die typische ladygadgets. 5 procent van de respondenten liet weten dat ze graag roze en bling bling zien, 8 procent wil wel een spiegeltje op het apparaat om haar make-up te checken.
Ik moest eigenlijk lachen om diequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
Wat is daar nou weer 'OMG' aan, als ik dat dacht
En nu naar bed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooooo, weer lekker frips ende fruitig
Nee...quote:
Daar ben ik dan ook snel langs gezapt. Brrr inderdaad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik moet dat ook gewoon niet doen he, op Discovery '9/11 - Phone calls from the tower' gaan zitten kijkenAllemaal van die laatst ingesproken boodschappen op antwoordapparaten. Brrr.
Jij snoepert!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee...
Nog ff wat sjippies ende drinken en dan slapen
Die docu heb ik ook al es gezien...heftigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik moet dat ook gewoon niet doen he, op Discovery '9/11 - Phone calls from the tower' gaan zitten kijkenAllemaal van die laatst ingesproken boodschappen op antwoordapparaten. Brrr.
De sjipjes waren niet lekkerquote:
Noes!quote:
Nope, ik heb een wijntje ingeschonkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noes!![]()
![]()
Ga je dan nu sjokolaaaa eten om het goed te maken?
Ik heb chocolade maar die is ook niet lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ik heb een wijntje ingeschonken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb chocolade maar die is ook niet lekker
Ik denk een combinatie, het een haalt het ander aan enz. Maar goed, misschien weet m'n chirurg volgende week meer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Je onderstel is nu natuurlijk niet wat het is geweest maar dit moet je er zeker niet bij hebben. Of kan het een combinatie van medicijnen zijn misschien?
Niks verraden, ik moet nog kijken!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook snel langs gezapt. Brrr inderdaad.
En toen ontdekte ik The Apprentice op de BBC.
Truste.quote:
Meisjes plagen enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Wat kijk je boos naar Cat zeg, vanavond
Eh, hoezo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Truste.
Wanneer ga je een kerstboom kopen trouwens?
Helga van Leur (quote:
Gefeliciteerd hé lieverd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ohquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Helga van Leur () zei dat de kerstbomen er al aankomen.
Lijkt mij mooi in zo'n opgeruimd huisje.
Aw! APK en Cat, sitting in a tree!quote:
Misschien krijg je de boom van Sinterklaas wel dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh
Nou, normaal ben ik van het "na 5 december pas een boom", dus ik gok tegen die tijd (dan is mn huis misschien helemaal opgeruimd)
Wat een vreselijk leuke schatjes Cat.quote:
Jouw boom staat toch nog van vorig jaar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Dat hoorde ik ook ja, dat de kerstbomen al klaar zijn om gezaagd te gaan worden enzo
Kerstbomen ruiken lekkerAlleen een Bengaal en een kerstboom, da's echt geen combinatie. Die ligt er binnen anderhalf uur in.
[..]
Aw! APK en Cat, sitting in a tree!
Ik moet nu ook nog het laatste stukje kijken (zie mijn vorige post)quote:
Daten?quote:
Ik doe al tien jaar niet meer aan bomen, rond die tijd zit ik altijd in Azie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Strega het volgende:
Jouw boom staat toch nog van vorig jaar?
En dan word ik wakker naast vier katten en geen Cat zeker.quote:
Duik jij meteen in bed met je dates?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
En dan word ik wakker naast vier katten en geen Cat zeker.![]()
Jij-bent-intens-gemeen!
Oh ja, sterkte!quote:
Waarom denk je zo slecht over mij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
En dan word ik wakker naast vier katten en geen Cat zeker.![]()
Jij-bent-intens-gemeen!
Succes morgen in de tunnel! Is heul niet eng hoor.quote:
Het ging nu ff over je date met Cat, niet over die met mij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Neem jij 4 katten mee op jouw 1st date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |