Geen idee, ik zoek ook nog steedsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Sarabi het volgende:
Gezond verstand huh? Waar kan ik dat kopen?
Het lijkt me ook beter trouwens, dat niet alle dokters in blinde paniek door het ziekenhuis rennen omdat ze het zo vreselijk vinden dat iemand ziek isquote:
+1 ISTJ scherpquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook beter trouwens, dat niet alle dokters in blinde paniek door het ziekenhuis rennen omdat ze het zo vreselijk vinden dat iemand ziek is
Lekker ergonomisch bureauquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond Salsa met het hootersmeisje.Heb alleen m'n rug verrekt bij het verlagen van m'n bureau net.
Dus ik ga thuis zo nog ff liggen ofzo.
Laat je het me weten als je het gevonden hebt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek ook nog steeds
Goh, dat gebeurt mij nu altijd met het verhogen van het bureauquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond Salsa met het hootersmeisje.Heb alleen m'n rug verrekt bij het verlagen van m'n bureau net.
+ Naproxennetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Verhogen van een bureau? Nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt mij nu altijd met het verhogen van het bureau
Dat weet je ook eens hoe zij zich voeltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Story of my life.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verhogen van een bureau? Nog nooit gedaan.
Wat, als ze op haar rug op m'n bed ligt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet je ook eens hoe zij zich voelt
Hm, laat ik dat maar achterwege houden dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
steer gezond verstand is alleen maar als je de tijd hebt om rationeel te denken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
En ja, morgen allemaal Bloezzedametjes op de poli ontmoeten.
Hoiquote:
Nee grote hooters zorgen voor een pijnlijke rugquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, als ze op haar rug op m'n bed ligt?![]()
[..]
Hm, laat ik dat maar achterwege houden dan.
Aaaah!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee grote hooters zorgen voor een pijnlijke rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |