Dat gewauwel van die jongen spoel ik met een fles Stroh Rum nog niet weg, ben ik bangquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
1x in de week wil ik het nog wel proberen, met flink drank op dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik neergezet heb..
ben bang van niet, het komt steeds terug en gaat lopen mierenneuken hier, jammer hoor, het wonderschone topic over Opa heeft nu toch een klein smetje opgelopen.quote:
Over Snorremans bedoel je? Wat mij betreft wel, maar het 1 of ander vaag geval, luisterend naar de naam vanDijkiie, lijkt dit topic te hebben over genomen?quote:
Het toetsenbord denk ik, na een paar liter drank is het soms moeilijk de juiste toetsen te vindenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Oke oke, ik blif bij het lijdend voorwerp, waar hij zich over buigt is me een raadsel:
[ link | afbeelding ]
Tja Piet, denk dat velen dat wel willen, ik in ieder geval wel.quote:
Nu pas?niet beetje laat na eerst de hele avond dat persoonsgerichte gewauwel van Meneer Deikie alias De Blauwe Eikel aangezien te hebben?quote:
En je keek nooit muts.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef spuitje het volgende:
Lees net bij Snorremans dat vandijkie hier niet meer gaat komen, hij heeft wel iets beters te doen dan "die stumperdjes" te voeren .![]()
En Snor zit weer op zijn vast plek, vogel op de stoel naast hem.
We zullen hem niet missen ..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef spuitje het volgende:
Lees net bij Snorremans dat vandijkie hier niet meer gaat komen, hij heeft wel iets beters te doen dan "die stumperdjes" te voeren .![]()
who the fuck is Fred??? vormen jullie een duo soms Wilma170..zoiets als Fred en Wilma170quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef ditisOPAATJE het volgende:
He stuiter gaat u mij eens vertellen waarom ik fred niet meer gedag mag zeggen en waarom mijn grt verwijderd aan fred.
Je bent echt een kreng geworden he.
Ach gut, wat naar nouquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef spuitje het volgende:
Dit past veel beter bij Huub:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
Dit nummer past toch meer bij ons Huubske.
Zolang het in 'bashmode' is, is het onderwerp 'Huub' overal ontopic, zeker hier!quote:Oeps, off topic.![]()
Aaaaah Leo de man van de thuiszorgquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Het leven heeft z'n ups en z'n downs. Goede tijden en slechte tijden. Soms zit het mee, soms zit het tegen.. Maar dan komt er licht in de duisternis... Een baken in de woelige zee. Iemand waar je altijd op kunt bouwen:
Bierleverancier Leo komt de nieuwe weekvoorraad brengen!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |