quote:Niet heel slim om nu nog te gaan beginnen inderdaadOp zondag 24 oktober 2010 18:48 schreef Mikeyyy het volgende:
haha micro aan universiteit tilburg zeker? zal ik wat leuks vertellen. Ik ga vanavond beginnen.. word 3x niks
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:54 schreef daankes het volgende:
[..]
Niet heel slim om nu nog te gaan beginnen inderdaad.
Moet zeggen dat ik ook een kleine tegenslag had, dacht namelijk dat we morgen avond pas toets hadden, maar dat is dus half 9. Weinig leren van te voren dus.
Heb verder geen samenvatting voor je, heb zelf gewoon sheets doorgelezen en hier en daar opdrachten gemaakt. Wel stom dat er niet net als wiskunde een aantal oefentoetsen online staan. Bah.
quote:Klote webmail. Ik kan de titel van een belangrijke mail wel zien, maar kan de mail zelf niet bekijken.Webmail Notifier: No response from stumail.
quote:http://stumail.uvt.nl:8080Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klote webmail. Ik kan de titel van een belangrijke mail wel zien, maar kan de mail zelf niet bekijken.
Moet ook nog een mail de deur uit doen.
quote:Kwam er gisteravond ook nog achter.Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
http://stumail.uvt.nl:8080
of
https://stumail.uvt.nl:1011
edit: de beveiligde verbinding ligt eruit.. de laatste link werkt dus niet, de eerste wel.
quote:Ik dacht dat je een 6 oneindig kan herkansen. Stel dat je nu een 7 haalt en de tweede keer een 6, dan telt je 6. Check het nog even goed in het OER, want het kan per opleiding anders zijn. Bij ons was het vorig jaar per vak anders...Op maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef sk888er het volgende:
vrij zuur:( heel "herfstvakantie" geleerd voor microeconomie en uiteindelijk tijdens het tentamen maar 8 van de 30 vragen zeker weten....
edit: stel ik heb voor dit tentamen een 6 kan ik dit dan gewoon herkansen? En zo ja, stel ik haal vervolgens toch een lager punt dan dat ik al had, telt dan toch dit punt?
Ik baal namelijk echt enorm, aangezien ik veel beter kan als de vraagstelling anders was geweest. (+ nu kan ik me op deze manier van vragen voorbereiden voor de her).
quote:zal is gaan uitzoeken of navragen dan iddOp maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een 6 oneindig kan herkansen. Stel dat je nu een 7 haalt en de tweede keer een 6, dan telt je 6. Check het nog even goed in het OER, want het kan per opleiding anders zijn. Bij ons was het vorig jaar per vak anders...
quote:haha bij ons waren ze vergeten de kladblaadjes klaar te leggen, die werden toen nog uitgedeeld.Op maandag 25 oktober 2010 13:26 schreef Granaatappel het volgende:
Micro-economie zit er op, goed gevoel over!
Moet 15/30 goed hebben voor een 6, is zeker gelukt denk ik zo.
In die gymzaal een tentamen maken is wel vervelend, erg krakkemikkige stoeltjes, zat echt niet lekker. Ook kreeg je maar 1 kladblaadje in het begin dus kon je de hele tijd je hand opsteken voor extra blaadjes in zo'n grote zaal...
quote:En anders weet GM het welOp maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef sk888er het volgende:
zal is gaan uitzoeken of navragen dan idd
quote:RER! Voor de feb: artikel 23 lid 7.Op maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een 6 oneindig kan herkansen. Stel dat je nu een 7 haalt en de tweede keer een 6, dan telt je 6. Check het nog even goed in het OER, want het kan per opleiding anders zijn. Bij ons was het vorig jaar per vak anders...
quote:Ja dat is dus het gevalOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef arucard het volgende:
En als je wel naar de colleges was gegaan maar het niet had overgenomen omdat het toch in de slides stond is het al helemaal zuur
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef GlowMouse het volgende:
Kinderachtig. Kaart het aan bij Univers
quote:Volgens BB de inhoud van college 1 t/m 5, loopt dit synchroon met de instructiecolleges?Op zondag 24 oktober 2010 14:20 schreef arucard het volgende:
Weet iemand wat nou precies de tentamenstof van Wiskunde 1 is?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Volgens BB de inhoud van college 1 t/m 5, loopt dit synchroon met de instructiecolleges?
quote:Karig. Dat soort rijtjes neem ik nu juist niet over omdat docenten vaak zeggen dat het toch wel op BB komt.
quote:Inderdaad, ik heb braaf alle colleges gevolgd en kan het alsnog niet snel even opzoeken in de slides, moet ik weer dat dikke boek doorspitten...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Karig. Dat soort rijtjes neem ik nu juist niet over omdat docenten vaak zeggen dat het toch wel op BB komt.
quote:Zo had ik laatst ook een keer een college waarvoor je inderdaad de opdrachten verplicht gemaakt moest hebben, wilde je binnen komen. Was er wel blij mee, want normaliter lees ik alles maar bereid ik de opdrachten niet voor. Nu dus wel, wel leuk voor een keer.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb braaf alle colleges gevolgd en kan het alsnog niet snel even opzoeken in de slides, moet ik weer dat dikke boek doorspitten...
Ik hoorde trouwens ook van iemand dat 'ie een werkcollege niet mocht bijwonen als 'ie het huiswerk ervoor niet zou maken.
quote:Lullig ja, haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Granaatappel het volgende:
Ben momenteel voor een tentamen aan het leren en zie ik tot mijn verbazing dat de docent de Powerpoint slides heeft aangepast speciaal voor de 'blackboard versies' i.t.t. de 'college versies'. Vanalles eruit gehaald, bv.
Voordelen:
- ...
- ...
Nadelen:
- ...
- ...
Kinderachtig of niet?
quote:Goed ding als je het mij vraagt. Als niemand de werkcolleges voorbereid, kun je net zogoed een hoorcollege geven.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Granaatappel het volgende:
Ik hoorde trouwens ook van iemand dat 'ie een werkcollege niet mocht bijwonen als 'ie het huiswerk ervoor niet zou maken.
quote:Mijn dank is groot!Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
RER! Voor de feb: artikel 23 lid 7.
quote:Zat nog te twijfelen als ik een 6 had gehaald of ik dit ga herkansen. Dit geeft mij iig de doorslag om het zeker te gaan herkansen, ongeacht wat voor punt ik heb gehaald.7. In geval van meerdere toetspogingen voor een vak geldt het hoogste resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |