quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.
Geslacht: mannelijk of iets in die richting in elk geval.
Geen commentaar op de Regie, hè Dijkmans anders schrijven we je subiet uit de seriequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De storthoop heeft gesproken en toch knap... Als baby een zaadlozing krijgen, jij werd geboren met t zaad van je vader op je kop en is nooit meer goedgekomen lol
Niet door Piet...Maar wel laten die grote ubermeister Gert nog wel even spreken danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen commentaar op de Regie, hè Dijkmans anders schrijven we je subiet uit de serie
Ho ho, niet zo snel Noek, we zijn momenteel nog aan het uitzoeken of ie uberhaupt wel een moeder heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Wow! Klinkt als aangenaam gezelschap. Hij is dus de slechterik uit het stuk. Komt zijn moeder uit Volkel?
Tja kort door de bocht zoals altijd die snor..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef danaqui het volgende:
Jacq vraagt aan opa of heksje een ban heeft.
Dit was het antwoord van opa 1:33 wilma170: ze kwam weer rellen hier en ik had afspraak met haar he
Laat zijn moeder erbuiten man die is goud waard voor hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel Noek, we zijn momenteel nog aan het uitzoeken of ie uberhaupt wel een moeder heeft
Nou Jian je heb het gelezen denk ik hij heeft nog een moeder ,maar een onderzoek ernaar is niet gewenst..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel Noek, we zijn momenteel nog aan het uitzoeken of ie uberhaupt wel een moeder heeft
Het ligt gewoon aan Kempi, Amanda en Brian. Moeders zijn een kindje van God. Free Kempi.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:03 schreef mootie het volgende:
Waarom staan mensen meteen op hun achterste benen als het woord moeder valt? Nooit begrepen eigenlijk.
ene bier na wijn geeft hoe dan ook chagarijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe sjaggo drinkt geen Aldi wijn maar de enige echte Canei. Kolere, hoofdpjinwijn pur sang.
En Dijkie mag niet meer schelden. Doet die ouwe ook nooit.![]()
Maar, maar hij heeft het de post daarvoor over mijn vadertje, ga je hem daar nu ook op aansprekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Laat zijn moeder erbuiten man die is goud waard voor hem.
Waarschijnlijk niet hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
jij werd geboren met t zaad van je vader op je kop en is nooit meer goedgekomen lol
Uh ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Bompa zich al verbaast als iemand van 50 nog werkt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe verbaast zich over het feit dat iemand van 62 nog in een mijn werkt. Tsja, in Chili kennen ze geen WAO. Simplist!
Wow... Helemaal zelf getypt ook? Kwakkie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar, maar hij heeft het de post daarvoor over mijn vadertje, ga je hem daar nu ook op aanspreken
[..]
Waarschijnlijk niet hè![]()
Kijk beste man, ik heb het niet eens echt over z'n moeder, buiten het feit dan dat ik me afvraag of hij er ééntje heeft. Dus doe me lol en laat de, "my mother is an angel, and nobody talks bad about my mama crap" die je in je "stoere jongens, blanke pit" filmpjes hebt gezien lekker achterwege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |