quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, dan heb je pech. Tenzij je de aanbieder ervan kan overtuigen.
ook die 8 dagen zijn inmiddels verstrekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Welke provider? KPN annuleert uit coulance het contract binnen 8 dagen wanneer je daar om vraagt. Bij alle andere providers ben je fucked.
TS geeft aan hem op 8 oktober te hebben gekocht... En het is nu de 14e. Er zijn dus voor zover mijn kalender weet nog maar 6 dagen verstreken. Geen 8...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook die 8 dagen zijn inmiddels verstreken
aja verkeerd gelezenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:12 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
TS geeft aan hem op 8 oktober te hebben gekocht... En het is nu de 14e. Er zijn dus voor zover mijn kalender weet nog maar 6 dagen verstreken. Geen 8...
Maar goed, de vraag is natuurlijk of TS KPN heeft of een andere. Dan is ie sowieso de pineut.
Spijtoptantregeling? Welke?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Monco10 het volgende:
als het geen verkoop op afstand was dan is de spijtoptantregeling 48 uur, pech dus.
Voor zover ik weet is er geen spijtoptantenregeling, in ieder geval niet in het standaard consumentenrecht. Daar geldt koop=koop, zeker aangezien het hier in een winkel is gekocht en niet op afstand.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat welke ?
gewoon DE spijtoptantregeling
Yepquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen spijtoptantenregeling, in ieder geval niet in het standaard consumentenrecht. Daar geldt koop=koop, zeker aangezien het hier in een winkel is gekocht en niet op afstand.
Maar geldt er wel zo'n regeling voor mobieletelefoonabonnementen dan of zo?
Er zijn er verschillende, zo heeft de belastingdienst er eentje voor mensen met zwart geld in het buitenland?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat welke ?
gewoon DE spijtoptantregeling
Zie ook mijn reactie, waarop Monco10 weer reageerde dat er eentje speciaal voor mobieletelefoonabonnementen is. Vervolgens vroeg ik weer waar ik die kon vinden, maar tot nu toe helaas geen reactie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Er zijn er verschillende, zo heeft de belastingdienst er eentje voor mensen met zwart geld in het buitenland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |