Ik vrees dat de sfeerverlichting bij de HEMA toch net even anders is dan bij mij in de slaapkamer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kan je dat nou weer per ongeluk doen![]()
Ja, maar in het vorige deel stond ie niet, dus dan heb ik niet zoveel aan De Knopquote:
Lieve schoentjes? Ik vind legging en blote voeten dan weer niet zo voor een sollicitatie. Het wordt denk ik paars jurkje, zwarte panty (dik) en die laarzen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwarte legging zwarte laarzen is ook wat 'zwaar' onder dat paarse jurkje.
(Zei zij, die vandaag van top tot teen in het zwart is).
Heb je geen lieve schoentjes voor er onder? En anders kunnen die bruine laarzen ook wel ja
Maar dan beter met kousen dan met een zwarte legging denk ik
Je hebt ook lieve schoentjes zónder blote tenenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schoentjes? Ik vind legging en blote voeten dan weer niet zo voor een sollicitatie. Het wordt denk ik paars jurkje, zwarte panty (dik) en die laarzen.
Zooooooooooooo
Voor blote voeten zijn panty(kousjes) uitgevonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schoentjes? Ik vind legging en blote voeten dan weer niet zo voor een sollicitatie. Het wordt denk ik paars jurkje, zwarte panty (dik) en die laarzen.
Zooooooooooooo
Ik niet, dus wijs me er eens wat aan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ook lieve schoentjes zónder blote tenen
Maar ik denk dat je keuze wel goed is zo ja
Nee-e.quote:
Ik heb die ook wel gezien bij de HEMAquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat de sfeerverlichting bij de HEMA toch net even anders is dan bij mij in de slaapkamer.![]()
Dat, óf de andere hoeslakens waren nog erger van kleur.
Ik heb idd wel een pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb die ook wel gezien bij de HEMAMisschien was je in een "lekkere, gekke bui"
![]()
Dan glij je toch uit bed joh.quote:Ze hebben ook hoeslakens met satijn, lekker zacht zijn die(die heb ik dus)
Seksehquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb idd wel een pittig kort kapsel.![]()
[..]
Dan glij je toch uit bed joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja, tot op zekere hoogte danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Ohnee, nog niet helemaal
Uit bed glijden
Dan val ik eerder uit bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |