En dat is dus 1 van de dingen waar je voor wordt opgeleid als bedrijfseconoomquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, het speelt zich ook af in de internationale accountingrechtsregels en toch is financieel recht niet de basis van boekhouden. Die micro-economie speelt zich weer af in macro-economische context. Zo kan ik er nog wel een paar. Er komen gewoon totaal geen micro-economische theorieen om de hoek kijken bij het opstellen van een balansje. Dat is pas het geval bij finance, strategie etc.
ja ben nu weer bezig met fabricageboekhouding, ik hoop dat dit wel het laatste onderdeel is zo onderhandquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe deeltijd inddKen de discussies ook wel, vooral bij boekhouden gehad
Hehe true, maar dat onderkende ik in mijn eerste post ook al. Sprak enkel tegen dat het ook de basis van boekhouden zou zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:27 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat is dus 1 van de dingen waar je voor wordt opgeleid als bedrijfseconoom
Waar doe jij het?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja ben nu weer bezig met fabricageboekhouding, ik hoop dat dit wel het laatste onderdeel is zo onderhand![]()
![]()
Andersom, boekhouden is de basis voor de bedirjfseconomie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe true, maar dat onderkende ik in mijn eerste post ook al. Sprak enkel tegen dat het ook de basis van boekhouden zou zijn.
Dat vond ik wel een vervelend onderwerp. Maar het tentamen kwam ongeveer letterlijk uit het boek. En dan ook nog een open boek tentamen. Meer dan overschrijven, grootboekrekeningen aanpassen aan het tentamen en wat bedragen aanpassen was het niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja ben nu weer bezig met fabricageboekhouding, ik hoop dat dit wel het laatste onderdeel is zo onderhand![]()
![]()
Fabricageboekhoudingquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:54 schreef sanger het volgende:
Dat is toch de kosten overbrengen naar de 5-, 6- en 9-rubriek?
Ja, bij een open boek tentamen. Die luxe had ik helaas toentertijd niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:19 schreef sanger het volgende:
Appeltje eitje tochZeker bij een open boek tentamen. Er zijn hele mooie schema's voor
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, bij een open boek tentamen. Die luxe had ik helaas toentertijd niet.
Wat een feest van herkenningquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Bij ons zijn er hele hordes 3e, 4e en zelfs 5e jaars die struikelen over dit vak. In het theorie boek zijn ALLE sommen gewoon FIFO. Wat denk je? Is het op het tentamen LIFO, en dat staat dan nergens maar moet je zelf uit de tekst halen. Niet moeilijk nee, maar ik was al keihard aan het schrijven toen ik er ineens achterkwam. En dan moet je nog 3 andere ABCD sommen
.
En er waren meer van dit soort geintjes in het tentamen
titel kan altijd veranderd worden mits vraag een mij en moderatorquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:07 schreef sanger het volgende:
Het begint overigens wel op een algemeen BE topic te lijken
De theorie in het boek is ook niet moeilijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:06 schreef sanger het volgende:
Ik heb er gelukkig niet zo veel moeite mee, als ik dat zo hier lees......
Waarom niet? Er is nog geen BE topic dus kwaad lijkt het me ook niet te kunnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:28 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
titel kan altijd veranderd worden mits vraag een mij en moderator
We zullen wel zien tegen die tijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
De theorie in het boek is ook niet moeilijkWacht maar tot je het tentamen hebt
okequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is nog geen BE topic dus kwaad lijkt het me ook niet te kunnen
Maak jij een TR of moet ik dat doen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:47 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
oke
oke, vanaf nu is dit het algemene BE topic
dus: game on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |